Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Levy leker Football Manager mens Gazidis, Wenger & co har praksis i bedriftsøkonomi. Fy faen for en trasig kveld dette har vært.

 

Vi støtter ikke en fotballklubb, men en et bedriftslag som heter Arsenal. Dette er så jævlig tragiskt at jeg knapt har ord! I denne sesongen havner vi på 8 plass.

Link to comment
Share on other sites

 

Fryktelig naivt å tro på en slik kilde! :ohno:

 

Neida, men det er jo ikke så langt unna det skysports sa, mtp. valutaforskjellen mellom pund og euro, anyway du vant.. +1

Neida, forskjellen er ikke stor i det hele tatt. Liker bare å være litt vrang, spesielt på en så ræva dag som dette :)

Link to comment
Share on other sites

Spurs er utanfor CL, sjølvsagt er dei svekka! Vi er kvalifisert for CL og har etter alt sannsyn pengar på bok.. RvP og Song ut, Poldi, Giroud og Cazorla inn er ikkje voldsomt forsterka slik eg ser det, spesielt ikkje dersom vi tek fjorårets transfervindu med i berekninga.. Men for all del, eg let meg gjerne overbevise/overraske!

Link to comment
Share on other sites

Dembele og Van der Vaart er nok jevngode. Dempsey er ikke i nærheten av Modric på det Modric er god på, men er en helt annen spilletype. Nå spørs det hvordan AVB vil spille, det er nok der vi eventuelt får se forskjellene. Spurs kommer ikke til å se ut som i fjor på banen. Jeg mener de ikke er noe mere styrket enn oss, de er ei heller svekket i forhold til oss. Status quo.

 

Det samme gjelder Liverpool, de er også status quo i forhold til oss, vi er fortsatt en god del bedre. Det samme med Newcastle. Chelsea har på papiret styrket seg betraktelig i forhold til oss, og bør være bedre. Jeg tror vi har mannskap til å ta 4. plassen, mtp. kvaliteter i troppen og mtp. det de andre lagene har foretatt seg på transfermarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Da er det bare å krysse fingrene for at det medisinske støtteapparatet vårt får fikset Wilshere og holder resten av spillergruppen skadefrie hele sesongen. Tydeligvis finnes det ikke noen spillere der ute som er ledige og gode nok til å forsterke laget vårt denne høsten...

Link to comment
Share on other sites

Det er de ikke. Spurs er svekket og Lloris er jeg usikker på. Det er mye feltarbeid i PL.

Lloris var en kjempekeeper for to sesonger siden, bra spiller nå også, men har han fysikken for PL? Verthongen den store signeringen for de, men Modric og Van der Vaart som har vært selve 'symbolene' på at Spurs begynte kjempe med oss igjen er borte. Ser for meg at de er er litt svekket. Ser at Berg mener at Spurs er overgangsvinnere, men han burde vel aldri fått jobb innenfor fotballen etter endt karriere.

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett. Vi har mistet de to som var første spillere på oppstillinga til Wenger i fjor. De er erstattet med tre meget bra spillere men ingen som direkte kan erstatte verken RVP eller Song. Om vi er svekket, vel det får tiden vise. Jeg tror at savnet av Song blir vel så stort som RVP.

 

Usikker på hvor mange poeng vi sitter igjen med etter de seks første kampene. Alt fra 3-9 poeng.

Link to comment
Share on other sites

QPR nevnes også som overgangsvinnere. Det er tydeligvis en tittel som gis til de som kjøper flest spillere.

 

For meg er Swansea overgangsvinnerne. Solgt Allen og Sinclair og handlet inn Michu og Hernandez. Smart av Laudrup!

 

Jeg kommer ikke til å savne Van der Vaart, han spilte alltid knallbra mot oss. Skjønner hvorfor de solgte han likevel, vanskelige lår og spilte sjeldent mer enn 60 minutter i hver kamp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...