Jump to content

2012.01.30 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Børs: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aol4RnjAKUe8dFY3ZjlmM2E2Y19jeXNpTUpMT2lJWmc#gid=0

 

Vi gir bort en kamp vi burde vunnet lett. Forsvarsspill fra helvete. Mye bra angrepsspill, men alt for mange brente sjanser. Gibbs - hva nå?

 

Ikke en spiller i verden kan gi oss noe. Heller ingen fra egen benk virker det som.

 

Er glad for at vi kom tilbake, men er lynende forbannet likevel. Arsene!!!!

Link to comment
Share on other sites

1 poeng vunnet, to poeng tapt, kommer litt an på hvordan du ser det. Mtp at Everton og Chelsea vinner. Chelsea er nok umulig å ta nå, Tottenham bør kunne tas, seier mot Spurs og vi er helt der igjen. Klag på forsvar og keeper, men midtbanen jobber hjem alt for lite i slike situasjoner. (Jack er faktisk en av verstingene, jobber hardt fremover, glemmer seg mer hjem, synd.)

Vi mister en av våre viktigste spillere i Gibbs og taper med det presset vi hadde rett før han måtte av, han er så utrolig viktig både offensivt og defensivt, håper han ikke blir ute lenge selv om en slik skade nok tar 2-3 uker

Link to comment
Share on other sites

Wenger viser igjen at han er flink til å få gutta til å kjøre på etter pause, det var jevnt og jeg ser ingen grunn til å bytte når vi kjører kampen sånn som vi gjorde..

Hvem ville du byttet ut? Giroud som vant mye i lufta, Podolski som kan avgjøre noe på et sekund, Cazorla som hadde en superkamp eller Walcott som er livsfarlig på kontringer?

 

Ut med Ramsey inn med Rosicky , chambo eller diaby etter 75. Fått enda mer fart og driv i laget.

Link to comment
Share on other sites

Hvem i faen gjør bytter når man overkjører motstanderen?

Helt enig, med tanke på hvordan vi overkjørte Liverpool etter 2-1 målet så ville bare en idiot gjort bytter, ingen av de offensive viste takter til å være sliten. Motm Ramsey(NÅ leverte han en kanonkamp) honerable mentions: Cazorla og Wilshere

Link to comment
Share on other sites

Sorry meg altså.. Men jeg syntes dette er nok en gang ELENDIG.

 

Hjelper ikke å fokusere på at vi kommer tilbake fra 0-2. Grunnen til at vi er under 0-2 må tas på alvor.

Jeg syntes vår offensive del av laget spiller STRÅLENDE idag.

Mens defensivt, og da særlig forsvaret/keeperen vårt er så elendige at det gjør vondt langt inn i sjela.

 

Wilshere er min mann idag. Nok en STRÅLENDE kamp! Ramsey klarte seg fint også.

Link to comment
Share on other sites

Ut med Ramsey inn med Rosicky , chambo eller diaby etter 75. Fått enda mer fart og driv i laget.

Vi ble allerede overløpt bakover og å sette innpå ustabile Chambo eller rustne Diaby og Rosicky er etter min mening idioti. Liverpool scorer to mål med mye flaks(vi burde selvfølgelig gjort bedre) og vi kommer tilbake med ordentlig offensivt spill. På linje med det Sunderland gjorde i starten av sesongen kommer Pool til Emirates for et poeng og får det.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, med tanke på hvordan vi overkjørte Liverpool etter 2-1 målet så ville bare en idiot gjort bytter, ingen av de offensive viste takter til å være sliten. Motm Ramsey(NÅ leverte han en kanonkamp) honerable mentions: Cazorla og Wilshere

Det Wenger burde gjort, var jo å ta ut Santos, og inn med Chambo. Dette kunne vært gjort da Rodgers satt inn Enrique for Sturridge!

Link to comment
Share on other sites

Ut med Ramsey inn med Rosicky , chambo eller diaby etter 75. Fått enda mer fart og driv i laget.

2 spillere som nesten ikke har spilt i år. Og 1 spiller som ikke har vært så veldig god..."OK"

Link to comment
Share on other sites

Santos på slutten der...sirkusfotball, all over the place. For et hårreisende forsvarsspill kampen gjennom. Merte begynner virkelig å miste det, andre gang på to kamper han snur ræva til. Gjør som Carrager og ta det som en mann! Ypu pussy german! Det koster oss to poeng i dag dette guttespillet.

Fremover er det til tider gnistrende, MEN Giroud, what a shame!!! Du kunne jo vært alene gjennom. Finnes ikke unnskyldninger for slikt. Wilshere og Santi, outstanding. Walcott like så. Ellers så er det gledlig at Ramsey tar steg i riktig retning, jeg har aldri hatt troa etter benbruddet, men ingenting er mer gledlig om han viser meg feil.

 

Poengmessig i dag tilbakesteg, eller even steven..spillemessig er det en opptur. Deadlineday i morgen...Wenger, last chance to show youre magic hat!

 

 

Noen som har hastigheten på Walcotts mål?

Link to comment
Share on other sites

Sorry meg altså.. Men jeg syntes dette er nok en gang ELENDIG.

 

Hjelper ikke å fokusere på at vi kommer tilbake fra 0-2. Grunnen til at vi er under 0-2 må tas på alvor.

Jeg syntes vår offensive del av laget spiller STRÅLENDE idag.

Mens defensivt, og da særlig forsvaret/keeperen vårt er så elendige at det gjør vondt langt inn i sjela.

 

Wilshere er min mann idag. Nok en STRÅLENDE kamp! Ramsey klarte seg fint også.

 

Er enig i dette. Selvfølgelig bra å komme tilbake, men vi setter oss i en så jævlig elendig situasjon. Hele forsvarsrekka + keeper får stryk idag. Offensivt ser det mye bedre ut. Vi må ha forsterkninger - og nå haster det.

 

Gleder meg til Fabianski kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Hjelper ikke å fokusere på at vi kommer tilbake fra 0-2. Grunnen til at vi er under 0-2 må tas på alvor.

Det er bare så jævla synd at det sitter en person på sidelinjen med skylapper og ikke vil akseptere at vi har et (stort) problem i de bakre rekker.

 

Til tross for brente sjanser så gir jeg honnør til den offensive delen av laget. Til tross for ineffektiviteten så er det til tider en fantastisk innsatsvilje av mange der framme.

Link to comment
Share on other sites

Giroud får kritikk her etter filming, men han jobber jevnt og trutt og har en ny assist og et nytt mål i dag. En av mine desiderte favoritter.

 

Bare synd at han ikke har teknikk eller fart og trenger 4-5 temmelig store sjanser for å score et mål. I kamper som dette så er en dødelig avslutter forskjellen på alt fra 0 til 3 poeng. Heldigvis bidro han i det minste til 1 poeng, men han burde vært grunnen til at vi endte opp med 3 poeng.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...