Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

SkySports kjører forresten deadline day-showet sitt hele dagen: http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=217987&part=sports

 

... og Bales agent sa tidligere i dag at forhandlingene om Bale begynte allerede i mai... Arsenal med flere har kanskje gått og ventet på denne overgangen for å få kjørt gjennom sine?!

 

Bales lønn ifølge Sky: £34 i minuttet!

Link to comment
Share on other sites

Oliver Kay (The Times), David Ornstein (BBC), Jeremy Wilson (Telegraph), David Hytner (The Guardian) og Daniel Taylor (The Guardian) melder alle om at Özil er mer eller mindre klar. Jeg tror det ikke før vi får se det på arsenal.com, men hvis vi signerer Özil har vi fått tak i en av verdens beste spillere i mine øyne!

Link to comment
Share on other sites

Det er en del snakk om Palermos målvakt Viviano. Er det noen som kjenner til hans kapasitet og hans stabilitet? Er han en naturlig konkurrent til Szzz eller mest sannsynlig som backup?

Er ikke bedre enn Szczesny. Svirrer rykter om at han blir hentet inn slik at Fabianski kan dra.

Link to comment
Share on other sites

Det er en del snakk om Palermos målvakt Viviano. Er det noen som kjenner til hans kapasitet og hans stabilitet? Er han en naturlig konkurrent til Szzz eller mest sannsynlig som backup?

Han var meget lovende for 2-3 år siden, mange trodde han skulle bli Inters førstekeeper og på sikt overta etter Buffon på landslaget. Så fikk han en alvorlig kneskade som satte han ut av spill i lang tid. Etter at han kom tilbake fra skaden har han visstnok ikke overbevist veldig. Nå er han ikke førstekeeperen til Palermo engang (en Serie B-klubb) men Wenger må være overbevist om at han kan finne tilbake til formen han viste for noen år siden.

Link to comment
Share on other sites

(Giroud putter alltid når laget dominere, når alt går på skinner psv ).

Summerer vel ikke starten på sesongen helt for vår del. Går rykter om Demba Ba på lån, en overgang jeg ikke tror vil styrke oss nevneverdig, vil ha et alternativ til Giroud ikke en spiller som er så lik.

Postet faktisk at Özil ville vært drømmen en/to timer før ryktene virkelig oppstod og må si jeg er spent, ryktes at PSG har overbudt oss nå, men ryktes også at han er på medical i Tyskland. Siste ord er ikke sagt og agenten hans har igjen mange samtaler på Mesuts vegne ila dagen.

 

Synes det er skuffende stille når det gjelder stopperplassen som BØR være ett fokus i dag, vil heller klare meg med Bendtner som reserve(Ryktes til Crystal Palace, men ser ut til at han blir..) enn en Demba Ba på lån og ingen stopper inn.

 

Ving som Di Maria vil være en bonus, men ikke et must mtp. at Rosicky er i knallform og Cazorla kan gå ut på vingen, dersom vi får inn Özil mener jeg vi har fylt opp det offensive trekløveret ganske greit.

 

For å summere:

1 pri. Özil!

2 pri. STOPPER

3 pri. Di Maria(Kun pga kvaliteten hans, ikke fordi han er den spilleren det er mest prekært at vi får inn.)

4 pri. Spiss

Link to comment
Share on other sites

Han var meget lovende for 2-3 år siden, mange trodde han skulle bli Inters førstekeeper og på sikt overta etter Buffon på landslaget. Så fikk han en alvorlig kneskade som satte han ut av spill i lang tid. Etter at han kom tilbake fra skaden har han visstnok ikke overbevist veldig. Nå er han ikke førstekeeperen til Palermo engang (en Serie B-klubb) men Wenger må være overbevist om at han kan finne tilbake til formen han viste for noen år siden.

 

Han sto vel fast for Fiorentina i fjor? Mener han var på lån dit hele fjoråret

Link to comment
Share on other sites

Dersom Ozil signerer skal eg danse av glede, men det forundrer meg litt at vi ikkje er meir aktivt på jakt etter ein stoppar..

 

Det er jo vanlig Wenger-praksis for å løse et forsvarsproblem: Kjøpe en angrepsspiller.

 

Vi har Koscielny, BFG, Vermaelen. Og så har vi Sagna. Og i nødstilfelle Jenkinson som kan spille på stopperplass. Sagna, Jenkinson, Gibbs, Monreal og Flamini kan ta backplassene. Det er 8 spillere for 4 plasser. Jeg tror Wenger er fornøyd med det.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Real har akseptert og spilleren godtatt personlige betingelser hjelper det vel lite om noen andre plutselig byr langt over oss? Det er vel bindende bud og en avtale er en avtale vil jeg tro.

Hvis begge har signert en ferdig avtale så har du helt sikkert rett. Spørsmålet er om alt er signert og forseglet, eller om det er noen formelle småting igjen som,kan velte handelen (hvis ryktene er sanne)

Link to comment
Share on other sites

Hvis begge har signert en ferdig avtale så har du helt sikkert rett. Spørsmålet er om alt er signert og forseglet, eller om det er noen formelle småting igjen som,kan velte handelen (hvis ryktene er sanne)

Relativt sikker på at ingen avtale er sluttsignert, at de har godtatt ett bud og om spilleren er enig med Arsenal betyr ingenting om Real bestemmer seg for å godta et bud fra PSG. Men ser ut til at dette går gjennom nå!

Link to comment
Share on other sites

 

 

For å summere:

1 pri. Özil!

2 pri. STOPPER

3 pri. Di Maria(Kun pga kvaliteten hans, ikke fordi han er den spilleren det er mest prekært at vi får inn.)

4 pri. Spiss

akkurat nå er prioriteringen;

1.Özil

2.Spiss, Giroud er en god spiller men vi trenger en måltyv i laget. Eventuell backup av samme spilletype som Giroud er unødvendig.

3.DM. Arteta har godt en god jobb (skadefri), men han er ikke en naturlig DM. Flamini kan fungere, men jeg er usikker på om han har standarden. Wilshere/Ramsey er pr. dato ikke gode nok til å ha hovedansvaret som DM.

4. Midtstopper/ving. JA hvis det er en reell forsterkning av laget. Tar gjerne en midtstopper eventuelt som backup, men en eventuell ving SKAL inn som førstevalg.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er jo vanlig Wenger-praksis for å løse et forsvarsproblem: Kjøpe en angrepsspiller.

 

Vi har Koscielny, BFG, Vermaelen. Og så har vi Sagna. Og i nødstilfelle Jenkinson som kan spille på stopperplass. Sagna, Jenkinson, Gibbs, Monreal og Flamini kan ta backplassene. Det er 8 spillere for 4 plasser. Jeg tror Wenger er fornøyd med det.

På den ene siden kan Flamini ta en back og Sagna inn på stopperplass, men vi trenger ikke kjøpe en etablert stopper for 30 millioner pund, en Ginter hadde holdt, en Zouma hadde holdt, en INSERTSTOPPERNAVNSOMJEGIKKEHARHØRTOMFØRMENSOMKLARERETPARPLKAMPER hadde holdt.

Link to comment
Share on other sites

På den ene siden kan Flamini ta en back og Sagna inn på stopperplass, men vi trenger ikke kjøpe en etablert stopper for 30 millioner pund, en Ginter hadde holdt, en Zouma hadde holdt, en INSERTSTOPPERNAVNSOMJEGIKKEHARHØRTOMFØRMENSOMKLARERETPARPLKAMPER hadde holdt.

 

Jeg skulle gjerne også sett en ny stopper. Men det ser altså ikke ut som Wenger er enig. Ryktene går på Özil, Di Maria og Demba Ba.

 

På de to dype midtbaneposisjonene synes jeg vi er godt besatt. Ramsey, Arteta, Wilshere og Flamini er bra. Rosicky kan også gjøre en jobb der. Kanskje også Diaby og Özil.

 

På kantene er det tynt når både Oxlade og Podolski er ute. Walcott og Cazorla er egentlig de eneste vi har. Det samme gjelder for spissplassen. Giroud, Podolski og Walcott er de eneste reelle alternativene. Og Podolski er altså ute med skade, og Walcott trengs på kanten. Jeg synes derfor Ba- og Di Maria-ryktene gir mening.

Link to comment
Share on other sites

Skysports "Mezut Özil is on Arsenal medical at the moment"

 

Dette begynner å ligne på noe, minner meg på hva jeg skrev midten av august. Storsigneringene kommer, nå kommer den!

 

 

 

Mesut Özil executed more key passes last season (78) than Barcelona trio Andrés Iniesta, Sergio Busquets and Cesc Fàbregas combined (75).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...