Mr Chapman Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Er nervøs nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Sky Sports News @SkySportsNews7m Interesting news on Lukaku coming up. #twist #SkyDeadlineDay Rapportert til Everton en liten periode. Er han den neste på listen etter Ba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Visstnok på vei til WBA igjen. Skjønner ikke hvorfor Chelsea låner han ut.. 17 mål i ligaen på 20 kamper fra start for WBA. Ellers må jeg si at Wenger sine kommentarer fra i går "If we sign someone we will announce it quickly" tydeligvis var bullshit. Satser på at det tar tid fordi vi prøver å annonsere to spillere likt. #OptimistTilSlutten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsis Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Annonser nå den jævela signeringa! Snar bare 1. time igjen. Blir bare mer og mer nervøs for hvert minutt som går. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Hvorfor skal alt som har med Arsenal å gjøre være så forbanna frusterende? Kjenner jeg denne klubben riktig så annonserer vi ikke overgangen før i morgen uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Hvorfor skal alt som har med Arsenal å gjøre være så forbanna frusterende? Kjenner jeg denne klubben riktig så annonserer vi ikke overgangen før i morgen uansett. Da får ikke jeg sove i natt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsis Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Blir like frustrert hver gang jeg refresher Arsenal.com og ser trynet til Viviliano dukke på skjermen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Blir like frustrert hver gang jeg refresher Arsenal.com og ser trynet til Almunia dukke på skjermen.. Ja jeg også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Özil deregistrert i La Liga nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Hvorfor skal alt som har med Arsenal å gjøre være så forbanna frusterende? Kjenner jeg denne klubben riktig så annonserer vi ikke overgangen før i morgen uansett. Bare håpe at real bekrefter overgangen da... ( på deres hjemmeside) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kellman Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 @Samuelj29060 "@samuelj29060: Arsenal still working on a deal for a striker in the last hour. #AFC" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Vi har "Bergkamp" på kroken. Men det hadde vært godt å få med en "Platt" også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Etter 10 minutt med TV2s "Deadline"-program har jeg fått nok. Å sitte i fem timer å høre på en gjeng "tullinger" gulpe opp det vi har fått med oss i løpet av dagen i tillegg til egne morsomheter og tildels talentløse analyser ville ta drepen på meg. Nei det får holde med å ta seg turer inn om gunners-forumet, kikke på Skysports-siden av og til og bare vente........ EDIT!!! Og selvsagt regelmessige turer innom arsenal.com for å få eventuelle offisielle bekreftelser. Joda jeg fant ut at gjengen var "tullinger", men hva kam man da si om meg som ganske raskt havnet tilbake på TV2 Sport og har blitt sittende og se på den kanalen. Özil kommer nok, det tror jeg, selv om frustrasjonen står i taket ettersom vi venter på den offisielle bekreftelsen. Er også samtidig skuffet over at det nå ser ut til at vår "ny-signering" på spissplassen er en tåpelig danske. Özil forsterker absolutt førsteelleveren, når det gjelder troppens bredde så er den fremdeles for skral. Almunia II (Viviano) kommer vel bare som en erstatter for Manone og ser ut til å bety lite når det gjelder en reell forsterkning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 David Ornstein @bbcsport_david 1m Arsenal will confirm the signing of Mesut Ozil from Real Madrid for €50m (£42.4m) in the next half an hour #bbcfootball #afc #rmfc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Skysports siterer nå uttalelser fra Ozil som bekrefter overgangen! Så da er denne så godt som i boks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Sky Sports News @SkySportsNews1m Mesut Özil tells our colleagues in Germany "he can't wait to play for Arsenal." #SkyDeadlineDay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Ozil: "When talking with Arsene Wenger I immediately felt what I had missed: 100% faith in me." Se til helvete å bekreft dette på Arsenal.com da! Dog kommer Özil med en bismak mtp. at vi mangler noen spillere totalt sett, men herremin for en signering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 DERJA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Mesut Özil, kan seriøst ikke tro det. Helt rått! http://www.arsenal.com/news/news-archive/german-international-ozil-joins-arsenal :D :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 Sky bekrefter, Özil er Arsenalspiller! Gratulerer, BølerUlf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 http://www.arsenal.com/news/news-archive/german-international-ozil-joins-arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Arsenal.com @Arsenal38s It's official… @MesutOzil1088 is an #Arsenal player. Read the full story, with quotes from Ozil: http://www.arsenal.com/news/news-archive/german-international-ozil-joins-arsenal … #OzilIsAGunner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabulous Posted September 2, 2013 Author Report Share Posted September 2, 2013 http://www.arsenal.com/news/news-archive/german-international-ozil-joins-arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 http://www.arsenal.com/news/news-archive/german-international-ozil-joins-arsenal Fantastisk å se det på Arsenal.com! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Arsenal.com bekrefter!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.