Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er han 2/3 valg?

 

Jepp. Er ikke noe bedre enn Szczesny sier folk. Har ikke sett han så mye, men Fiorentina ville ikke kjøpe han selv om de hadde opsjon på kjøp og Palermo prøver å kvitte seg med han for €3m og allikevel velger vi bare å ta han på lån så det burde vel si sitt..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

Etter 10 minutt med TV2s "Deadline"-program har jeg fått nok. Å sitte i fem timer å høre på en gjeng "tullinger" gulpe opp det vi har fått med oss i løpet av dagen i tillegg til egne morsomheter og tildels talentløse analyser ville ta drepen på meg.

 

Nei det får holde med å ta seg turer inn om gunners-forumet, kikke på Skysports-siden av og til og bare vente........

 

EDIT!!! Og selvsagt regelmessige turer innom arsenal.com for å få eventuelle offisielle bekreftelser.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at Hulk er noe oppskrytt. Tungt skudd og bra skudd, men ikke spesielt teknisk. Demba Ba er likere Giroud i spillestilen og det synes jeg daktisk er en fordel slik at vi kan rotere på spillere men ikke må legge om stil. Wenger har jo også en tendens til å fortsette å følge spillere han har vært interessert i, og han har jo tidligere sagt at det sto mellom Giroud og Ba i fjor sommer. Ba er nok også veldig gira på å vise seg frem igjen også.

Ser ikke bort fra at vi henter en spiss eller annen offensiv spiller heller.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at Hulk er noe oppskrytt. Tungt skudd og bra skudd, men ikke spesielt teknisk. Demba Ba er likere Giroud i spillestilen og det synes jeg daktisk er en fordel slik at vi kan rotere på spillere men ikke må legge om stil. Wenger har jo også en tendens til å fortsette å følge spillere han har vært interessert i, og han har jo tidligere sagt at det sto mellom Giroud og Ba i fjor sommer. Ba er nok også veldig gira på å vise seg frem igjen også.

Ser ikke bort fra at vi henter en spiss eller annen offensiv spiller heller.

Er det en fordel mot lag som klarer å forsvare seg mot sterke spisser som er gode på hodet? Ville hatt ett alternativ som var mer ulik Giroud så vi har en vi kan bytte inn på topp for å snu ett kampbilde, gjerne en som søker bakrom. (IKKE THEO.)

Link to comment
Share on other sites

Og da er spørsmålet: hvorfor ikke Walcott?

Synes han sliter med å være tydelig på når han starter og at han lar seg mobbe for mye av stoppere, mener han fungerer optimalt i den kantrollen han har nå hvor han ofte starter litt bakfra på backene som også får andre ting å fokusere på. Innsideangriper kalles det på FM(:P)

Mangler litt sharpness, smartness og på førstetouch.

Link to comment
Share on other sites

Uroer meg at vi ikke virker å være interessert i verken en ny midtbanespiller eller midtstopper/høyreback, men kan virke som om Wenger mener at Wilshere sin posisjon er sentral midtbane allikevel siden vi er nærme Özil. Blir jo ikke akkurat mange sjanser på han som offensiv midtbane da.

Link to comment
Share on other sites

Fine argumenter Wojciech - absolutt

 

Jeg tror dog at Walcott ville med trening, kamper og litt tid - bli en av premier legges beste og mest fryktede spisser. Spesielt slik vi spiller nå hvir motstander ofte gir oss bakrom å spille i.

 

Er dog enig i at han fungerer bra på ving om dagen :)

Link to comment
Share on other sites

Uroer meg at vi ikke virker å være interessert i verken en ny midtbanespiller eller midtstopper/høyreback, men kan virke som om Wenger mener at Wilshere sin posisjon er sentral midtbane allikevel siden vi er nærme Özil. Blir jo ikke akkurat mange sjanser på han som offensiv midtbane da.

 

Blir vel som du nevner at Ramsey, Arteta, Wilshere og Flamini som skal ha kontroll på de to plassene. Så kan jo Diaby spille et par kamper (bokstavelig talt). Burde jo holde med 4 på to plasser sånn normalt sett, men så har vi jo også noen flere ledige sengeplasser på sykestua. Blir spennende å se hva Wenger kan dra opp av ermet i tillegg til Özil, HVIS han kommer da.

Den gniern av en gammel, fransk bikkje kan fortsatt noen triks tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Fine argumenter Wojciech - absolutt

 

Jeg tror dog at Walcott ville med trening, kamper og litt tid - bli en av premier legges beste og mest fryktede spisser. Spesielt slik vi spiller nå hvir motstander ofte gir oss bakrom å spille i.

 

Er dog enig i at han fungerer bra på ving om dagen :)

 

Jeg skulle likt å se et "heat map" for Thierry Henrys bevegelser i Arsenal-trøya, og sammenliknet det med Walcott. Jeg innbiller meg at forskjellen er svært liten, selv om den ene på papiret var spiss og den andre er ving.

 

Jeg synes Walcott fungerer meget bra i den rollen han har nå, og håper han forblir i den utgangsposisjonen i lang tid!

Link to comment
Share on other sites

Vært borte noen timer.. Hvordan er det med Ozil sagaen? Er det noen rykter på at det har stagnert eller lignende? Eller tar det tid (som vanlig)?

Ingen stagnering. Man tror at Øzil blir offisiell litt senere ikveld. Keeperen signert.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg skulle likt å se et "heat map" for Thierry Henrys bevegelser i Arsenal-trøya, og sammenliknet det med Walcott. Jeg innbiller meg at forskjellen er svært liten, selv om den ene på papiret var spiss og den andre er ving.

 

Jeg synes Walcott fungerer meget bra i den rollen han har nå, og håper han forblir i den utgangsposisjonen i lang tid!

 

Helt klart. Akkurat som på slutten av forrige sesong er Theo den arsenalspilleren som ligger høyest i banen. Det funker bra.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart. Akkurat som på slutten av forrige sesong er Theo den arsenalspilleren som ligger høyest i banen. Det funker bra.

 

Legger meget godt opp til kontringsspill ja. Og Özil er en helvetes god kontringsspiller bare så det er sagt!

Link to comment
Share on other sites

Syntes alltid det er artig når spanske, italienske eller tyrkiske journalister liksom sitter med bedre viten om engelsk fotball enn engelske aviser/journalister. Som oftest så er det bare bullshit. Jeg skjønner at det kan være relevant for tyske journalister/aviser å muligens sitte med informasjon som engelske journalister eller aviser ikke sitter med når det gjelder en tysk spiller, men hvorfor skulle Marca (største pisspreik avisen i verden) sitte på såpass info om afrikansk spiller? :P

Link to comment
Share on other sites

Today at the Bernabeu, at Gareth Bale’s unveiling, Real Madrid fans began chanting:

‘Özil no se vende,’ which translates to Özil is not for sale...

 

...This is a big deal because it signals that Perez fully plans on selling Özil, despite it being against the wishes of his fans.

Having reportedly completed a medical already, the deal looks just about wrapped up, which is why Perez could do nothing but try to silence the chanting

 

http://arsenallatest.com/news/1129-real-madrid-fans-ozil-not-for-sale.html

Link to comment
Share on other sites

Ifølge SkySports så har de fått beskjed fra Ba sine "folk" om at Chelsea har avslått bud fra Arsenal og Tottenham for Demba Ba. De har dog akseptert et bud fra en "unnamed club", men Ba vil bare spille for en klubb som er med i Champions League.

 

£3m for Ba burde være en no-brainer. God spiller.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge SkySports så har de fått beskjed fra Ba sine "folk" om at Chelsea har avslått bud fra Arsenal og Tottenham for Demba Ba. De har dog akseptert et bud fra en "unnamed club", men Ba vil bare spille for en klubb som er med i Champions League.

 

£3m for Ba burde være en no-brainer. God spiller.

Synes ikke han er så jævla god jeg da. Lukter Middelmådighet lang vei.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...