Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Italienerne vet å lage show!

 

Napoli owner Aurelio De Laurentiis is a movie producer. He has a penchant for showmanship. Remember how he unveiled new signing Gokhan Inler last summer in a lion's mask? Well, tonight he might have gone one better.

 

"At the beginning of a press conference called to reveal the future of star striker Edinson Cavani, he opened with a sombre look on his face. "At times marriages come to an end," he said. "Unfortunately Edi wants to go to England, to that cold city of Manchester, and there's a plane ready to take him there." Cavani is sitting next to him in a fit of the giggles and has to interrupt the charade. "What plane!," he said. "I am staying at Napoli." Delighted, De Laurentiis then turns to him and says: "Well sign then! Bring me the contract." Cavani goes on to put pen to paper in front of the cameras then they hold up his No.7 shirt with 2017 written on the back.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Stygt å si det, men jeg håper vi smeller oss SKIKKELIG denne sesongen. Sånn at vi faktisk MÅ hente i Januar.

F.eks at diaby blir lang lang tids skadet, wilshere får tilbake slag, Giroud f.eks blir skada...Da hadde vi vært nede i 15 plass..

Link to comment
Share on other sites

Stygt å si det, men jeg håper vi smeller oss SKIKKELIG denne sesongen. Sånn at vi faktisk MÅ hente i Januar.

F.eks at diaby blir lang lang tids skadet, wilshere får tilbake slag, Giroud f.eks blir skada...Da hadde vi vært nede i 15 plass..

 

Grøss.

Jeg håper vi vinner serien

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Slapp av litt nå da. Selv om vi ikke henter noen spillere på deadline day så håper vi da vel virkelig ikke at vi skal tape kamper. Tror kanskje jeg liker at Spurs snyter Liverpool for Dempsey siden det sannsynligvis betyr at de har gitt opp Moutinho. Har ikke noe tro på at Dempsey klarer å gjenta en slik sesong som han hadde for Fulham i fjor.

 

Jeg er selvsagt også skuffa, men å håpe at vi taper og får spillere skadet er å dra dette altfor langt !!

Link to comment
Share on other sites

Den kommer - bare vent, men 75% av forumet mener han er udugelig, så da blir majoriteten happy

Så mange???? Nei, har ennå troen på Theo.

 

Selger vi unna flere så må vi låne spillere for å stille lag.

Link to comment
Share on other sites

 

Så mange???? Nei, har ennå troen på Theo.

 

Selger vi unna flere så må vi låne spillere for å stille lag.

 

Har inntrykk av at så mange mener det ja. Og det er godt gjort å mene slikt om en spiller som er topp 10-15 på poenglista for forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

Forderdelig mye negativitet her nå. Jeg hadde selv vært fornøyd med det meste dersom Giroud hadde satt den store sjansen sin mot Sunderland. Nå er jeg litt skuffet over sesongstarten, men vi har en god spillertropp og dyktige folk til å håndtere dem. Sjansen for å klare topp 4 (som forsåvidt er noe av det viktigste) er lavere nå enn for noen år siden, hovedsakelig fordi det har blitt flere virkelig gode lag i toppen. Vi kunne, og kanskje burde, ha forsterket spillertroppen ytterligere for å tilpasse oss, men de som ikke tror at Arsenal engang vil være med å kjempe i toppen hele sesongen, burde prøve å tørke av seg litt negativitet og åpne øynene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...