Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Transfer-Deadline-Day-800_2414078.jpg?20

 

Da er det ikke mange timene igjen folkens, ting begynner å dra seg til og mye tyder på den villeste deadlineday i Arsenals historie! Vi har enorme mengder pund på bok, en stall som er altfor tynn og en manager som sier han skal overraske oss, jeg klarer knapt å vente!

 

I skrivende stund er det Ozil som linkes mest til klubben, han virker nesten klar på noen, men dette kan endre seg fra time til time helt til klokken er 12.00 i morgen kveld!

 

Hvem tror dere vi signerer, hvem bør vi signere?

 

Aktuelle signeringer:

- Mezut Özil

- Karim Benzema

- Angel Di Maria

- Demba Ba

- Emiliano Viviano

- Asmir Begovic

- Luis Suarez

 

Bruk denne tråden til å oppdatere hverandre på twittermeldinger, nyheter i mediene og diskuter bevegelsene!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Espcore @espcore 12m

Arsenal & Real Madrid have reached an agreement for the transfer of Mesut Özil on a €50m deal (via SER).

Siden jeg ikke så tråden før nå. Syntes dog vi egentlig bare kan bruke min opprinnelige overgangstråd da den fungerer akkurat som den her, men samme faen. :D

Link to comment
Share on other sites

Kan tolke dette mange veier nå. Wenger sier at han vil overraske oss, nesten instantly kommer ryktene om Özil. Enten så gikk Wenger rett til kontoret for å jobbe med en potensiell deal. Ellerså er det bare ryktemakerne som har fått vann på møllene av denne overraskelsesuttalelsen til Wenger.

 

De neste 26 timene vil gi svaret...

Link to comment
Share on other sites

Hørtes lite sannsynlig ut at United først prøver Ozil for så å gnie på lønna. De betaler normalt bedre enn oss

Et av trekkplastrene til United er borte (sir Alex) samtidig som vi har penger på bok til å konkurrere med de beste både på overgangssum og lønninger. Özil er av den kvaliteten man ikke begynner å diskutere lønn lenge med, men betaler det han vil ha. Tipper få andre i klubben blir "sure" fordi han får en bedre lønn enn dem...

Link to comment
Share on other sites

Fordelen vår kontra United er at vi ikke har de enorme profilene i laget. Om Özil skal signere for United og får mye mer i lønn enn spillere som Rooney og Van Persie blir nok de relativt fort muggene. I Arsenal er det ikke mange andre enn Walcott og Cazorla som har så mye de skulle sagt, og de to er relativt down to earth, så vi står bedre i forhold til å sprenge litt budsjett på lønnen til en slik storsignering.

 

Et annet punkt er at United har misset ut på endel store de siste årene på grunn av lønn, Sneijder er et eksempel.

Link to comment
Share on other sites

tja, tiden vil jo vise om det er noe i dette, og naturligvis er Özil kvalitet, og vil styrke laget betraktelig. Det eneste jeg har å utsette på ham er effektiviteten. Han er kreativ og vil skape mye offensivt, men av det jeg har sett av ham både på klubb og landslag blåser han litt for mange sjanser.

Link to comment
Share on other sites

tja, tiden vil jo vise om det er noe i dette, og naturligvis er Özil kvalitet, og vil styrke laget betraktelig. Det eneste jeg har å utsette på ham er effektiviteten. Han er kreativ og vil skape mye offensivt, men av det jeg har sett av ham både på klubb og landslag blåser han litt for mange sjanser.

 

Det har du nok mye rett i, samtidig er han på toppen i assist i verden de siste tre sesongene. Der er han effektiv, men da må vi også ha effektive spillere rundt han. Han har nok langt mer å tilføre laget i form av nøkkelpasninger enn nåværende midtbanespillere.

 

Screenshot_01_09_014.png

Link to comment
Share on other sites

Fordelen vår kontra United er at vi ikke har de enorme profilene i laget. Om Özil skal signere for United og får mye mer i lønn enn spillere som Rooney og Van Persie blir nok de relativt fort muggene. I Arsenal er det ikke mange andre enn Walcott og Cazorla som har så mye de skulle sagt, og de to er relativt down to earth, så vi står bedre i forhold til å sprenge litt budsjett på lønnen til en slik storsignering.

 

Et annet punkt er at United har misset ut på endel store de siste årene på grunn av lønn, Sneijder er et eksempel.

 

Joda, men såvidt jeg husker har rvp ca 2,5 mill i uka? Vi snakker vel her om lønn på 7mill euro som er 56mill nok? Ca 1,1 i uka om ikke hodet mitt regner feil. United tilbø vel han ifølge dette 5mill euro, 40mill i året. 0.75 i uka...

Link to comment
Share on other sites

En rask titt på Sky Sport sitt overgangsenter vier hvor flyktige ryktene er og hvordan spilleres endestasjoner endres raskt.

 

7:58 PM - AS claiming that it is Manchester United and PSG battling it out to sign Mesut Ozilfrom Real Madrid in final 24 hours of transfer window.

 

8:09 PM - On the back of AS's claims that Manchester United and Paris Saint Germain are leading the race for Mesut Ozil - Arsenal are being very strongly linked tonight.

 

10:04 PM - Sky sources understand Arsenal are in advanced talks to sign Mesut Ozil from Real Madrid.

 

Det neste døgnet vil nok frembringe mange slike "rykter" på flere spillere, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at vinduet lukker.

Link to comment
Share on other sites

Wow. Hadde vært fantastisk om vi hentet oss en spiller av hans kaliber.

 

 

 

 

 

 

10:25 PMPetter Veland @PetterVeland

Nå melder såpass mange av "mine" uavhengige kilder det samme at jeg har bikket 50% tro på at Mesut Özil blir Arsenal-spiller. 45+5M. #cmore

Link to comment
Share on other sites

Özil er sammen med Mata favorittspilleren i verden min pdd. Vidunderlig spiller og ville virkelig styrket laget vårt.

Vi trenger dog fremdeles en stopper(Ginter) og en spiss til(Gjerne en som kan putte utenfor London også), men slik som ståa er nå vil jeg bli fornøyd såfremt vi får inn Özil - han er jo tross alt min store favoritt. INGEN har ett bedre førstetouch enn den mannen.

Link to comment
Share on other sites

Red Army@RedArmy491m

It doesn't stop at Özil.

 

 

Skal gi meg på den Marius, akkurat i forhold til dette. Men generelt sett er det værre for United å sprenge banken på en spiller om den overgår de andre, det står jeg på. Her viser du tydelig at det ikke overgår de andre, da lukter det av dårlig kilde..

 

Ja tror null på akuratt den kilden... Men det må gjerne være liv i ryktet ellers for min del ;)

Link to comment
Share on other sites

Özil er sammen med Mata favorittspilleren i verden min pdd. Vidunderlig spiller og ville virkelig styrket laget vårt.

Vi trenger dog fremdeles en stopper(Ginter) og en spiss til(Gjerne en som kan putte utenfor London også), men slik som ståa er nå vil jeg bli fornøyd såfremt vi får inn Özil - han er jo tross alt min store favoritt. INGEN har ett bedre førstetouch enn den mannen.

Vi kan fort ende med Karim Benzema, dersom Real sikrer seg Suarez.

 

Og tror heller ikke at kom som en overraskelse (Giroud putter alltid når laget dominere, når alt går på skinner psv ). Vi trenger sårt en spiss som har det lille ekstra, ala Thierry henry, van persie osv. Det er et must, dersom vi skal hevde oss i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...