Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Synes ikke han er så jævla god jeg da. Lukter Middelmådighet lang vei.

 

BE

 

Har ikke sagt han er jævlig god heller jeg da. Bedre med en god/middelmådig Ba enn en dårlig og skadeplaget Sanogo.

 

£3m for Ba i et år med opsjon på kjøp hvis han gjør det bra er småpenger for en klubb som Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

 

Jeg skulle likt å se et "heat map" for Thierry Henrys bevegelser i Arsenal-trøya, og sammenliknet det med Walcott. Jeg innbiller meg at forskjellen er svært liten, selv om den ene på papiret var spiss og den andre er ving.

 

Jeg synes Walcott fungerer meget bra i den rollen han har nå, og håper han forblir i den utgangsposisjonen i lang tid!

Det er jeg helt enig i, hovedforskjellen er vel at Henry likte å starte på venstre og vandret litt mer mellom vingene enn Walcott gjør. Theo blir jo en slags hengende spiss ute på vingen og ligger ofte høyere i banen enn Giroud.

En ting jeg glemte å nevne når jeg skrev hvorfor jeg ikke ville ha Theo som spiss var at han er dårlig til å ta i mot ball med motstander helt oppe i rygg, på vingplassen vil han ha mye større sjanse til å få pasninger rettvendt eller i posisjoner der han rekker å vende opp.

Link to comment
Share on other sites

Squawka Football @Squawka 19s

Before Demba Ba's move to Chelsea, he scored 13 in 20 for Newcastle United. He has bagged just two in 15 since then.

Squawka Football @Squawka 2m

Ba's chance conversion rate since joining Chelsea is a woeful 6.9%. Before his January move, it was 18.6% for the 2012-13 season.

Squawka Football @Squawka 3m

Demba Ba was directly involved in 28.8% of Newcastle's goals last season despite moving to Chelsea in the January transfer window.

Ikke slått til i Chelsea, men i mine øyne en god spiller. Raskere og hakket mer teknisk enn Giroud. Er også som regel knallgod mot de største lagene.

Link to comment
Share on other sites

 

Har ikke sagt han er jævlig god heller jeg da. Bedre med en god/middelmådig Ba enn en dårlig og skadeplaget Sanogo.

 

£3m for Ba i et år med opsjon på kjøp hvis han gjør det bra er småpenger for en klubb som Arsenal.

Har ikke sagt at du har sagt at han er så jævla bra heller.

Je sier nei takk og ønsker da heller å satse på Sanogo, evt andre fra egne rekker.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sagt at du har sagt at han er så jævla bra heller.

Je sier nei takk og ønsker da heller å satse på Sanogo, evt andre fra egne rekker.

 

BE

 

Vil personlig heller ha en spiller som har bevist at han er god nok i PL og scoret i annenhver kamp for West Ham og Newcastle før han dro til Chelsea fremfor en Sanogo kommer fra League 2 og som pdd. ser ut som han er et godt stykke eller en akademispiller som Akpom.

Link to comment
Share on other sites

Reporting on Crystal Palace, Jeremy Langdon tells Sky Sports News that a deal for Nicklas Bendtner remains very close but a deal depends on whether Arsenal can first sign another striker.

 

Da tar jeg heller BA enn å se Bendtner i Arsenal drakta igjen for å si det sånn. Hadde vært godt å bli kvitt han en gang for alle nå

Link to comment
Share on other sites

20 minutter er gått og jeg må spørre(Uten å ha slått på sendingen før nå pga jobb.) er du drita?

---------------------------

 

En kjent sak at Lundekvam drar frem sin Premier League erfaring så fort muligheten tilbyr seg. Litt av

sjarmen med han, og ikke ment som noe annet enn i hensikten av god stemning! Så nei, ikke drita!

Link to comment
Share on other sites

Det blir litt av en "shit storm" mot Wenger på nettet kl 00.01 når det går opp for alle at Øzil ikke kommer. Men han ba om det selv med sine uttalelser etter kampen iår. En keeper fra Serie B er da "the nice surprise".

 

Men dette er vel akkurat i Wengers ånd, og jeg tror han oppriktig mener at vi burde være like henrykt som han for dette lånet.

Link to comment
Share on other sites

Det blir litt av en "shit storm" mot Wenger på nettet kl 00.01 når det går opp for alle at Øzil ikke kommer. Men han ba om det selv med sine uttalelser etter kampen iår. En keeper fra Serie B er da "the nice surprise".

 

Men dette er vel akkurat i Wengers ånd, og jeg tror han oppriktig mener at vi burde være like henrykt som han for dette lånet.

 

Hvordan vil du reagere om Özil blir Arsenal spiller?

Link to comment
Share on other sites

Det blir litt av en "shit storm" mot Wenger på nettet kl 00.01 når det går opp for alle at Øzil ikke kommer. Men han ba om det selv med sine uttalelser etter kampen iår. En keeper fra Serie B er da "the nice surprise".

 

Men dette er vel akkurat i Wengers ånd, og jeg tror han oppriktig mener at vi burde være like henrykt som han for dette lånet.

 

David Ornstein @bbcsport_david 3m

Arsenal's €50m signing of Ozil is being processed. Essentially done and dusted. Announcement in next couple of hours #bbcfootball #afc #rmfc

Vi får se hvertfall. Syntes dette bare blir utsatt mer og mer.. og er som alltid skeptisk før det dukker opp på Arsenal.com. Er også ufattelig lite rykter ellers. Blir nok med Viviano og Özil i så fall. Neppe noen flere..

Link to comment
Share on other sites

 

David Ornstein ‏@bbcsport_david 3m

Arsenal's €50m signing of Ozil is being processed. Essentially done and dusted. Announcement in next couple of hours #bbcfootball #afc #rmfc

 

Vi får se hvertfall. Syntes dette bare blir utsatt mer og mer.. og er som alltid skeptisk før det dukker opp på Arsenal.com. Er også ufattelig lite rykter ellers. Blir nok med Viviano og Özil i så fall. Neppe noen flere..

 

Tror situasjonen er slik at vi har alle kluter i bruk på Özil nå. I dét den overgangen er i boks, tror jeg det kan komme en signering av Demba Ba, rett og slett for å kunne offloade Bendtner. Bendtner står nå på vent frem til vi har signert en erstatning.

Link to comment
Share on other sites

John Cross @johncrossmirror 58s

Sadly for Arsenal, Ba not happening. Chelsea don't want him to join a rival. After signing Ozil, Arsenal are a title tival IMO. #afc #cfc

Jeremy Wilson @JWTelegraph 4m

Demba Ba to Arsenal has fallen through. Chelsea don't want to loan to a rival. #afc #cfc

Meget kjedelig. De hadde ingen problemer med å låne oss Benayoun, men de ser på Ba som en forsterkning for oss tydeligvis.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...