Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Essien er ikke i troppen, min spådom står ved like. Essien kommer på lån i løpet av kvelden. Tenk om vi kunne hentet han permanent for 2-3 millioner pund og med en billig kontrat, og at han da hadde holdt seg skadefri, ville vært et veldig godt kjøp. Men forutsetningen er nok som å tro på julenissen.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig at vi signerer Dempsey og får Essien på lån, men jeg sitter her med verdens dårligste magefølelse. Det er absolutt ingen rykter med hold i angående spillere inn og hvor ofte er det?

 

Får vi inn en spiller nå så er det rett og slett bemerkelsesverdig hvordan Arsenal har fått det under radaren, men jeg tviler som sagt utrolig sterkt at vi får inn en eneste spiller.

Link to comment
Share on other sites

Essien er ikke i troppen, min spådom står ved like. Essien kommer på lån i løpet av kvelden. Tenk om vi kunne hentet han permanent for 2-3 millioner pund og med en billig kontrat, og at han da hadde holdt seg skadefri, ville vært et veldig godt kjøp. Men forutsetningen er nok som å tro på julenissen.

Kunne vært en av verdens beste, men har nok mistet for mye av alt grunnet skadene

Link to comment
Share on other sites

Er i det taket at det er katastrofalt om ikke Arsenal forsterker stallen før klokka er der. Hvem som helst vil faktisk forsterke den særdeles tynne stallen. Schweinsteiger ville vært fantastisk, men Essien er også ok. Llorente ville også vært konge, men Dzeko ok ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg som mener at Essien har tapt seg etter sine skader?

Lever litt på navnet, og det han var for 3-4år siden.

 

Vi trenger en bauta på midtbanen som løfter kvaliteten i laget, og ikke et spørsmålstegn. Sikkert bedre enn ingenting, men kanskje ikke det vi trenger for å løfte oss dit vi burde være......

 

Tror ikke det skjer mye, men nå er jeg ille dårlig på tro.............

Link to comment
Share on other sites

Er i det taket at det er katastrofalt om ikke Arsenal forsterker stallen før klokka er der. Hvem som helst vil faktisk forsterke den særdeles tynne stallen. Schweinsteiger ville vært fantastisk, men Essien er også ok. Llrente ville også vært konge, men Deko ok ;)

 

Klarer ikke å se for meg at det plutselig skal eksplodere rundt Arsenal overgangene i kveld. Det virker ikke å være stort som skjer rundt klubben, så stille kan vi da ikke være i stand til å jobbe?

Link to comment
Share on other sites

 

Van Persie var 28 når han slo igjennom for fullt, etter lignende skadeproblemer. Hvorfor kan ikke Essien gjøre det når han er 29?

 

Nå røyk ikke van Persie ACL-en i kneet to ganger. Det er en stor forskjell på skadene Essien har hatt og hva van Persie hadde. Dog tror jeg ikke Essien er nevneverdig preget av dette ferdighetsmessig, men han virker litt som Torres gjorde i Liverpool og i Chelsea (helt til nå egentlig). Tror et bytte av miljø, klubb og spillestil er nøkkelen til å få han opp mot sitt gamle nivå.

 

Men, igjen: Lån uten opsjon på kjøp er bare håpløst.

Link to comment
Share on other sites

Eg blir frykteleg, frykteleg skuffa om det blir slik det ser ut akkurat no.

Wenger seier at vi har ein stall som er god til å "do well".. Vi må då ha tjent nok pengar på salg av spelarar til å ha ambisjona om å gjere det betre enn "well".. Really well? Very well? Extremely well?

Link to comment
Share on other sites

Renato@th14Renato

 

RT @ChelseaStats: Di Matteo has confirmed Essien was left out of squad due to possible loan move.

 

Chelsea Stats@ChelseaStats

BREAKING:: Di Matteo has confirmed Essien was left out of squad due to possible loan move, Robbie refused to name the club involved.

 

 

 

I følge denne karen så har Di Matteo bekreftet at Essien har blitt utelatt på grunn av at han muligens blir lånt ut. Jaja, det ligner det på noe aktivitet i kontorene på Emiretes...

Link to comment
Share on other sites

Av ryktene som har gått rundt på twitter og forskjellige nettaviser i dag, så er det siste ryktet om Fellaini som engasjerer meg mest. En allsidig midtbanespiller med det lille ekstra er akkurat hva vi behøver. Om vi kan krydre det med en allsidig forsvarsspiller så skal Wenger få en sterk 5'er på overgangsmarkedet fra meg!

Link to comment
Share on other sites

Av ryktene som har gått rundt på twitter og forskjellige nettaviser i dag, så er det siste ryktet om Fellaini som engasjerer meg mest. En allsidig midtbanespiller med det lille ekstra er akkurat hva vi behøver. Om vi kan krydre det med en allsidig forsvarsspiller så skal Wenger få en sterk 5'er på overgangsmarkedet fra meg!

 

Går rykter om at United er interessert i Fellaini. Har ikke sett et eneste Arsenal-Fellaini rykte den siste tiden. Hadde vært katastrofe om han endte i United.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...