Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jojo, men Tottenham i årets CL er såpass farfetch'd at du burde gjennomskuet den.

 

Helt ærlig så slo det meg først bare at du pratet om EL og etter det var alt jeg fikk med meg at det stod CL og da gikk hjernen på auto. :P

Link to comment
Share on other sites

Uff, de blir nok desverre en hard motstander i år.

 

De har mistet King og trolig Modric. Adebayor hadde de også i fjor (og han har en tendens til å være langt dårligere etter sin første sesong i en ny klubb), men nå har de fått inn Sigurdsson og Vertonghen. Sigurdsson er ikke akkurat noen Modric, men Vertonghen er veldig god.

 

Kjøper de ikke noen flere spillere enn det så tror jeg ikke de blir en veldig hard nøtt i år, men hvis de får inn M'Vila og en spiss til så kan de fort bli vanskelige..

Link to comment
Share on other sites

 

De har mistet King og trolig Modric. Adebayor hadde de også i fjor (og han har en tendens til å være langt dårligere etter sin første sesong i en ny klubb), men nå har de fått inn Sigurdsson og Vertonghen. Sigurdsson er ikke akkurat noen Modric, men Vertonghen er veldig god.

 

Kjøper de ikke noen flere spillere enn det så tror jeg ikke de blir en veldig hard nøtt i år, men hvis de får inn M'Vila og en spiss til så kan de fort bli vanskelige..

Verthongen inn for King er en klar forsterkning, Ade sliter med å prestere for samme lag i to sesonger på rad, men han trives nok godt sammen med de andre spurvecuntsa. Regner med at de får inn en god erstatter for Modric som jeg håper blir solgt any day now..

Link to comment
Share on other sites

Ny manager, M`Vila inn for Modric, Verthongen inn for King, Ade tilbake, og Sigurdsson inn. Ikke en dum sommer for våre små naboer, men jeg er litt usikker på hvordan de skal takle savnet av Modric på kort sikt. Han var viktig i spillet til spurs.

Uten skader er de absolutt et lag vi må sloss mot, for å fortsatt være et top4-lag. Spørsmålet er hvor mange skader vi vil få, livet etter Persie (og Song), og hvor lang tid våre nye spillere trenger for å tilpasse seg PL.

 

Men; jeg tror nok sjansene er ekstremt høye, for at det blir en ny St. Totteringhamsday på nyåret.... Og; champagnen er allerede kjøpt inn :)

Link to comment
Share on other sites

Damiao er vel priset til rundt €30-40M. Følte aldri at Spurs kom til å kjøpe han, men vet jo aldri med han Levi. Får de i nærheten av £40M for Modric (forferdelig overpriset forøvrig) så skal man ikke se bortifra at ryktene begynner å svirre, men uansett så vil en spiller som koster såpass mye kreve mye i lønn også.

Link to comment
Share on other sites

Damiao er vel priset til rundt €30-40M. Følte aldri at Spurs kom til å kjøpe han, men vet jo aldri med han Levi. Får de i nærheten av £40M for Modric (forferdelig overpriset forøvrig) så skal man ikke se bortifra at ryktene begynner å svirre, men uansett så vil en spiller som koster såpass mye kreve mye i lønn også.

Og han vil vel også til en klubb litt høyere opp i glamskiktet.

En fotballkarrierre er kort,så det er vel bedre å starte med CL enn EL:

Link to comment
Share on other sites

Orker ikke se United og Van Persie så jeg ser Spurs mot WBA i dag. Bra match!

 

Det har bølget litt, men jeg må si WBA har imponert. De har tidvis kjørt matchen og Spurs-målet kom litt mot spillet gang: langskudd som var innom et par bein før den gikk inn. Lukaku ser enormt lovende ut i forhold til det han gjorde i Chelsea, har herjet med Vertonghen nå etter han kom inn. WBA har skapt noen svære sjanser men evner ikke dytte dem inn, men fortsetter de å spille på denne måten kommer de til å ha en god sesong.

 

Edit: Og der utlignet WBA på overtid, rett etter at Assou-Ekotto og Gallas hadde hver sin redning på strek i minuttet før. Fullt fortjent!

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Da er Spurs i ferd med å kjøpe Hugo Lloris og nærmer seg også M'Vila samtidig som de visstnok også prøver seg på Shaktar's Willian.

 

Sammenlignet med Arsenal så er det hvertfall en jævlig mye bedre sommer.

 

Ut: Song, van Persie

 

Inn: Podolski, Giroud, Cazorla

 

Ut: King, Modric

 

Inn: Vertonghen, Adebayor, Sigurdsson , Lloris, M'Vila og Willian.

Link to comment
Share on other sites

Nå har ingen av disse signert enda da. Slikt er det jo hvert år. Hottentottene kobles alltid til de store navna, og ender som oftest opp med andre panikkjøp i stede. Er uansett trygg på at vi kommer til å forsterke oss iløpet av denne uka, og vi vil nok ha et sterkere lag enn Tottenham når sesongen er over.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor regnes vel ikke som inn siden han var der forrige sesong...

 

Må regne han som inn når han kommer permanent.

 

Nå har ingen av disse signert enda da. Slikt er det jo hvert år. Hottentottene kobles alltid til de store navna, og ender som oftest opp med andre panikkjøp i stede. Er uansett trygg på at vi kommer til å forsterke oss iløpet av denne uka, og vi vil nok ha et sterkere lag enn Tottenham når sesongen er over.

 

Lloris er veldig nærme hvertfall.

 

Lyon nærmer seg et salg av landslagskeeperen Hugo Lloris til Tottenham, ifølge klubbpresident Jean-Michel Aulas.

 

Aulas sa mandag at klubbene nærmest er enige om en overgang verdt 110 millioner kroner (15 mill. euro), som var Lyons minstekrav for sisteskansen

 

BBC har også bekreftet bud på M'Vila og at de er i samtaler. Willian er den mest usikre av spillerene på lista, men Lloris er trolig så godt som klar og M'Vila ender trolig opp i Tottenham såfremt ikke en større klubb (Arsenal, United f.eks.) kaster seg inn.

Link to comment
Share on other sites

De er vel så klare som mvila var for oss, og Sahin også var flere ganger.

 

Vi får se kjære Orakel, men jeg har en følelse av at de pengene for Modric blir investert. Ikke som pengene vi fikk for van Persie og Song som ender opp i banken.

Link to comment
Share on other sites

Det sier isåfall det meste om en spiller som Lloris. Går fra en klubb som har vært fast inventar i Champions Leauge, til en middelmådighet som Tottenham. Vitner ikke akkurat om skikkelige ambisjoner

Link to comment
Share on other sites

Nå har ingen av disse signert enda da. Slikt er det jo hvert år. Hottentottene kobles alltid til de store navna, og ender som oftest opp med andre panikkjøp i stede. Er uansett trygg på at vi kommer til å forsterke oss iløpet av denne uka, og vi vil nok ha et sterkere lag enn Tottenham når sesongen er over.

Det er jeg helt sikker på. Og jeg mener at øvrige spillere i Arsenal trolig har utviklet seg mer enn tilsvarende hos Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...