Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Visstnok på vei til WBA igjen.

 

Skjønner ikke hvorfor Chelsea låner han ut.. 17 mål i ligaen på 20 kamper fra start for WBA.

Ellers må jeg si at Wenger sine kommentarer fra i går "If we sign someone we will announce it quickly" tydeligvis var bullshit. :P

 

Satser på at det tar tid fordi vi prøver å annonsere to spillere likt. #OptimistTilSlutten

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal alt som har med Arsenal å gjøre være så forbanna frusterende?

Kjenner jeg denne klubben riktig så annonserer vi ikke overgangen før i morgen uansett. :-|

Bare håpe at real bekrefter overgangen da... ( på deres hjemmeside)

Link to comment
Share on other sites

Etter 10 minutt med TV2s "Deadline"-program har jeg fått nok. Å sitte i fem timer å høre på en gjeng "tullinger" gulpe opp det vi har fått med oss i løpet av dagen i tillegg til egne morsomheter og tildels talentløse analyser ville ta drepen på meg.

 

Nei det får holde med å ta seg turer inn om gunners-forumet, kikke på Skysports-siden av og til og bare vente........

 

EDIT!!! Og selvsagt regelmessige turer innom arsenal.com for å få eventuelle offisielle bekreftelser.

Joda jeg fant ut at gjengen var "tullinger", men hva kam man da si om meg som ganske raskt havnet tilbake på TV2 Sport og har blitt sittende og se på den kanalen.

 

Özil kommer nok, det tror jeg, selv om frustrasjonen står i taket ettersom vi venter på den offisielle bekreftelsen. Er også samtidig skuffet over at det nå ser ut til at vår "ny-signering" på spissplassen er en tåpelig danske. Özil forsterker absolutt førsteelleveren, når det gjelder troppens bredde så er den fremdeles for skral. Almunia II (Viviano) kommer vel bare som en erstatter for Manone og ser ut til å bety lite når det gjelder en reell forsterkning.

Link to comment
Share on other sites

Ozil: "When talking with Arsene Wenger I immediately felt what I had missed: 100% faith in me."

 

Se til helvete å bekreft dette på Arsenal.com da!

 

Dog kommer Özil med en bismak mtp. at vi mangler noen spillere totalt sett, men herremin for en signering.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...