Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Eneste fordelen med at vi har solgt unna vP og Song tidligere er at jeg ikke klarer å hisse meg opp over klubben i dag. Det er rett og slett tomt, ikke mer sinne eller frustrasjon igjen.

Ellers er det morsomt å se Spurs og Pool igjen gå helt av hengslene. Hvor mange ganger må de gå på smeller før de skjønner at det kan være lurt å la de som er i stallen få et snev av selvtillit? Skifte 8-9 spillere hvert vindu er galskap. Ler når jeg tenker på hvor mye penger de har kastet ut av vinduet de siste årene. Begge de nye managerene virker desperate etter å markere seg. Kan være lurt, men også et sjansespill. Hvordan skal de bortforklare manglende resultater nå??

Link to comment
Share on other sites

Eneste fordelen med at vi har solgt unna vP og Song tidligere er at jeg ikke klarer å hisse meg opp over klubben i dag. Det er rett og slett tomt, ikke mer sinne eller frustrasjon igjen.

Ellers er det morsomt å se Spurs og Pool igjen gå helt av hengslene. Hvor mange ganger må de gå på smeller før de skjønner at det kan være lurt å la de som er i stallen få et snev av selvtillit? Skifte 8-9 spillere hvert vindu er galskap. Ler når jeg tenker på hvor mye penger de har kastet ut av vinduet de siste årene. Begge de nye managerene virker desperate etter å markere seg. Kan være lurt, men også et sjansespill. Hvordan skal de bortforklare manglende resultater nå??

Mener du fortsatt at det kun henger på styret og ikke Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Mener du fortsatt at det kun henger på styret og ikke Wenger?

 

Begynner virkelig å tvile på at det kun er styret/Kroenke som holder igjen. De gjentar jo år på år at det er penger der for Wenger til å bruke. Var jo snakk om £35M i overgangsbudsjett før vi begynte å selge spillere. Altså har vi trolig £40M+ igjen tilgjengelig. Allikevel nada.

Link to comment
Share on other sites

Burde henta Llorente og M'vila for de pengene der gitt. Da hadde jeg faktisk vært veldig fornøyd.

 

Nja uenig angående Llorente. Tror vi hadde blitt ytterligere styrket ved å hente inn et klart førstevalg på høyre/venstrekant pluss M'Vila. Samt selvfølgelig £4,5M på f.eks. Maicon eller van der Wiel, men neida. Vi skal faen ikke bruke et jævla øre ekstra på å styrke troppen.

 

 

Hvilken kanal? Finner ingenting i programmet. :-/

 

TV2 Sport?

Link to comment
Share on other sites

ArsReportLive

All clubs are asked if they'll do business, so that the FA can prepare accordingly. Apparently Arsenal informed FA no deals would be done.

 

Ikke at det er en troverdig kilde, men forundrer meg ikke. Herre for et makkverk av en klubb vi fremstår som om dagen.

Link to comment
Share on other sites

 

Nja uenig angående Llorente. Tror vi hadde blitt ytterligere styrket ved å hente inn et klart førstevalg på høyre/venstrekant pluss M'Vila. Samt selvfølgelig £4,5M på f.eks. Maicon eller van der Wiel, men neida. Vi skal faen ikke bruke et jævla øre ekstra på å styrke troppen.

 

 

 

 

TV2 Sport?

 

Spør du, eller forteller du?

Link to comment
Share on other sites

Tror nok det er feil å tenke på kun overgangssummen mtp signering av spillere. De skal ha en del millioner i lønn hvert år også!

 

Sjek elx sitt svar. Vi har langt langt lavere lønninger nå enn tidligere pluss at vi har fått inn en lånesum for Bendtner og Park.

 

Når vi kvitter oss med en spiller, så får vi + cash på konto. Og - lønninger å betale.

 

 

 

John Cross@johncrossmirror

 

#afc Essien is NOT joining Arsenal. It's not something they've been pursuing today. #cfc

 

 

 

Jaja, hva er det vi pursuing da?

 

Nei si det. Ifølge denne tweeten her så er det absolutt ingenting:

 

ArsReportLive

All clubs are asked if they'll do business, so that the FA can prepare accordingly. Apparently Arsenal informed FA no deals would be done.

Link to comment
Share on other sites

Nei si det. Ifølge denne tweeten her så er det absolutt ingenting:

 

ArsReportLive

All clubs are asked if they'll do business, so that the FA can prepare accordingly. Apparently Arsenal informed FA no deals would be done.

 

Joda, men vi har gjort deals iløpet av denne dagen, in fact to. Så det er nok bullshit, for vi har nok informert FA om at vi vil gjøre business i løpet av denne dagen. Dermed er den kilden motbevist allerede.

Link to comment
Share on other sites

 

Joda, men vi har gjort deals iløpet av denne dagen, in fact to. Så det er nok bullshit, for vi har nok informert FA om at vi vil gjøre business i løpet av denne dagen. Dermed er den kilden motbevist allerede.

 

Trolig ble FA informert om Park og Bendtner allerede i går da hvertfall Park allerede var på plass i Spania i går og Bendtner dro til Italia sent i går kveld hvis jeg den infoen jeg har fått med meg var korrekt..

 

Edit:

 

Nå har visstnok Tottenham fått et bud akseptert for Clint Dempsey. Kjipt.. skulle gjerne sett han i Arsenal. En utypisk Arsenal spiller, men målfarlig, teknisk og jobber knallhardt.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvem vi liksom skal hente nå? Rennes har bekreftet at M'Vila ikke forlater de nå og det samme har Montpellier med Mbiwa. Van der Wiel er klar for PSG. Det er ingen interesse for Dempsey og ei heller for Llorente.

 

Helt ærlig.. hvem tror dere kan være aktuelle? Essien er den eneste jeg kan se på som litt aktuell da Jamie Sanderson bekrefter at Arsenal og Chelsea har vært i samtaler om han, men allikevel er han ikke akkurat den signeringen vi ser etter.

Link to comment
Share on other sites

Mener du fortsatt at det kun henger på styret og ikke Wenger?

Wenger har vist før at han henter spiller når han mener at noen er gode nok til riktig pris. De vi har kjøpt i år er ikke dårlige og prisene er gode. Problemet er salgene. Når Wenger både i år og i fjor gjentar gang på gang at vP og Nasri ikke skal selges til tross for at de går inn i siste kontraktsår for deretter å selge dem rett før sesongstart eller vinduet stenger så tror jeg han er presset av et styre som er livredde for å tape penger. Hvorfor skulle han ellers gå ut å gjøre seg til en lystløgner år etter år? Jeg tror ikke han liker å stå der som en latterliggjort person hver august, men jeg tror at han håper at både styret og spillerne skal snu slik at han kan beholde de han mener er best skikket til å spille hans fotball. Og, jeg tror ikke et sekund at Wenger ville selge Song, det passer bare ikke med relasjonen de har. Tidligere intervjuer og ikke minst intervjuer med Song oppgjennom årene. Dette er grunnene til at jeg tror det ligger langt mer bak dette som vi aldri får høre om eller se. Håper virkelig at Wenger en dag avslører hvordan ting ble styrt i klubben og hvem som forteller sannheten rundt alle disse farsene av noen overganger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...