Jump to content

2012.01.30 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Mens de fleste managere og medspillere skryter uhemmet av Songs plasseringsevne og måten han dekker rom på så påstår du det motsatte. Morsomt hvor forskjellig man kan se og oppfatte de samme kampene.

Vet ikke hvor mange ganger du har sett Song live, men hvis du har gjor det og fortsatt ikke ser hvordan han hele tiden beveger seg i forkant av hva som skjer så forstår jeg at du ikke er enig

Muligens disse egenskapene som gjør at han blir betegnet som en flopp i La Liga?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

 

Spiller ingen rolle hva medspillerne/managere sier om han. Skulle de liksom sagt at plasseringsevnen hans er elendig? Jeg baserer mine meninger på Songs prestasjoner for Arsenal, jeg har sett omtrent hver enste kamp han har spilt for klubben minst to ganger. Han var skremmende svak i fjor, og det er deilig å være kvitt han. Det morsommeste er når folk sier at de savner musklene og de defensive bidragene til Song på midtbanen til Arsenal. Har aldri sett en "DM" før som hverken kan takle eller heade en fotball.

 

Se hvor lite Alex Song spiller for Barcelona. Mer trenger jeg egentlig ikke å si om han. Neste sesong spiller han nok i Atletico eller noe sånt.

 

Og du skryter av plasseringsevnen og bevegelsene til Alex Song? Da lurer jeg på hvordan du vil beskrive posisjoneringen til spillere som Busquets, Pirlo, Carrick, Lucas, Luis Gustavo osv.

Som sagt; jeg forstår at du er uenig. Jeg kan si mye om posisjoneringen til mange og langt flere enn de du nevner her. Det er helt uten betydning i denne sammenheng. Merkelig at Barca da ikke henter alle mulige andre, men de har vel heller ikke peiling. Fascinert over at du uttaler deg som om du sitter med en eksakt fasit.

 

Jeg spurte om du har sett ham live, ikke hvor mange kamper du har sett på tv. Det er en enorm forskjell. En grunn til at speidere drar på arenaene og ikke sitter hjemme.

 

Hvor mange ganger har Song spillt mot Barca siste årene? Mener du virkelig at de ikke skjønte at han ikke kan takle, ikke kan nikke, er fysisk svak og ikke kan plassere seg?

 

Castor:

Spilletid er veldig ofte kombinert med selvtillit, trygghet og ro. Å kalle noen en flopp etter kort tid er korttenkt syns jeg. Man kan være skeptisk og misfornøyd, men det er noe helt annet.

Jeg skal innrømme at jeg ikke har sett Song i mange kampene for Barca, men i de jeg har sett så har han klart seg bra. Spesielt i CL har han vært god de få gangene jeg har sett ham.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ingen ny ting at enkelte her inne har favoritt spillere og værner om de, som enkelte gjør i twistposen.

Ingen her har noen fasit på dette, men faktum ifjor var at RVP og Song var to av våre beste spillere. Iår er begge solgt, en til annet land (takk gud for det), en annen til rival.

 

At noen mener plutselig vår kjære ramsey går utenpå Song, får nå de stå for. Sett sesongen under ett mener jeg Ramsey har vært elendig... Han har hatt noen bedre kamper i det siste, og han ser ut til å trives bedre i midten enn på kant. Men at han plutselig er så fantastisk mye bedre enn en av våre beste spillere ifjor mener jeg er totalt feil og sikkert flere med meg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...