Jump to content

26.09.21 Tottenham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg begynner å få nok av Arteta. Pepe skal ikke benkes, basta. Det mener jeg selv om vi skulle vinne kampen i dag. 

Arteta har heldigvis tatt til vettet og vraket Leno. Han brukte veldig lang tid på å forstå at Leno ikke er god nok. En dag forstår han kanskje også at Saliba bør satses på. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg begynner å få nok av Arteta. Pepe skal ikke benkes, basta. Det mener jeg selv om vi skulle vinne kampen i dag. 

Arteta har heldigvis tatt til vettet og vraket Leno. Han brukte veldig lang tid på å forstå at Leno ikke er god nok. En dag forstår han kanskje også at Saliba bør satses på. 

Enig. Pepe burde være selvskreven i dag. 

Spent på hvilken Xhaka vi får se i dag. Er jo litt typisk han å slå tilbake med en bra kamp etter de vanlige utdritelsene.

2-1. (Auba x2, Kane)

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Ben Elfen said:

❤️
 

ben elfen 3-0

@Bekkern2-0

@Oh-To-Be-A-Gooner 1-2

@Tony 2-0

@Gunners68 1-0

@Rosicky072-1

@Stefanb 2-1

@Tapapa 4-0

@elx 1-2

@Mariu5 2-1

@Marius- 2-2

@Ray1955 3-4

Da er det bare å gønne på. 
ser på stallen vår som klart styrket når vi har Ravaers, Lokonga, Laca og Pepe som ikke kommer med i startelleveren

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tapapa said:

Jeg begynner å få nok av Arteta. Pepe skal ikke benkes, basta. Det mener jeg selv om vi skulle vinne kampen i dag. 

Arteta har heldigvis tatt til vettet og vraket Leno. Han brukte veldig lang tid på å forstå at Leno ikke er god nok. En dag forstår han kanskje også at Saliba bør satses på. 

Pepe skal absolutt ikke benkes, enig! 
 

ang Leno forstår jeg ikke helt hva han har gjort galt. Det er ingen dårlig keeper som enkelte skal ha det til. Har storspilt i mange kamper der siffer kunne vært stygge uten han. Samtidig har vår nye også vært god, spent når han får mye å gjøre… 

Link to comment
Share on other sites

Virkelig skuffa over at Xhaka hentes tilbake igjen, men han har vært god i NLD flere ganger. Så forhåpentligvis er han god i dag. Spiller han som mot City så får Arteta og Xhaka virkelig høre det.

Mener fortsatt at vi er et bedre lag generelt sett uten Xhaka, og skulle heller sett Sambi på midten, men helst Pepe på høyre med Ødegaard sammen med Partey og Smith Rowe sentralt.

Link to comment
Share on other sites

Sykt å benke Pepe i denne kampen... hinsides.. 

Forstår heller ikke helt alt peset som foregår mot Leno..

Hva er det som har gjort at han er den dårlige? Han har tidvis reddet oss fra veldig mye baklengs.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...