Jump to content

2012.01.30 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Forbanna klabbeforsvar! Hva er det Sagna, Vermaelen og Ramsey driver på med? At Sagna blir svimmel etter 4 minutter og ikke klarer å holde seg på beina i en enkel situasjon sier det meste...

Må være helt forvirret etter å ha hatt litt innleggstrening samme med Beckham..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

 

Haha! Artig med litt ironi i en seriøs stund Charlie. Alltid gledelig å trekke på smilebåndet på tross av frustrasjon :)

 

Helt klart! For det er jaggu ikke mye annet å le av.

Det som skremmer er at Wenger nekter plent å forsterke laget. Laget skriker etter kvalitet over hele linja.

 

Gud som jeg savner Gervinho ;D

Link to comment
Share on other sites

 

Helt klart! For det er jaggu ikke mye annet å le av.

Det som skremmer er at Wenger nekter plent å forsterke laget. Laget skriker etter kvalitet over hele linja.

 

Gud som jeg savner Gervinho ;D

 

Er ikke mye å le og smile av så langt nei..

Er skremmende forutsigbart vil jeg påstå. Hadde aldri spesielt tro på at Wenger ville innse at troppen med middelmådige overbetalte fotballspillere ikke var gode nok. Dessverre virker det som om jeg hadde riktig.

 

Gervinho är kung. Har du sett hvordan han herjer i Afrika eller? Nivået på fotballen som spilles der nede er jo 10 ganger høyere enn Premier League lett.

Link to comment
Share on other sites

En gjeng med meget habile spillere hver for seg, men under Wenger oppfører de seg som klovner. Tilfeldig? I think not..

 

Vi kunne kjøpt det tetteste forsvaret i verden inkludert keeper, men i Arsenal under Wenger så hadde de garantert vært like elendige som den gjengen her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...