Jump to content

VM 2022


Gunners68

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7 minutes ago, Stefanb said:

Japan gjorde jobben, men synd det ikke holdt for Costa Rica. Tyskland og Costa Rica ute mens Spania og Japan går videre.

Enig, der hadde vært så kult om lille Costa Rica hadde gått videre. 

Angående VAR, dæven de har en vanskelig jobb. Var ballen ute før Japans andre scoring? Jeg mener de valgte rett, men herre jemini så små marginer det er!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Ghana og Partey er slått ut, bra. Ryker Sveits etterpå, så ser det veldig bra ut for vår del.

Sveits gikk videre, så vi har Xhaka, Martinelli, Jesus, Tomi(som gruppevinner!), Saliba, Turner, Saka og Ramsdale videre til utslagsrundene. Kun Partey (og White) som er ute av VM av våre. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Sveits gikk videre, så vi har Xhaka, Martinelli, Jesus, Tomi(som gruppevinner!), Saliba, Turner, Saka og Ramsdale videre til utslagsrundene. Kun Partey (og White) som er ute av VM av våre. 

Jeg er ikke bekymret for spillerne som får lite spilletid. Det er kun Xhaka jeg er redd skal bli utslitt.

Selv Saka spiller relativt lite, det holder han i form.

Link to comment
Share on other sites

Xhaka er en maskin, må jo være uendelige kondisjon og en ekstrem evne til å restituere fysikken uansett belastning på fyren. 

Han har vel hatt én skade som jeg kan huske, og da kom han mye tidligere tilbake enn prognosene tilsa. 

Samme husker jeg med Giroud, han kom konsekvent tilbake på halve tiden hver gang han var ute. Kanskje det er fordi ingen av dem er ekstremt eksplosive akkurat. 

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Flere steder melder Jesus er skadd og mister resten av vm. Kneskade… Fy f om det stemmer 😕 

Nå får Nketiah vise hva som virkelig bor i ham. Jeg tror og håper at han gjør at vi ikke kommer til å savne Jesus i hans skadefravær.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Nå får Nketiah vise hva som virkelig bor i ham. Jeg tror og håper at han gjør at vi ikke kommer til å savne Jesus i hans skadefravær.

Vi har vel allerede sett hva som bor i han. Uansett virker det som han mister en til to kamper om rapportene er korrekt. Så kanskje ikke langvarig 

Link to comment
Share on other sites

Det var vondt å se at Mathew Ryans tabbe ble helt avgjørende i kveld. Han har jo spilt for oss og er etter det jeg husker en Arsenal-fan.

På den annen side så var dette gøy for Martinez, som etter mitt syn er den beste keeperen vi har hatt siden Seaman.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gunners68 said:

Saka sender England videre til neste runde han 😁

Nydelig scoring. Fy fader for en fantastisk spiller vi har utviklet. Det er gøy for gutten. Nå som han har kommet så langt, så kan han like gjerne bli toppscorer i VM.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...