Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Sky Sources: Tottenham agree club record £22m deal with Porto to sign Joao Moutinho #skydeadlineday

 

Mens de nærmer seg Lloris samt Remy/Willian. Trolig er det Remy de går for nå mtp. at de trenger en som kan spille spiss også.

 

Spurs sin sommer.

 

Ut: King (lagt opp), Modric, Rafael van der Vaart

 

Inn: Adebayor (på permanent basis), Vertonghen, Sigurdsson, Dembele, Moutinho (såfremt avtalen ikke kollapser) og muligens Lloris og Remy.

 

Jeg er ikke i tvil om hvem som har hatt den beste sommeren iallfall. Adebayor, Vertonghen, Moutinho, Lloris og Remy er alle klassespillere. Dembele har sett strålende ut i omtrent en sesong nå etter han ble konvertert fra spiss til midtbanespiller. Samt at Sigurdsson er en god ung spiller.

 

Arsenal til gjengjeld står pdd. med følgende spillerbytter:

 

Ut: van Persie, Song, Vela, Bendtner, Park, Bartley, Lansbury

 

Inn. Podolski, Giroud, Cazorla. Og muligens Essien på lån. Dog tror jeg sjansen for Essien på lån er veldig liten.

Link to comment
Share on other sites

Dembele er god, men ingen stjerne defensivt og byr ikke akkurat på mye målpoeng til å være en tidligere spiss, husk at Van der Vaart, King, Dawson og Modric alle har vært der under den digre framgangen de gjorde hos AVB. Tror fremdeles vi kommer over dem på tabellen.

 

Breaking News: Joao Moutinho has announced his retirement from Champions League football after agreeing to sign for Tottenham Hotspur.

Link to comment
Share on other sites

Dembele er faktisk en god takler. Tror du burde sjekke opp statistikkene hans. Når det gjelder målpoeng så er han ikke akkurat overivrig på det området nei, men må også huske at en boks-til-boks spiller ikke nødvendigvis har så bra stats når det kommer til målpoeng.

 

Under AVB? Redknapp mener du vel? Tror vi skal slite enda mer i år enn tidligere. En annen som også er linket til Tottenham nå er Llorente igjen. Kjøper de han også så dauer jeg seriøst i kveld.

 

Så den siste der. Artig for øyeblikket hvertfall :P

Link to comment
Share on other sites

Dembele er faktisk en god takler. Tror du burde sjekke opp statistikkene hans. Når det gjelder målpoeng så er han ikke akkurat overivrig på det området nei, men må også huske at en boks-til-boks spiller ikke nødvendigvis har så bra stats når det kommer til målpoeng.

 

Under AVB? Redknapp mener du vel? Tror vi skal slite enda mer i år enn tidligere. En annen som også er linket til Tottenham nå er Llorente igjen. Kjøper de han også så dauer jeg seriøst i kveld.

 

Så den siste der. Artig for øyeblikket hvertfall :P

Korrekt, mente Redknapp, har troen på at de vil slite litt første halvåret nye stjerner til tross, men vi må handle for å holde oss foran de.

Link to comment
Share on other sites

Korrekt, mente Redknapp, har troen på at de vil slite litt første halvåret nye stjerner til tross, men vi må handle for å holde oss foran de.

 

Du må også huske at våre nye spillere også trenger tid og med vår flaks så er det jo typisk at vi får en skade på f.eks. Cazorla. Tror også at når Tottenham først begynner å fungere og nå som AVB endelig har fått sin kjære Moutinho at de kommer til å bli fryktelig skumle.. vi trenger et par forsterkninger til for å være synlig bedre enn de på papiret hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

 

Du må også huske at våre nye spillere også trenger tid og med vår flaks så er det jo typisk at vi får en skade på f.eks. Cazorla. Tror også at når Tottenham først begynner å fungere og nå som AVB endelig har fått sin kjære Moutinho at de kommer til å bli fryktelig skumle.. vi trenger et par forsterkninger til for å være synlig bedre enn de på papiret hvertfall.

Vi har kjære Arsene Wenger - klasseforskjell

Link to comment
Share on other sites

Spurs har "alltid" bedre overgangsvinduer enn oss. Heldigvis er det det som skjer på banen som er avgjørende. Det er mange spørsmåltegn rundt Spurs selv om de henter noen imponerende navn. Spørsmålstegnene rundt oss blir dessverre ikke mindre derimot, tror det blir tett rundt 4.plass i år også.

Link to comment
Share on other sites

Spurs har "alltid" bedre overgangsvinduer enn oss. Heldigvis er det det som skjer på banen som er avgjørende. Det er mange spørsmåltegn rundt Spurs selv om de henter noen imponerende navn. Spørsmålstegnene rundt oss blir dessverre ikke mindre derimot, tror det blir tett rundt 4.plass i år også.

Hadde den godeste Wenger tatt en tur til Bilbao og kommet hjem med Martinez og Llorente så hadde ting sett anderledes ut.

Link to comment
Share on other sites

Hadde den godeste Wenger tatt en tur til Bilbao og kommet hjem med Martinez og Llorente så hadde ting sett anderledes ut.

Men det skjedde altså ikke.

Hvis AVB får ting til å fungere på whl så skal ikke tottene avskrives. Kanskje litt tynt fremover?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner meg ikke helt på de som sier at Tottenham er en overgangsvinner, de er betydelig svekket. De har ikke eneste en spiller i laget som kan slå en 20 meters pasning, og de har 0 kreativitet i midtbaneleddet. De kommer til å slite med å lag som legger seg bakpå, da de ikke evner å kontrollere kamper slik de gjorde til tider i fjorårssesongen. De kommer nok til å satse på kjappe kanter i Bale og Lennon, men de fleste har vel skjønt hvordan de skal forsvare seg mot Bale. Ingen tvil om at vi er bedre enn lillebror i år også.

Link to comment
Share on other sites

Tror dere skal vente litt med å dømme Tottenham. Husk at verken Dembele, Lloris eller Dempsey spiller.

 

Den eneste spilleren de har som har en skikkelig pasningsfot er pdd. Huddlestone, men han har vært skadeplaget og jeg tror ikke han kommer til å bli satset på av AVB. I så fall er det bare knall. :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, han er god dessverre. Synes han minner litt om Song, bare litt mer hardtarbeidende.

 

Syntes han med driv, god teknikk og målteft minner om Diaby mest. Som jeg sa etter United kampen: Skulle gjerne hatt Dembele på midten fremfor Diaby..

Link to comment
Share on other sites

Der ble det enda bedre. Særlig når Huddlestone faktisk får en liten sjanse av AVB og han kunne vært en spiller de virkelig trenger i laget. Nå derimot så faller han vel på AVB sin "shit list" hvis Tottenham taper kampen nå. :D

Link to comment
Share on other sites

 

Syntes han med driv, god teknikk og målteft minner om Diaby mest. Som jeg sa etter United kampen: Skulle gjerne hatt Dembele på midten fremfor Diaby..

 

Ja, godt mulig. Kommer litt an på hvor han spiller. Men av det jeg har sett fungerer han greit som boks til boks spiller hvor han har bra fysikk og duellspill. Mente han kunne vært en erstatter for Song og da spilt istedenfor Diaby som du nevner.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...