Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Demichelis har aldri vært noe å skryte av i mine øyne. Helt ok som fjerdevalg, men det er alt. Begynner jo å dra på åra også nå.

Kanskje passer Premier League bedre der han møter flere lag med spisser som liker kroppskontakt og ikke er så mobile og drar han ut av posisjon. Helt grei som 4. valg, men tipper han vil heve en ganske høy lønn. Vil heller at vi signerer en midtstopper som er på tur opp i karrieren enn nok en "Squillaci" som har passert toppen.

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner det plutselig å komme rykter om Özil til Milano isteden, dessverre.. Det blir nok flere vendinger utover morgendagen! Spennende!

 

Kun sett 1 rykte og det ble slettet veldig fort.

 

Milan blir ofte ryktet til toppspillere, men signerer de svært sjeldent. Økonomien deres er også veldig skral og etter de kjøpte Balotelli i vinter så klarer de neppe å betale for Özil selv om de selger Shaarawy for £30m. Tror heller ikke Özil ønsker seg til Serie A.

Link to comment
Share on other sites

Sies forøvrig at vi forhandler om Abel Hernandez også. Spiller for Palermo, er 23 år gammel og 185cm høy. Visstnok veldig god teknisk og kjapp som faen. Har ikke sett noe av han selv annet enn mot Fiorentina og et innhopp eller to for Uruguay, men vi har blitt linket til han tidligere. Har ikke utviklet seg som forventet og er for øyeblikket rimelig "rå" ennå, men var ute store deler av året som var med en ACL skade (som Diaby, Frimpong og Afobe har hatt også) og i etterkant har han slitt da han visstnok ble ranet og fikk et skytevåpen trykket opp i trynet.

Virker hvertfall som en rimelig spennende spiller. Ingen Benzema/Suarez/Jovetic, men ved siden av Özil og en annen god spiller så skal jeg ikke klage så altfor mye.

Link to comment
Share on other sites

The former Newcastle striker has not been included in the Blues' match day squad for their last two outings and has slipped down the pecking order following Samuel Eto'o's arrival

 

Arsenal have made an enquiry to sign Demba Ba on loan from Chelsea.

 

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2013/09/01/4230650/arsenal-make-demba-ba-enquiry?ICID=HP_BN_2

Link to comment
Share on other sites

Kjenner at sein vakt på jobb i morgen passer dårlig!

 

Özil ryktet virker neste for godt til å være sant, men det har de fleste ryktene denne sommeren vært også. Om han, samt en klasse spiss og evt en defensiv spiller kommer inn så ville jeg blitt meget overrasket.. Og ekstatisk!! Godt man har twitter på telefonen :)

Link to comment
Share on other sites

Øzil er en kanonspiller og hadde styrka laget, allikevel er jeg ikkke sikker på at det er den typen spiller jeg tror vi trenger mest. Føler at vi har Cazorla og Rosicky som to gode playmakere + at Wilshere også kan dyttes opp i det rommet bak spissen. Men nå er jo wenger opptatt av spillerne hans skal kunne spille overalt på banen, så kan hende han mener at f.eks. Cazorla kan dyttes litt ut på kanten og så Øzil inn i midten!? Jeg håper bare ikke Øzil blir satt på kanten slik som Arshavin og stagnerer der....

 

Men for all del, det blir spennende å se hvem som kommer inn.....

Link to comment
Share on other sites

Er redd for at Manu er desperate etter en kreativ midtbanespiller (selv om de har Kagawa) og snapper Øzil foran nesen på oss. PSG og MIlan er vistnok også aktuelle, og jeg er ikke sikker at vi er førstevalget her.

 

Det er litt merkelig at vi ikke linkes til noen midtstoppere, da det vel her vi er tynnest besatt ved siden av spissplassen. Det må jo komme inne noe dekning her. Eller?

Link to comment
Share on other sites

Kaka klar for Milan. Så da går vel neppe Özil dit også.

 

Edit: Og Wigan krever visstnok £14mill. for James McCarthy. Det synes jeg forteller det meste om inflasjonen som preger markedet!

 

Hørtes mye ut ja. Kan vel også være ett klart signal på at de IKKE selger spilleren.

Link to comment
Share on other sites

Özil synes visst ikke at Wengers tilbud rundt de personlige betingelsene var gode nok.. Hvis det skulle vise seg at overgangen strander p.g.a. det så er vel ikke akkurat det noen bombe :( Wenger er fortsatt Wenger, og her går man fra å være høyt oppe til langt nede.. MEN, foreløpig er dette kun et rykte fra Marca så troen er der fortsatt :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...