Jump to content

VM 2022


Gunners68

Recommended Posts

VM starter i morgen og er så langt preget av  kultur forskjeller. Kan vel skje litt av hvert i Qatar .

FIFA presidenten skjønner ingenting av kritikken mot VM. Da blir det ikke lett å nå frem.

Det sportslige er kommet i andre rekke så langt , dessverre. Men , selvfølgelig veldig bra å få belyst hva som skjer i det landet.

Vi får håpe det kan bli spilt litt fin fotball tross alt 😁

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når VM går av stabelen i en hektisk tid av året, og mange kamper spilles på dagtid, blir det ikke mye TV-titting for min del. Jeg har et ambivalent forhold til hele opplegget. FIFA-presidenten, Qatar, korrupsjon, døde migrantarbeidere, innleide supportere som danser i gatene. Det er til å spy av.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Stefanb said:

Alle VM og EM-ene de siste 40 årene har trolig vært korrupt, men det er først nå hvor det er så latterlig latterlig åpenbart.

nettopp. Og nå er det så ille at verdenssamfunnet burde protestere i langt større grad. Hele mesterskapet burde vært boikottet. Skuffende å se at Arsene Wenger stiller som ekspert, og dermed bidrar til å legitimere dette skandaleprosjektet. Det er trist at han besudler sitt eget ettermæle på denne måten. Hvor er det moralske kompasset hos folk? Og selv om det stinker av hele prosessen bak, er det minst ille ved dette mesterskapet at det foregår i en ørken midt på vinteren. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, piscator said:

nettopp. Og nå er det så ille at verdenssamfunnet burde protestere i langt større grad. Hele mesterskapet burde vært boikottet. Skuffende å se at Arsene Wenger stiller som ekspert, og dermed bidrar til å legitimere dette skandaleprosjektet. Det er trist at han besudler sitt eget ettermæle på denne måten. Hvor er det moralske kompasset hos folk? Og selv om det stinker av hele prosessen bak, er det minst ille ved dette mesterskapet at det foregår i en ørken midt på vinteren. 

Money talks 😁

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Pirès#7 said:

Giroud har nå samme antall mål for Frankrike som Henry, på færre kamper. Savner den fenomenale mannen

Helt enig. Jeg husker at jeg ble latterliggjort her på forumet for at jeg ville selge Lacazette, framfor Giroud.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Helt enig. Jeg husker at jeg ble latterliggjort her på forumet for at jeg ville selge Lacazette, framfor Giroud.

Han hadde av en eller annen grunn ikke en høy stjerne hos enkelte. Tidenes mest undervurderte spiller. Var utrolig vital for oss, og har vært det for Frankrike i over 10 år nå.

Link to comment
Share on other sites

Giroud var en god spiller, men jeg klarte aldri å tilgi han etter måltørken hans i 2016. Vi burde ha vunnet ligaen det året over Leicester. Özil hadde 19 målgivende før desember var omme.

Giroud leverte noe av det mest bedritne jeg har sett av en Arsenal spiss de kommende månedene og etter det hadde jeg null tillit til han.

Liker at han har gjort det bra for Frankrike og andre lag (minus jævla Chelsea), men i Arsenal ble det oppturer og nedturer. Mangelen på riktig spillestil og konkurranse gjorde nok at han ikke presterte så godt som han kunne.

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Stefanb said:

Giroud var en god spiller, men jeg klarte aldri å tilgi han etter måltørken hans i 2016. Vi burde ha vunnet ligaen det året over Leicester. Özil hadde 19 målgivende før desember var omme.

Giroud leverte noe av det mest bedritne jeg har sett av en Arsenal spiss de kommende månedene og etter det hadde jeg null tillit til han.

Liker at han har gjort det bra for Frankrike og andre lag (minus jævla Chelsea), men i Arsenal ble det oppturer og nedturer. Mangelen på riktig spillestil og konkurranse gjorde nok at han ikke presterte så godt som han kunne.

 

 

Jeg glemmer aldri hvor ofte vi pleide å nekte å slå inn høyt på ham når han var på banen, men med en gang han ikke var på banen skulle vi på død og liv slå høyt inn i boksen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Jeg glemmer aldri hvor ofte vi pleide å nekte å slå inn høyt på ham når han var på banen, men med en gang han ikke var på banen skulle vi på død og liv slå høyt inn i boksen. 

Uff ja, det var håpløst. Slå høyt på Walcott og lavt på Giroud. Når jeg ser hva han har oppnådd hans avskjed, blir det åpenbart at vi ikke fikk nok ut av ham. Dog må han selv ta ansvar for den fatale måltørken i 2016. Han hadde peak-Özil som servitør. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...