Jump to content

VM 2022


Gunners68

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adam Lallana on Saka -“View over past few weeks has given me a new appreciation of his talent. In decisive moments,exudes calm & looks like time stands still for him. Never gets pushed off the ball & releases it when time is right. I don’t understand how he is like that at 21”

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Adam Lallana on Saka -“View over past few weeks has given me a new appreciation of his talent. In decisive moments,exudes calm & looks like time stands still for him. Never gets pushed off the ball & releases it when time is right. I don’t understand how he is like that at 21”

Det er ganske sinnsykt å se på Saka til tider. Sammenlignet med andre 21 år gamle vinger, ser han ekstremt mye mer moden ut med tanke på å ta riktige valg. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Tapapa said:

Denne Amrabat er ikke så verst.

Tror han er en typisk mesterskap spiller.

Var ikke så jævlig god for Fiorentina. Mistet plassen til Torreira når han var på lån der, og Torreira var ikke god nok til å bli signert etterpå.

Han har vært i god form før VM, men det er bare snakk om et par måneder. Har vært veldig god i VM for Marokko, men jeg er veldig veldig skeptisk til at dette er hans virkelige nivå.

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Stefanb said:

Tror han er en typisk mesterskap spiller.

Var ikke så jævlig god for Fiorentina. Mistet plassen til Torreira når han var på lån der, og Torreira var ikke god nok til å bli signert etterpå.

Han har vært i god form før VM, men det er bare snakk om et par måneder. Har vært veldig god i VM for Marokko, men jeg er veldig veldig skeptisk til at dette er hans virkelige nivå.

Jeg er glad vi har sånne som deg på forumet, som får med deg så mye av det som skjer rundt omkring i fotballverden. Selv ser jeg knapt mer enn Arsenals kamper og litt fra dette mesterskapet. Mot Spania var han helt enorm og han var veldig god mot Frankrike også. Det er stort sett alt jeg baserer meg på.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Tapapa said:

Jeg er glad vi har sånne som deg på forumet, som får med deg så mye av det som skjer rundt omkring i fotballverden. Selv ser jeg knapt mer enn Arsenals kamper og litt fra dette mesterskapet. Mot Spania var han helt enorm og han var veldig god mot Frankrike også. Det er stort sett alt jeg baserer meg på.

Godt å ha noen nørder der ute er det jeg hører? 😂😂

Basert på det han har vist i VM så hadde han fort vært en av de bedre midtbanespillerne der ute, men det har vært litt som vitsen rundt Mexico's keeper Ochoa hvor han blir "prime Neuer" så fort det er VM 😂

Han kan jo fort etablere seg på dette nivået. Talentet har jo vært der, men det har vært veldig ustabilt i prestasjonene. Er jo bare 26 år ennå, og kan jo være en "late bloomer" sånn sett.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...