Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Spillere som jeg mener vi kunne ha gjort et forsøk på, som er innenfor vår rekkevidde. Mener han er god nok.

 

Aha. Mbia var linket kraftig til oss for 2-3 år siden. God spiller, men til tross for å være Marseille sin store spiller de siste sesongene har det vært veldig lite oppmerksomhet rundt han. Spiller knallbra som både DM og midtstopper. Hadde gjerne tatt imot Mbia.

Link to comment
Share on other sites

 

Aha. Mbia var linket kraftig til oss for 2-3 år siden. God spiller, men til tross for å være Marseille sin store spiller de siste sesongene har det vært veldig lite oppmerksomhet rundt han. Spiller knallbra som både DM og midtstopper. Hadde gjerne tatt imot Mbia.

Virker å være på vei til QPR. Er selvsagt mulig å hente at han til neste sommer, etter at QPR har blitt tvunget den tunge veien ned i Championship.

Link to comment
Share on other sites

Helvette heller Wenger, må vi gå i pluss på overganger vært Jævla år. Vi har selt 3 lånt ut 2-3. Se å få fingen ut av ræven , blir ikke 4 plass med denne troppen når våre utfordrere handler inn kvalitet.

Vi har vel solgt mer enn 3? RVP, Song, Vela, Lansbury, Bartley + noen unggutter? Lånt ut mer enn 2-3 også vel? Bendtner, Park, Ryo, Afobe, Campbell + noen unggutter.

Men er enig i at vi trenger å hente inn et par spillere i løpet av kvelden.

Jeg tror vi henter inn et par men først helt mot slutten av kvelden!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel solgt mer enn 3? RVP, Song, Vela, Lansbury, Bartley + noen unggutter? Lånt ut mer enn 2-3 også vel? Bendtner, Park, Ryo, Afobe, Campbell + noen unggutter.

Men er enig i at vi trenger å hente inn et par spillere i løpet av kvelden.

Jeg tror vi henter inn et par men først helt mot slutten av kvelden!

Vet det, her tenkte jeg på spillere av betydning for førstelaget

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært ufattelig morro om vi kuppa Moutinho overgangen! Tau han inn Wenger!

 

Tviler på at Arsenal er spesielt ivrige på å sprenge overgangsrekorden sin. Tror ikke engang vi er interesserte i å bruke over £10M på en spiller engang nå i dag/kveld.

Link to comment
Share on other sites

5 timer og 45 minutter igjen.

 

timpayton

To answer many who are asking. Yes, #Arsenal have considerable funds. Yes, the manager is free to spend. Yes, that's it for this window.

 

Så da kan man lure. Står det på Wenger, eller står det på Kroenke?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...