Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jeg ønsker meg sjeldent nye spillere, men fra PL er det to jeg mener hadde passet perfekt inn i måten vi spiller på (ok, Kompany også da). Den ene er Rooney i Ramseys rolle og Bale på venstrekant. Det siste fordi laget vårt har en tendens til å trekke mot høyre, noe som resulterer i at det blir store rom på venstre kant. Der trenger vi en som kan motta ballen dypt i banen og selv føre den langt opp i motstandernes sone. Jeg hadde egentlig et vagt håp om at han tok spaserturen fra Tott til oss, det håpet er nå helt borte.

 

he he, Bale er god, og ja, han hadde passet inn hos oss rent fotballmessig. Men en som er så totalt mentalt forvirret at han elsker spurs, har neppe noe hos oss å gjøre. Det er visse overganger som er helt uaktuelle. Sånn er det bare. :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Jævlig irriterende at vingemutteren ikke eier ambisjoner.

 

he he, sant nok. Man kan jo bare lure på hva som har gått av ham. Kan ikke skjønne hvordan tottenham kan være en attraktiv klubb å være i eller gå til. Og det sier jeg ikke bare fordi jeg har Arsenal-briller så tykke som cola-bånner, men også fordi tottenham er og har vært en kaos-klubb som sparker managere i hytt og pine, og som på tross av enkelte tilløp som kunne se lovende ut, alltid har falt tilbake til gamle synder. Og med verdensrekord i nesten-signeringer burde de ha et mye større omdømme-problem enn de tilsynelatende har... ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror nok de nasjonale klubbene kommer foran en klubb som ikke kvalifiserte seg fra et annet land. Men, men, hyggelig at de tror og ønsker det; da får de enda en nedtur og det før ligaen er i gang..

Link to comment
Share on other sites

Ny manager og ny midtstopper på spurvene. Forventningene bygges opp for så å brutalt brytes ned i februar/mars. Same procedure as every year.

Syns det var merkelig av Spurs å ansette AVB. Jeg tviler sterkt på at han får tid til å bygge noe lag og jeg tviler sterkt på at han er rett mann til å rette opp i de defensive svakhetene de sliter med pdd. Det blir spennende å se om enda en spillende stopper er svaret på forsvarsproblemene der i gården. Kan hende han blir brukt på midtbanen men da må vel hele Englands kjæledegge nummer 1 (Parker) vike plass. De blir spennende å følge, uten at jeg frykter de noe mer etter de to seneste signeringene.

Link to comment
Share on other sites

Da er det vell bare å vente på en budkrig etter at Villas Boas bekreftet det som alle viste ville skje: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3434184.ece.

 

Håper han forlater Premier Leauge til fordel for Spania eller Italia, og ikke ender opp i Manchester United som ville vært perfekt for dem... selv om han gjerne kunne tatt turen til oss - uansett hvor urealistisk det måtte være.

Link to comment
Share on other sites

Håper han forlater Premier Leauge til fordel for Spania eller Italia, og ikke ender opp i Manchester United som ville vært perfekt for dem... selv om han gjerne kunne tatt turen til oss - uansett hvor urealistisk det måtte være.

Fyll på emd to spillere som er til salgs i Thiago Silva og Modric så kan ikke Van Persie klage på spilletid mer, desverre tror jeg ingen av de to ønsker en overgang til klubben vår.(Modric ønsker det innerst inne selvfølgelig)

Chesney

Sagna-Koscielny-Thiago Silva-Santos

Arteta-Song

Walcott-Modric-Poldi

-VP-

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om noen har fått med seg at Tottene håper de kanskje har en sjanse på van Persie?

 

Aldri vært borti noe så tåpelig. Er dog noen håpefulle sjeler der inne, men til og med de er ikke akkurat i fyr og flamme med optimisme.

 

Lol.. måtte flire når jeg leste denne saken. Hadde vært hysterisk morsomt hvis det skjedde, men sjansen for at det skjer er vel på rundt 0,1%

 

Beklager. Men, den sjansen er nok på nærmere 0,01%.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om noen har fått med seg at Tottene håper de kanskje har en sjanse på van Persie?

 

Aldri vært borti noe så tåpelig. Er dog noen håpefulle sjeler der inne, men til og med de er ikke akkurat i fyr og flamme med optimisme.

 

Lol.. måtte flire når jeg leste denne saken. Hadde vært hysterisk morsomt hvis det skjedde, men sjansen for at det skjer er vel på rundt 0,1%

 

Beklager. Men, den sjansen er nok på nærmere 0,01%.

Haha ja RvP har nok lyst til å unngå CL og samtidig få dårligere betalt. Tottene er jo ikke akkurat en pokalgarantist de heller. Dagens vits...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Anbefaler dere til å ta en titt i denne spådoms-tråden til Tottene.

 

Er det bare meg? Eller er de litt vel i overkant optmistiske? Samtlige av de har Tottenham innenfor topp 4 samt at årets spiller vil være Bale og at et av deres 2 kjøp vil være årets kjøp.. til tross for at de kun har handlet inn Sigurdsson og Vertonghen, men har en klar mangel på topp og på høyrekanten? Samtidig som de også fortsatt ligger ann til å miste Modric, men fortsatt har til gode å erstatte han. I motsetning til Arsenal som allerede har handlet inn to erstattere mtp. at van Persie ligger ann til å forsvinne.

 

Får de ikke tak på en spiss eller to, pluss en skikkelig erstatter for Modric så tror jeg neppe de klarer topp 6 engang for å være ærlig.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke van der Vaart vært sterkt ryktet til Schalke eller noe også da? Mener å ha lest at konen som er journalist jobber i Tyskland og at de ønsker å flytte permanent dit begge to for å slippe pendling hver uke. Mister de både han og Modric samtidig vil mye av den kreative kraften i laget bli borte, og Villas Boas vil slite med å hente inn samme kvalitet uten å tilby Champios League.

Link to comment
Share on other sites

Nå er vel Sigurdsson en erstatter for vdV muligens, men tror de ryktene der har roet seg ned betraktelig. Virker hvertfall sånn mtp. at jeg ikke har hørt noe særlig om det siden starten av sommeren..

 

Blir hvertfall artig å se hva som skjer med Modric. Håper de holder på han helt til slutten av overgangsvinduet før han forsvinner og at de ikke rekker å hente inn en skikkelig erstatter. Litt som Cesc/Nasri situasjonen hos oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...