Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Haha! Mange fornøyelige illustrasjoner, keep'em coming :)

Hvor finner du du godsakene?

 

Forøvrig en interessant diskusjon som har pågått her. Veldig fin lesning

syns jeg med mange gode poenger og vinklinger. Og ikke minst mye

kunnskap. Men "best" av alt var at diskusjonen hele tiden var saklig,

tiltross for forskjellige meninger. Det er vi ikke bortskjemte med her

på forumet... Og da blir det så mye mer ålreit å lese gjennom sidene.

 

Personlig ser jeg heller at vi blir, f.eks, en middelhavsfarer enn at vi skal

holde på slik City og Chelsea gjør. Lett å si når en ikke er der selv og en

misliker lagene som er det såpass sterkt, hører jeg mange si. Men du

finner nok nokså mange City-fans som håpte at tørken skulle ende på

en mer normal måte. Garantert. At man kunne ta United uten å ha brukt

de spinnville summene de har. Til slutt vil jeg legge til at jeg tror ikke vi er

langt unna å kunne "vinne kampen" (dvs et pl-gull) mot disse kjøpelagene.

Det vil si, i teorien hvertfall. Å få Wenger til å benytte Bould så mye som trengs

for å stramme det defensive, samt kjøpe inn og kvitte seg med de spillerne som trengs,

er nok desverre mye verre i praksis...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Litt usikker på om jeg ønsker Harry i Tottenham eller ikke, jeg mener han har lagt et godt grunnlag som jeg tror en taktisk manager kunne gjort gode ting med, Redknapp har jo også gjort en god jobb i Tottenham og vil utvilsomt være en populær mann om han og Tottenham skulle skille lag. Samtidig har jo de klubbene han har vært i blitt kjørt i grøfta, tror det er best om han får sitte en stund til selv om Levy har vært flink til å håndtere han har han vist svakhetstegn i løpet av siste sesongen, Nelsen og Saha var ikke akkuart stjernekjøp og er verre spillere enn våre syndebukker i de respektive posisjonene; Chamakh og Djourou(Squillacci=

Link to comment
Share on other sites

LiterallyJamie

Dad's philosophical about leaving Spurs. On one hand, he had unfinished business. But on the other, he had £800k on his departure at 14/1.

 

:gimme:

HAha!

Ryktes om at Benitez har kansellert et intervju eller noe han skulle i morgen fordi noe kom opp..

Link to comment
Share on other sites

Gnieren Levy og mannen som har lyst på enhver spiller var en god kombo for Spurs, håper de henter en gnien manager i tillegg, Martin O'Neil ville vært en fantastisk erstatning for Redknapp, håper de ansetter Martinez eller Moyes fordi de enda ikke har vunnet noe, selv om de har flotte resultater til tross for begrensede midler.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig spent på hvem som tar over lillesøstrene nå. Jeg tror ikke det blir Moyes/Martinez. De har rett og slett for store ambisjoner for å ansette slike managere. Det kunne muligens ha vært lurt, men jeg tror Levy ønsker å demonstrere sine ambisjoner gjennom å hente en mer seiersvant herremann. Hvem det blir er jo utrolig vanskelig å si, men det har blitt spekulert mye i Deschamps (?). Benitez har jo også blitt nevnt ved en rekke anledninger. Personlig krysser jeg fingrene for at det blir king kenny.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig spent på hvem som tar over lillesøstrene nå. Jeg tror ikke det blir Moyes/Martinez. De har rett og slett for store ambisjoner for å ansette slike managere. Det kunne muligens ha vært lurt, men jeg tror Levy ønsker å demonstrere sine ambisjoner gjennom å hente en mer seiersvant herremann. Hvem det blir er jo utrolig vanskelig å si, men det har blitt spekulert mye i Deschamps (?). Benitez har jo også blitt nevnt ved en rekke anledninger. Personlig krysser jeg fingrene for at det blir king kenny.

 

Det kan bli Chelseas nylig sparkete manager.

Link to comment
Share on other sites

http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/bale-signs-new-tottenham-deal.html

 

Her må jeg si at jeg blir imponert. All ære til Bale som signerer ny kontrakt, og velger å bli for å forsøke å få klubben inn i champions leauge, istedet for å gjøre som flere av våre spillere har gjort de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Ja, akkurat som Modric som signerte en 5 årskontrakt for så å ønske seg vekk bare et år etterpå. Neste sommer vil nok også Bale komme til å flytte på seg. To år uten Champions League fotball blir nok for mye for Bale.

Link to comment
Share on other sites

Ja, akkurat som Modric som signerte en 5 årskontrakt for så å ønske seg vekk bare et år etterpå. Neste sommer vil nok også Bale komme til å flytte på seg. To år uten Champions League fotball blir nok for mye for Bale.

 

Det kan godt være, men Arsenal har jo hatt CL fotball de siste 10-15 årene, likevel sutrer spillerne som bortskjemte drittunger

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være, men Arsenal har jo hatt CL fotball de siste 10-15 årene, likevel sutrer spillerne som bortskjemte drittunger

 

helt enig Kim, uansett hvor dårlig vi liker tottenham og uansett hvor dårlige de er, Bale fortjener all mulig cred. Respekt! Flere skulle tenke som han. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet. Og det ironiske er jo at gresset ER grønnere på den andre siden av gjerdet i tottenhams tilfelle! ;) Det gjør jo bales beslutning desto mer oppsiktsvekkende og respektfull, om enn aldri så misforstått i dette tilfellet altså!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg sjeldent nye spillere, men fra PL er det to jeg mener hadde passet perfekt inn i måten vi spiller på (ok, Kompany også da). Den ene er Rooney i Ramseys rolle og Bale på venstrekant. Det siste fordi laget vårt har en tendens til å trekke mot høyre, noe som resulterer i at det blir store rom på venstre kant. Der trenger vi en som kan motta ballen dypt i banen og selv føre den langt opp i motstandernes sone. Jeg hadde egentlig et vagt håp om at han tok spaserturen fra Tott til oss, det håpet er nå helt borte.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...