Jump to content

2012.01.30 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Helt enig i at Ramsey bør starte. Han har vært veldig god de siste 2 kampene som defensivt anker på midtbanen. Nå har jo Suarez begynt å spille litt dypere også med Sturridge på topp så viktig at Ramsey tar han ut som mye som mulig. Diaby er altfor lite disiplinert i det defensive til å spille i den rollen mot en god (potensielt) motstander. Diaby vil være best ved siden av Ramsey/Arteta/Coquelin og med Wilshere eller Cazorla foran.

Så håper virkelig på Ramsey sammen med Wilshere og Cazorla, og med trion Walcott - Giroud - Podolski foran.

 

Også bra at Vermaelen er tilbake da han har vært vår beste stopper i de siste kampene. Om Mertesacker starter (noe jeg tror han gjør) så håper jeg han spiller bedre og mer konsentrert enn i de siste kampene. Krysser fingrene på at vi slipper å se at Liverpool får straffe etter en Suarez-filming i dag!!

 

COYG!! Vi trenger virkelig 3 poent i dag for å komme opp i ryggen på lagene foran og få en luke ned til Liverpool

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Yepp Ramsey fortjener en start.

Denne kampen er også på tide for guttene å vise at de vil noe.

Nå har vi tapt 2 storkamper på rad mot Chelsea og City. Denne kampen skal vinnes.

Et tap idag tror jeg er bye bye CL.

 

Håper de spiller outstanding og vinner idag. Gleder meg til kamp sammen med en scouser;-)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med dere gutter. Håper virkelig Ramsey starter og spiller en kanonkamp for tredje gang på rad.

Å si han hadde en kanonkamp sist er en overdrivelse, viste at han manglet disiplin og hadde to rookie-mistakes.. Men han har potensialet til å bli en kjempespiller i rollen(Har sagt i flere år nå at han må lære seg å spille ENKELT.) All-over så har han hatt to veldig gode kamper i det siste, men han må nok prestere som mot West Ham og ikke mot Brighton, Liverpool er gode og de to feilene hans straffes fort av et lag som Pool. (De er ikke SÅ gode, men de har kvalitetsspillere som gjerne vil ta oss i kveld..)

Link to comment
Share on other sites

Hvem faen er Andre Wisdom, spurte jeg Wikipedia om?

 

Skal muligens spille venstreback for Liverpool i kveld.

 

Gamlefar da.. han har vel allerede spilt rundt 10 ligakamper for Liverpool. Ikke vært supergod, men han har ikke gjort seg bort når han har spilt heller.

 

Å si han hadde en kanonkamp sist er en overdrivelse, viste at han manglet disiplin og hadde to rookie-mistakes.. Men han har potensialet til å bli en kjempespiller i rollen(Har sagt i flere år nå at han må lære seg å spille ENKELT.) All-over så har han hatt to veldig gode kamper i det siste, men han må nok prestere som mot West Ham og ikke mot Brighton, Liverpool er gode og de to feilene hans straffes fort av et lag som Pool. (De er ikke SÅ gode, men de har kvalitetsspillere som gjerne vil ta oss i kveld..)

 

La meg få elske Ramsey da!! :P

 

Så kampen mot Brighton om igjen og han hadde et par dumme feil der, men syntes opptredenen hans mot West Ham var meget god. Lurer muligens på om partnerskapet hans med Wilshere er/var hakket vassere enn med Diaby mtp. at han virket litt mindre "opplyst" og urolig ved siden av Diaby enn Wilshere.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com@Arsenal

Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud

 

Arsenal.com@Arsenal

Arsenal subs: Mannone, Koscielny, Jenkinson, Santos, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Rosicky

 

Får se hvordan det går i dag da. Nesten litt overrasket over at Diaby er utelatt mtp. historien hans mot Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Å si han hadde en kanonkamp sist er en overdrivelse, viste at han manglet disiplin og hadde to rookie-mistakes..

Egentlig ikke. Gjorde utrolig mange interceptions (finner ikke et norsk ord for det?) og var meget trygg med pasningene. Med tanke på hvor dårlig Rosicky og Diaby spilte, fikk han en vanskelig kamp omtrent alene på midtbanen, men han besto med glans og reddet oss fra cup-exit.

 

Selvfølgelig ikke en prikkfri kamp, men ikke langt unna heller. La merke til det da jeg gikk i gjennom kampen på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ikke. Gjorde utrolig mange interceptions (finner ikke et norsk ord for det?) og var meget trygg med pasningene. Med tanke på hvor dårlig Rosicky og Diaby spilte, fikk han en vanskelig kamp omtrent alene på midtbanen, men han besto med glans og reddet oss fra cup-exit.

 

Selvfølgelig ikke en prikkfri kamp, men ikke langt unna heller. La merke til det da jeg gikk i gjennom kampen på mandag.

Gått gjennom den jeg også og han hadde to amatørfeil, selvfølgelig har han vært meget god og han har i lang tid vært en av mine favoritter. (Og han hadde en vanskelig oppgave med Rosicky og Diaby som var rustne) Det jeg sier er at i min bok gjorde de to feilene han gjorde hvor Brighton kunne kontre det fra en kanonkamp til en meget god kamp. (Hadde også en håpløs lang pasning som gikk rett inn til keeper.) At folk her plutselig har fått øynene opp for Ramsey har jeg fått med meg(Slik folk fikk med Mertesacker), men det betyr ikke at de er ufeilbare for det :)

 

Ordet du leter etter er 'brytninger', men foretrekker 'interceptions' selv da det har en mye bedre klang i seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...