Jump to content

VM 2022


Gunners68

Recommended Posts

2 hours ago, Simbad said:

Jeg glemmer aldri hvor ofte vi pleide å nekte å slå inn høyt på ham når han var på banen, men med en gang han ikke var på banen skulle vi på død og liv slå høyt inn i boksen. 

2 hours ago, Verminator5 said:

Uff ja, det var håpløst. Slå høyt på Walcott og lavt på Giroud. Når jeg ser hva han har oppnådd hans avskjed, blir det åpenbart at vi ikke fikk nok ut av ham. Dog må han selv ta ansvar for den fatale måltørken i 2016. Han hadde peak-Özil som servitør. 

Jepp. 100%.. helt håpløst å spille med en type spiss som Giroud og nekte å slå høyt på han. Vi var jo ekstremt glade i å prøve å spille han i bakrom også. Det var omtrent kun når vi var desperate at vi spilte på styrkene til en spiss som Giroud. Ironisk nok så var det ofte etter at han hadde gått av banen. :P 

Giroud fikk nok ufortjent mye tyn fra meg nettopp pga. den perioden som jeg har nevnt tidligere. Da var det snakk om bomming på åpent mål og mange mange sjanser som man forventer at en spiss scorer på. Selv med riktig eller feil spillestil.

Men, i ettertid er man alle kloke. Jeg ønsket sterkt å beholde Giroud som alternativ på spissplass på tross av at han ikke var min favoritt, nettopp fordi jeg så at han hadde mange ekstreme kvaliteter. Undervurdert i alle sesongene for Arsenal minus 15-16 sesongen er min konklusjon 😂

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, Tony said:

Ser på min første kamp under VM, Tyskland - Japan. Lirer på om alle kampene har vært like kjedelige.  Fins ikke liv på tribunen. Dødt som i grava.😴

Stemningen i går mellom Frankrike og Australia var heller ikke akkurat noe å hoppe i taket over.

Den energien som finnes på stadionene er ikke-eksisterende, og det påvirker utvilsomt også spillerne. 

Dette er ikke ekte VM, men noen rike drittungers private turnering.

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Tony said:

Tomiyasu skal vistnok ha kollapset rett etter dommeren hadde blåst av kampen mot Tyskland. 

Hvor har du hørt dette?

Finner ingenting om det på Twitter eller andre medier. Håper selvfølgelig det er piss, men kjekt å vite om det går greit med han..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Hvor har du hørt dette?

Finner ingenting om det på Twitter eller andre medier. Håper selvfølgelig det er piss, men kjekt å vite om det går greit med han..

Finner ikke igjen siden, men tror det var Fotball.London. Er ikke verre enn at han mest trolig blir klar til neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Tony said:

Tomiyasu skal vistnok ha kollapset rett etter dommeren hadde blåst av kampen mot Tyskland. 

 

6 hours ago, Stefanb said:

Hvor har du hørt dette?

Finner ingenting om det på Twitter eller andre medier. Håper selvfølgelig det er piss, men kjekt å vite om det går greit med han..

 

4 hours ago, Tony said:

Finner ikke igjen siden, men tror det var Fotball.London. Er ikke verre enn at han mest trolig blir klar til neste kamp.

Han 'kollapset i utmattelse'. Etter å ha gitt absolutt alt. Football London er en av mediene som er ekstremt 'click baity', så istedenfor å poste linken gjør jeg slik:

 

Screenshot_20221124-050245.png

Screenshot_20221124-050348.png

Link to comment
Share on other sites

I dette VM-er heier jeg på Iran. Flere av spillerne har direkte eller indirekte støtte de som jobber mot prestestyret. De vet de risikerer sterke sanskjoner fra myndighetene, men jeg tviler på om myndighetene våger å starffe dem hvis de kommer hjem som helter.

Måtte Iran avansere fra gruppe spillet og helst vinne minst en kamp i utslagsrunden.

Link to comment
Share on other sites

Matt Turner holdt nullen. Jeg så bare siste del av kampen, han hadde ikke stort å gjøre, men han virket trygg med ballen i beina. Det må han være, skal han noensinne lykkes under Arteta.

For min del så håper jeg han klarer å konkurrere ut Ramsdale, da jeg anser Ramsdale som et av våre svakeste ledd. Ramsdale er god i et godt lag, men på keeperplassen kan vi bli enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt å se Joel Campbell spille fotball. Til tider herjer han faktisk med stopperne til Tyskland. Smart og gjør gode valg. Veldig god nærteknikk og sterk. 
 

Og akkurat nå er Spania og Tyskland ute😂😂😂😂

Tyskland har vel hatt 3 i stangen bare i 2. omgang

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...