Jump to content

26.09.21 Tottenham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Nesten alle resultater gikk vår vei idag. Med seier i morgen har vi plutselig litt kontakt igjen. Huff, jeg gleder meg ! Vi vinner 3-1

Riktig det og som skrevet ovenfor. Vinner vi 2-0 i morgen er vi forbi tottene og topp 10 allerede. Det hadde vel de færreste trodd etter årets 3 første kamper. 
 

håper vi er påskrudd i morgen

Link to comment
Share on other sites

Fremdeles mulig å få billetter til kampen i dag. Det er angivelig det første NLD på lange tider  hvor det ikke har vært utsolgt i god tid før kampen. Er det grunnet fortsatt høye smittetall i England at folk er litt tilbakeholdende eller er det lagets prestasjoner ? Mulig det er positive vibber i supporter hæren her hjemme på berget , men at det er litt blandede meninger i London.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners68 said:

Fremdeles mulig å få billetter til kampen i dag. Det er angivelig det første NLD på lange tider  hvor det ikke har vært utsolgt i god tid før kampen. Er det grunnet fortsatt høye smittetall i England at folk er litt tilbakeholdende eller er det lagets prestasjoner ? Mulig det er positive vibber i supporter hæren her hjemme på berget , men at det er litt blandede meninger i London.

Jeg for min del venter noen kamper før jeg tar turen over, er ikke overbevist ennå.

Link to comment
Share on other sites

Våknet med en dårlig følelse i dag. De fleste Arsenal fans er selvsikre og sikker på seier. Resultatene gikk Arsenals vei i går. Da HAR det vært typisk Arsenal å drite seg ut. Men håper tidene har forandret seg og vi klarer å dra ut en 2-0 seier.🤞

Håper vi holder den gode hjemmestatistikken mot spurvene. Kun et tap på de siste 28 kampene.

Edited by Tony
Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Arteta setter seg selv og Xhaka under enormt press. Blir det ikke en suksess i dag kommer media til å henge ut både Xhaka og Arteta etter kampen. 

Da får vi satse på at det blir en suksess. Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd og ingen grunn for Arteta å ta slike hensyn før et laguttak. Han må ta ut det laget som gir størst sannsynlighet for seier. Da mente han at det er bedre med Xhaka enn Pepe på banen. 
 

personlig er jeg uenig

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...