Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Eg er deprimert..

Mangelen på ambisjonar er sjokkerande..

Det vil overraske meg om vi blir topp 4, men ein kan jo håpe..

 

Føler det samme som deg Balsnes. Vi velger selv å ikke prøve å konkurrere. Man trenger ikke å bruke £20-30M på en spiller for å forsterke troppen. La oss si at vi hadde brukt £30M ekstra i sommer på M'Vila (£12-15M), van der Wiel (£3,5-4M), Yevhen Konoplyanka (£10-12M) så hadde det vært noe helt annet. Ikke Chelsea, City, Liverpool og United klasse, men allikevel konkurransedyktig. Kunne også fått en billig keeper for noen millioner pund tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke skuffende - det er skremmende.

 

Det er ikke skremmende heller.. det er fryktinngytende at de i det hele tatt tørr...

 

Eneste som mangler nå er at de skrur opp billettprisene. Hvor lenge vil supporterene finne seg i dette?

 

Forøvrig så meldes det at Essien er på vei til Everton. Sikkert fordi Fellaini er på vei til United.

Link to comment
Share on other sites

Det her blir bare for dumt. Gir faen i hele deadline day og fyrer opp Battlefield 3. Skal skyte hele verden...........

 

Skøt nettopp 82 stykker.. Det hjalp ikke! Tok forsåvidt noen med claymore og granat, til og med det hjalp ikke.

På toppen av det hele så kniva jeg 4-5 stykker...DET heller hjalp ikke..

Link to comment
Share on other sites

Ser dessverre helt dødt ut for vår del. Fatter ikke at vi holder på med Sahin i flere uker og når det går i vasken så har vi plutselig ikke bruk for noen. Fatter heller ikke at vi ikke henter inn en spiss i backup til Giroud og Podolski.

Har egentlig gitt opp og dersom det faktisk kommer noen inn så vil det være en veldig overraskelse og positivt nesten uansett hvem det er (bortsett fra Owen og Heskey selvsagt)

Link to comment
Share on other sites

Arroganse eller dumskap?

Vi satsar rimeleg mange millionar på at:

 

1) Podolski og/eller Giroud plutseleg finn ut kor målet står og scorar 15+

 

2) Diaby og Arteta held seg skadefri heile sesongen. 10% sjanse?

 

3) Wilshere kjem umiddelbart i kampform

 

Dersom dette held stikk har vi ein sjanse på topp 4. Om ikkje, så trur eg vi kan vinke farvel til CL neste år..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...