Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Jeg ler litt av alle oss/dere som virkelig tror på Øzil-overgangen. Sjansen for at Wenger 3-dobler overgangsrekorden anser jeg som lik 0. Jeg har sagt det før, og gjentar meg selv med at det ikke vil komme inn en eneste spiller over £20M. Jeg vil ikke være gledesdreper, men slik blir det bare, desverre.

 

Jeg og hadde null tro på dette, men det er tydelig at det er altfor mye røyk til at det ikke er noen flammer her.

 

Altfor mye tyder på at Özil er meget ønsket av Arsenal FC til at det er bullshit. Jeg tar ikke av før jeg ser det på Arsenal.com, men jeg håper at det stemmer!

Link to comment
Share on other sites

Özil til Arsenal ser nesten ut som noe som virkelig skal skje. Tror Wenger stilner mange kritikere dersom det viser seg å stemme

 

Det har vel vært to store ankepunkter mot Wenger de senere år: At han ikke klarer å komponere et godt forsvar. Og at han ikke bruker de midlene han har tilgjengelig for å gjøre oss best mulig.

 

Forsvaret har virkelig vært bra det siste, tja, halve kalenderåret. Og Øzil hjelper godt på moment nummer 2. Så, ja. Dette vil stilne kritikken. I hvert fall for en stund. Fotballfans er ikke kjent for å være spesielt tålmodige..

Link to comment
Share on other sites

Begynner å se farlig ut som Ozil havner hos oss :D

 

Hadde Hulk vært noe på lån? Skal ha blitt tilbudt Tottenham på lån og de trenger han vel ikke.

 

Nei. I hvert fall ikke til den prisen som ryktes: £10m for å låne ham i 1 år. Til sammenlikning er det snakk om £2m for å låne Ba i 1 år.

Link to comment
Share on other sites

Uansett idioti å betale £10 milloner for å LÅNE en spiller for en sesong - så lenge det ikke blir skrevet inn i kontrakten at de pengene blir trukket fra ved en evt. opsjon når låneavtalen er ferdig.

 

Enig og enig.

 

Forøvrig noe å more seg med mens vi venter på Özil, Vivano og forhåpentligvis flere.

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...