Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

Av ryktene som har gått rundt på twitter og forskjellige nettaviser i dag, så er det siste ryktet om Fellaini som engasjerer meg mest. En allsidig midtbanespiller med det lille ekstra er akkurat hva vi behøver. Om vi kan krydre det med en allsidig forsvarsspiller så skal Wenger få en sterk 5'er på overgangsmarkedet fra meg!

 

Kan du gi en motløs fellow Gooner kilder på Fellaini-ryktene?

 

Red Army@RedArmy49

If RvP & Song had left at the start of the summer and we brought in Giroud/Podolski/Cazorla on deadline day, people would be cheering!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Blir virkelig skuffet om vi ikke signerer minst 1 spiller av relativt god kvalitet i dag. Begynner virkelig å tvile for øyeblikket, men var vel relativt sent i fjor også før blant annet Arteta kom inn dørene. Arshavin var vel flere dager på overtid?

Link to comment
Share on other sites

Blir virkelig skuffet om vi ikke signerer minst 1 spiller av relativt god kvalitet i dag. Begynner virkelig å tvile for øyeblikket, men var vel relativt sent i fjor også før blant annet Arteta kom inn dørene. Arshavin var vel flere dager på overtid?

 

Joda stemmer det. Men, det var sterke rykter i 2-3 uker før han kom. Nå derimot er det INGEN sterke rykter.

Link to comment
Share on other sites

 

David Ornstein@bbcsport_david

 

Arsenal were in talks earlier over Chamakh exit but Bendtner/Park moves mean Wenger needs him. No arrivals as things stand

 

Helt greit det all den tid det ikke kommer en ny spiss. Men, Chamakh forsvinner vel til afrikamesterskapet i januar igjen og da er det bare Poldi og Giroud igjen på topp. Henry kommer tilbake igjen, eller får Walcott endelig spille på topp?

Link to comment
Share on other sites

 

Helt greit det all den tid det ikke kommer en ny spiss. Men, Chamakh forsvinner vel til afrikamesterskapet i januar igjen og da er det bare Poldi og Giroud igjen på topp. Henry kommer tilbake igjen?

 

Vi skulle beholdt Vela.

Link to comment
Share on other sites

johncrossmirror

My understanding is that Arsenal were offered Essien - and not the other way round. They politely declined but was never on today's agenda

 

Vet ikke hvor oppgitt det går ann å være, men jeg føler jeg er så nærme som det går ann. Prikken over i-en kommer når overgangsvinduet stenger og vi ikke har kjøpt en jævla spiller.

 

Helvete heller. Faen ta deg Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli ganske desperat selv nå tbh :P Får håpe det dukker opp noe ut av intet

 

LadyArse

Essien aside there hasn't even been one single rumour linking Arsenal with anyone today. Not one.

 

Som sagt.. ikke store håpet akkurat.. :(

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som om Altetico Madrid med Falcão i spissen lærer Chelsea en leksjon akkurat nå. 2-0 til Atletico etter 20 min etter 2 mål av Falcão.

 

Burde signert han når vi var linket til han mens han spilte for River Plate..

Link to comment
Share on other sites

johncrossmirror

My understanding is that Arsenal were offered Essien - and not the other way round. They politely declined but was never on today's agenda

 

Vet ikke hvor oppgitt det går ann å være, men jeg føler jeg er så nærme som det går ann. Prikken over i-en kommer når overgangsvinduet stenger og vi ikke har kjøpt en jævla spiller.

 

Helvete heller. Faen ta deg Wenger.

 

Og andre melder det motsatte at Chelsea vil låne han ut men ikke til oss. Altså ingen som vet hva som egentlig er fakta her.

Link to comment
Share on other sites

 

Og andre melder det motsatte at Chelsea vil låne han ut men ikke til oss. Altså ingen som vet hva som egentlig er fakta her.

 

Tar det heller fra Roberto di Matteo jeg. Han sa at Essien muligens kunne forsvinne på lån, men sa enkelt og greit at han ikke kom til å gå til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

 

Tar det heller fra Roberto di Matteo jeg. Han sa at Essien muligens kunne forsvinne på lån, men sa enkelt og greit at han ikke kom til å gå til Arsenal.

 

Di Matteo sa vel at han ikke ville kommentere hvilken klubb det var?

 

Lassana Diarra har gått til Anzhi visstnok. Tenk at han bare fikk 4-5 måneder i Arsenal før han ble solgt siden vi hadde så mange gode defensive midtbanespillere...

Link to comment
Share on other sites

 

Di Matteo sa vel at han ikke ville kommentere hvilken klubb det var?

 

Lassana Diarra har gått til Anzhi visstnok. Tenk at han bare fikk 4-5 måneder i Arsenal før han ble solgt siden vi hadde så mange gode defensive midtbanespillere...

 

Diarra dro jo fordi han hadde tålmodighet som ei tysk bestemor når hun lager middag. Klagde jo umiddelbart på at han ikke hadde fast plass i laget

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...