Jump to content

2012.01.30 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Ufattelig, egentlig. Vi spiller slett ikke ille - presser Liverpool og kommer oss til hyggelig med sjanser.

 

Allikevel er vi heldige som bare ligger under med ett til pause. Dette er forsvarsspill på guttenivå!

 

Og jeg er vanligvis en sterk tilhenger av Szczesny, men i dag har han gjort litt for mange feilvalg etter min smak...

Link to comment
Share on other sites

Er veldig lysten til å endre midtbanesammensetningen vår. Cazorla har ikke klart å fått til noe særlig i den offensive rollen, og Podolski er fraværende på kanten. En av disse bør byttes ut med Diaby for å sette Wilshere bak Giroud.

 

Ellers er det helt latterlig hvordan vi forsvarer oss for tiden - der spillere som hver for seg kan være glitrende, men med engang de skal være et lag går det på rævva. Skjønner ærlig talt ikke hva Wenger mener med å benke Jenkinson i en så lang periode etter at han vær imponerende solid i starten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Det som er problemet er at det laget her kan være så mye bedre enn the invincibles de bare vil, så lenge de andre lagene har blitt enda bedre...

 

Den siste kommentaren der var for å vise hvor mye Wenger har "mistet det". At de mindre gode lagene i Premier League har blitt bedre er kanskje sant, men de beste/største engelske lagene har også definitivt blitt dårligere. Så gapet som en gang var sprikende stort er ikke så stort lenger.

 

Dette laget her i form av førstelag og bredde generelt når ikke 03/04 troppen til anklene engang.

Link to comment
Share on other sites

Pause og 0-1. Vi skyter oss selv i foten og det gjør så vondt at vi skyter oss selv en gang til. I hodet.

 

 

Godt oppsummert. Hva feiler det disse forsvarsspillerne våre? For de er ikke dårlige spillere, det vet vi. Men det skjer noe med dem når de ikler seg drakta...

Link to comment
Share on other sites

 

Godt oppsummert. Hva feiler det disse forsvarsspillerne våre? For de er ikke dårlige spillere, det vet vi. Men det skjer noe med dem når de ikler seg drakta...

 

Alt du ser utpå der har du sett før. Alt du ser utpå der har kun en fellesnevner. Kun en ansvarlig. Hvor mange ganger, hvor lang tid .....??

Link to comment
Share on other sites

 

Godt oppsummert. Hva feiler det disse forsvarsspillerne våre? For de er ikke dårlige spillere, det vet vi. Men det skjer noe med dem når de ikler seg drakta...

Allergi? ;D .

 

Neida det er egentlig ikke et forsøk fra min side på å være morsom, for det er vel mer en tragikomedie som utspiller seg i de bakre rekker.

Men professoren er klar på at laget er god nok og egentlig ikke trenger forsterkninger. Spørsmålet mitt er om "Professoren" fremdeles er god nok? Jeg blir i alle fall mer og mer sikker for hver dag over at det ikke bare er på banen at det er behov for "friskt" blod.

Link to comment
Share on other sites

Vår største "signering" ville vært om Wenger gir seg ikveld. Få inn en manager som virkerlig ser det alle ser. Hjelper ikke være professor i angrepsfotball når forsvaret er som det er, og har vært i flere år nå.

Ikke at hans offensive tanker gir særlige resultater om dagen heller.

Link to comment
Share on other sites

Alle forsvarsspillerne untatt begge våre venstrebacker har hatt sine blackouts, men den største klovnen er han vi har i mål. I første omgang har vårt forsvar vært pools beste angrep. Allikevel er jeg optimist. Midtbanen vår er pools overlegen og angriperne våre kommer til sjanser, mange av dem. Tror vi vinner greit.

Link to comment
Share on other sites

Alle forsvarsspillerne untatt begge våre venstrebacker har hatt sine blackouts, men den største klovnen er han vi har i mål. I første omgang har vårt forsvar vært pools beste angrep. Allikevel er jeg optimist. Midtbanen vår er pools overlegen og angriperne våre kommer til sjanser, mange av dem. Tror vi vinner greit.

 

Jeg stoler på onkel

Link to comment
Share on other sites

Må bare si dette: Men dette er hvorfor jeg ønsker meg en spiss. Vi har ikke vært helt bortreiste offensivt i dag, men allikevel er det ikke mye Giroud får til. Han er rett og slett for stor, treg og uteknisk til å være effektiv i kamper som det her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...