Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

 

Mesut Özil executed more key passes last season (78) than Barcelona trio Andrés Iniesta, Sergio Busquets and Cesc Fàbregas combined (75).

Til sammenlikning hadde Arteta 60 og Cazorla 95, kommer jo helt an på hva en ser på som en key pass og ikke dog, tror Cazorla og Özil vil ha nydelige kombinasjoner utpå banen, spesielt over nyttår.

Link to comment
Share on other sites

 

Confirmed: A Premier League team has made a £30m bid for Chelsea's Juan Mata. #CFC #MUFC #AFC #MCFC #DeadlineDay

 

 

Ender dette med Rooney-Mata byttehandel, mon tro? Noe må Moyes i hvert fall finne på.

 

Doesn't Matter

Mata-Özil-Cazorla

Arteta-Ramsey

Gibbsy-Kos-Merte-Sagna

Woj

 

Hehe, Mata og Özil inn ville vært min drøm, ser dog på det som totalt urealistisk. Så lenge vi får landa Özil er det ikke så farlig med Mata, vil jo helst se Mozart i en dle kamper i år også.

 

Edit: For å presisere: Jeg liker Giroud, men har du Mata, Cazorla og Özil som offensivt trekløver ville selv Francis Jeffers klart å skyte seg selv til topps på toppscorerlistene i år..

Link to comment
Share on other sites

 

Edit: For å presisere: Jeg liker Giroud, men har du Mata, Cazorla og Özil som offensivt trekløver ville selv Francis Jeffers klart å skyte seg selv til topps på toppscorerlistene i år..

 

Ja, tror dog i enkelte kamper er det smart med en raskere og mer gjennombruddshissig spiss. Her har vi jo Walcott som kandidat

Link to comment
Share on other sites

Til sammenlikning hadde Arteta 60 og Cazorla 95, kommer jo helt an på hva en ser på som en key pass og ikke dog, tror Cazorla og Özil vil ha nydelige kombinasjoner utpå banen, spesielt over nyttår.

 

Enig i det, men om man ser på assist, som er en lettere målbar variabel ser vi også at Özil er på topp:

 

Screenshot_01_09_014.png

 

Går rykter om Demba Ba også nå...

Link to comment
Share on other sites

 

Enig i det, men om man ser på assist, som er en lettere målbar variabel ser vi også at Özil er på topp:

 

Klart viktigere stat ja, men den sier jo også mer om spissene. Dersom vi får rodd Özil i land vil den overgå Arshavin-overgangen enkelt - ikke bare i pris, men i kvalitet også.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Klart viktigere stat ja, men den sier jo også mer om spissene. Dersom vi får rodd Özil i land vil den overgå Arshavin-overgangen enkelt - ikke bare i pris, men i kvalitet også.

 

Uten et snev av tvil! I tillegg er det langt større sannsynlighet for at Özil vil bli benyttet i senter av banen, da Cazorla i større grad har blitt benyttet på vingen hittil i sesongen. Det er viktig at Mezut ikke havner på vingen, da han er klart best sentralt.

Link to comment
Share on other sites

 

Uten et snev av tvil! I tillegg er det langt større sannsynlighet for at Özil vil bli benyttet i senter av banen, da Cazorla i større grad har blitt benyttet på vingen hittil i sesongen. Det er viktig at Mezut ikke havner på vingen, da han er klart best sentralt.

Helt enig, men en kan ikke se seg blind på assiststaten heller, mens Özil har hatt Ronaldo på venstrevingen har Cazorla hatt Gervinho.

Link to comment
Share on other sites

 

BREAKING: Sky Sports reporter outside London Colney says Arsenal are in advanced talks for Angel di Maria. #afc
Ser meg ikke blind på assiststatsen, nei. Cazorla er en fantastisk spiller. Fordelen er at vi nå har en til av samme kvalitet. Cazorla er en langt bedre ving enn det Özil er, også bedre enn Gervinho, dog en helt annen spillertype. Dette blir spennende!
Vil ikke overraske meg at det dukker opp et par signeringer til. Jeg har sagt 2 store og 2 mindre signeringer, det tror jeg fortsatt på. Özil og Demba Ba, i tillegg til Viviano og en til, spennende!
Link to comment
Share on other sites


Sky Sources understand that Arsenal have made an enquiry for Chelsea striker Demba Ba: #SkyDeadlineDay



Nå går det unna her, SkySports melder om at Demba Ba er på vei, samtidig som de viser bilder av Wenger på vei ut av London Colney! Demba Ba og Özil vil gjøre oss til tittelkandidat!

Link to comment
Share on other sites

Giroud kan ikke spille 80 kamper denne sesongen. Ja, vi kan bruke Walcott der, men så lenge Podolski og Chamberlain er skadet så har vi ingen til å erstatte Walcott på vingen.

 

Når det gjelder Özil så er det nesten for godt til å være sant. Inntil jeg ser det på Arsenal.com, svart på hvitt, så orker jeg ikke nedturen det ville blitt om han eventuelt ikke kommer. Har brent meg så uendelig mange ganger på dette.

Link to comment
Share on other sites

ryker denne (Özil) nå går vi jo nestensigneringenes mestere Tottenham en høy gang... det ville være en grusom nedtur. Men i disse tider kan man ikke ta noe for gitt før kontrakten er underskrevet. Men HVIS dette går i boks er det jo et enormt kjøp, selv om prisen er sykt høy.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi må vente utover kvelden før Özil eventuelt blir bekreftet. Hørte snakk om på Sky Sports at den tyske troppen skulle være med på et "video/film-opptak" på Allianze som skulle starte 16:00 eller 17:00. Dette er til en reklamefilm eller noe i den dur, og Özil har visst en "viktig" rolle i denne seansen (dette var planlagt tilbake i tid og kan ikke "forskyves").

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...