Jump to content

Transfer Deadline 31.08.2012


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

http://www.caughtoff...ark-chu-young/?

 

Caught Offside er ingen god kilde. Men de viser til link fra Celta Vigos nettsider, som jeg ikke klarer å komme inn på. Er dette bare en utnyttelse av at Celta Vigos nettsider er nede?

 

Facebooksidene til Celta Vigo viser bilder av en signerende Park, så da er han klar for Celta Vigo. I følge Celta Vigos nettsider er det ett års lån det er snakk om.

 

http://www.facebook.com/realclubcelta

http://www.celtavigo...=2719#contenido

http://www.arsenal.com/news/news-archive/ju-young-park-joins-celta-vigo-on-loan

 

402817_10151140312391969_213431829_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Afellay på lån til Schalke... Burde vell kunne gått ann å forhandlet frem dette da vi ga bort Song, men neida...

 

Har en veldig dårlig følelse idag. Wenger sier de jobber hardt og det gjør de nok sikkert. Men forventningene/premissene er nok

ikke i samsvar med hva andre klubber ønsker... Tipper vi får inn 1 eller to spillere som ikke er i nærheten av det skytset

vi trenger. Pessimist? Ja, og med god grunn. Får vi inn noe krutt idag blir jeg svært overrasket. Selv om dette er et must.

Link to comment
Share on other sites

Er faktisk litt skuffet over at han ikke fikk mer tillit

 

Skulle heller sett Park komme inn som innbytter de gangene i løpet av sesongen istedet for Chamakh hvertfall.

 

Park hadde absolutt ingen tillit hos Wenger til tross for at han var temmelig frisk og god de få gangene han fikk spille for førstelaget, samt at han scoret i nesten hver eneste reservekamp + kamper for landslaget.

 

Park er og blir pdd. Wenger's underligste kjøp spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

 

Skulle heller sett Park komme inn som innbytter de gangene i løpet av sesongen istedet for Chamakh hvertfall.

 

Park hadde absolutt ingen tillit hos Wenger til tross for at han var temmelig frisk og god de få gangene han fikk spille for førstelaget, samt at han scoret i nesten hver eneste reservekamp + kamper for landslaget.

 

Park er og blir pdd. Wenger's underligste kjøp spør du meg.

 

Klarer ikke å forstå hvordan man kan hente en spiller, og ikke gi han et snev av tillit hele første sesongen. Hvor er logikken?

 

Han må ha vært enormt dårlig på trening, for han viste seg langt friskere enn det Chamakh gjorde i de får kampene han var på banen...

 

Da melder SkySports at det er enig om en sum på 22 millioner pund for Moutinho til Spurs.

 

Modric ut, Moutinho og Dembele inn=Styrket i denne posisjonen.

 

Smart handling av Spurs, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Moutinho klar for Spurs?

 

Virker sånn.

 

De er ganske klart forsterket nå på papiret. Særlig hvis de får inn Lloris og en av Willian/Remy som de har prøvd seg på.

 

Ufattelig rart det der. Å prøve å forbedre laget sitt og erstatte de spillerene som forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

Jenas og Adam til Stoke, Sinclair og Maicon klar for City, Moutinho og Lloris snart klare for Spurs.. Dempsey til Villa osvosv, alle handler unntatt oss virker det som, vi trenger minst to ansikt inn i dag..

 

Alle ser det utenom klubben selv. Alt de ser er $$$$$$ tydeligvis.

 

Edit:

 

Angående Moutinho:

 

ArsenalReport

Porto confirms they have accepted a £22m bid for Moutinho from Spurs.

 

Vedder på at de får inn Lloris og en kantspiller til før dagen er omme.

Link to comment
Share on other sites

Min spådom er at vi klarer å låne ut Bendtner og Park, lønnen de to hever blir da satt vekk til andre klubber. Da har vi lønnsbudsjett til å hente Essien på lån i ett år.

 

Derfor tror jeg at vi ender med én spiller i dag, Essien på lån (uten opsjon)

Link to comment
Share on other sites

Ufattelig rart det der. Å prøve å forbedre laget sitt og erstatte de spillerene som forsvinner.

 

Ja kan du tenke deg noe så dustete. Vi har ihvertfall en stall som er gode nok til å "spille vårt spill og være ambisiøse" iflg Wenger

 

Litt av en målsetning dere! Akkurat det man vil høre!

Link to comment
Share on other sites

Min spådom er at vi klarer å låne ut Bendtner og Park, lønnen de to hever blir da satt vekk til andre klubber. Da har vi lønnsbudsjett til å hente Essien på lån i ett år.

 

Derfor tror jeg at vi ender med én spiller i dag, Essien på lån (uten opsjon)

 

Jeg gjentar: Amatørmessig.

 

Forøvrig er ikke Chelsea ivrige på å låne ut Essien og for det andre: Essien er en gamble. Uten opsjon på kjøp så er hele avtalen merkelig og som sagt: Amatørmessig. At vi sier nei til Sahin av samme grunn og henter Essien istedet er rett og slett ulogisk.

 

Men, nå er det ikke logisk for Wenger å mene at denne stallen pdd. er god nok til troféer, men det mener han allikevel. Så.. alt i alt..

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg gjentar: Amatørmessig.

 

Forøvrig er ikke Chelsea ivrige på å låne ut Essien og for det andre: Essien er en gamble. Uten opsjon på kjøp så er hele avtalen merkelig og som sagt: Amatørmessig. At vi sier nei til Sahin av samme grunn og henter Essien istedet er rett og slett ulogisk.

 

Men, nå er det ikke logisk for Wenger å mene at denne stallen pdd. er god nok til troféer, men det mener han allikevel. Så.. alt i alt..

 

Jeg er enig i alt du sier. Men jeg tror Wenger (styret) balanserer på 0 balansen, det vil si at vi per nå ikke har noe å handle for (kanskje 3-4 millioner pund). Han vil også ligge i balanse i lønninger. Man vil ikke hente inn spillere med nye lønninger på grunn av at man bare har kvittet seg med Bendtner og Park over en kortere tid. Dermed blir det et lån, Essien på lån uten opsjon tror jeg Chelsea vil være interessert i. (Spille seg i form i Arsenal) Virker svært sannsynlig i mine øyne, samtidig som det virker passe amatørmessig og ulogisk, da passer det godt med styret i klubben....

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke klage så altfor mye enda, men hvis vi ender opp med å ikke hente noen spillere dette vinduet er det sjokkerende. Transferbudsjettet er sprekkferdig, spillere er tilgjengelige og vi har åpenbare hull i stallen som bør tettes. En ting er når Wenger sier vi ikke skal hente noen men gjør det likevel, men når Wenger sier han skal hente noen ikke gjør det er det særdeles skuffende. Det er stort sjansespill i forhold til topp 4 å fortsette med denne stallen, å håpe på trofeer er meningsløst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...