Fabulous Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 Özil kommer, bare vent BølerUlf. Det er lov å føle på forventningene, denne gangen går det! Wenger har hintet flere ganger og har sagt at det er mest sannsynlig at vi handler mot slutten av overgangsvinduet. Mye peker på store signeringer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Synd for deg BølerUlf at du ikke har troa. Veldig sterke signaler og vanglivis gode kilder som melder at det meste er på plass ifht signering av Özil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 Rafael Hernández @RafaelH11722s Mesut Ozil has passed his medical at Arsenal! [sSN] Sammen med 4pm tweeten kan dette se spennende ut! Det er verdt skuffelsen å satse på gleden av spenninga rundt deadline day! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marog Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Bild melder at medical er godkjent og personlige betingelser i boks http://www.bild.de/sport/fussball/transferperiode/alle-geruechte-alle-transfers-32077390.bild.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir.torsteinsen Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Bendtner skal være klar for Palace. Tror den dealen koster oss en del, men godt å være kvitt'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Jeg ler litt av alle oss/dere som virkelig tror på Øzil-overgangen. Sjansen for at Wenger 3-dobler overgangsrekorden anser jeg som lik 0. Jeg har sagt det før, og gjentar meg selv med at det ikke vil komme inn en eneste spiller over £20M. Jeg vil ikke være gledesdreper, men slik blir det bare, desverre. Jeg og hadde null tro på dette, men det er tydelig at det er altfor mye røyk til at det ikke er noen flammer her. Altfor mye tyder på at Özil er meget ønsket av Arsenal FC til at det er bullshit. Jeg tar ikke av før jeg ser det på Arsenal.com, men jeg håper at det stemmer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Set meg på flyet til Bodø no. Kjære Gud, la Ozil vere bekrefta når eg landar..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Bendtner skal være klar for Palace. Tror den dealen koster oss en del, men godt å være kvitt'n Spend som f** money. Wenger venter til det gjenstår 5-6 timer av overgangsvinduet før han brenner av sine første pund - på å bli kvitt en spiller.. Det hadde jaggu tatt kaka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Wenger kommer til å gjøre dette i kveld: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Bli stygg og feit..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 David Ornstein @bbcsport_david22s Arsenal close to completing Ozil signing, announcement due in coming hours. Documentation being signed as we speak #bbcfootball #afc #rmfc Begynner å lukte godt av dette her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Özil til Arsenal ser nesten ut som noe som virkelig skal skje. Tror Wenger stilner mange kritikere dersom det viser seg å stemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 http://gossip.ladyarse.com/arsenal/2013/09/02/palermo-confirm-vivano-to-arsenal-medical-complete/ Viviano på sesonglangt lån til Arsenal. Visstnok bekreftet av Palermos president. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Özil til Arsenal ser nesten ut som noe som virkelig skal skje. Tror Wenger stilner mange kritikere dersom det viser seg å stemme Det har vel vært to store ankepunkter mot Wenger de senere år: At han ikke klarer å komponere et godt forsvar. Og at han ikke bruker de midlene han har tilgjengelig for å gjøre oss best mulig. Forsvaret har virkelig vært bra det siste, tja, halve kalenderåret. Og Øzil hjelper godt på moment nummer 2. Så, ja. Dette vil stilne kritikken. I hvert fall for en stund. Fotballfans er ikke kjent for å være spesielt tålmodige.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Gjennomfører Wenger kjøpet av özil og et par stykk til for vredens del - så sitter han trygt for min del. Dette er det jeg i hovedsak har kritisert han for - så da skal han få ros for jobben. HVIS det skjer Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Begynner å se farlig ut som Ozil havner hos oss Hadde Hulk vært noe på lån? Skal ha blitt tilbudt Tottenham på lån og de trenger han vel ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 @WayneDyer84 Bendtner is currently having a medical at Crystal Palace. Det siste daukjøttet på vei bort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Det siste daukjøttet på vei bort! Blir digg å bli kvitt den klovnen for godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Begynner å se farlig ut som Ozil havner hos oss Hadde Hulk vært noe på lån? Skal ha blitt tilbudt Tottenham på lån og de trenger han vel ikke. Nei. I hvert fall ikke til den prisen som ryktes: £10m for å låne ham i 1 år. Til sammenlikning er det snakk om £2m for å låne Ba i 1 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Men nå er Hulk en annen type spiller. Mer fart og teknikk.. Nå personlig mener jeg Hulk er en overvurdert spiller, men hadde fortsatt. ikke sagt nei. Vi trenger en spiss som har fart i beina og kan drible. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Uansett idioti å betale £10 milloner for å LÅNE en spiller for en sesong - så lenge det ikke blir skrevet inn i kontrakten at de pengene blir trukket fra ved en evt. opsjon når låneavtalen er ferdig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Uansett idioti å betale £10 milloner for å LÅNE en spiller for en sesong - så lenge det ikke blir skrevet inn i kontrakten at de pengene blir trukket fra ved en evt. opsjon når låneavtalen er ferdig. Enig og enig. Forøvrig noe å more seg med mens vi venter på Özil, Vivano og forhåpentligvis flere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 http://palermocalcio.it/it/1314/news/scheda.php?id=28890 Vaviano klar. Jamie Sanderson @Sanderson 2m Palermo confirm Arsenal have signed Emiliano Viviano on a season-long loan. £1m loan fee, £5m option to buy next summer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 http://palermocalcio.it/it/1314/news/scheda.php?id=28890 Deal done! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Er han 2/3 valg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.