Jump to content

EM 2012


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Du bør flytte!

 

BE

Tror ikke jeg flytter av på grunn av manglende tilbud på TV-sendinger ;)

 

Når det kommer til apelydene mot Nederland på dagens treningsfelt så beviser det vell bare hvorfor mesterskapet aldri skulle vært arrangert i Polen/Ukraina. Det burde blitt satt krav om at disse nasjonene måtte rydde opp i egne serier før de fikk muligheten til å søke om mesterskap. Når man ser på dokumentarer fra det siste året at hakekors og rasisme går igjen på nesten alle oppgjørene bør man lure på hva Platini og kompani tenkte på...

Link to comment
Share on other sites

Etter de første 20 minuttene av åpningskampen, må jeg si at jeg har blitt mektig imponert av Lewandowski. Det er en spiller jeg tror kunne gjort det meget bra i Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Etter de første 20 minuttene av åpningskampen, må jeg si at jeg har blitt mektig imponert av Lewandowski. Det er en spiller jeg tror kunne gjort det meget bra i Arsenal

Mer imponert over Kuba selv, Lewandowski er vel også destined for Manchester United i følge Polens landslagssjef..

Link to comment
Share on other sites

Det første gule er riv ruskende galt. Ikke frispark! Det andre gule tenkte jeg umiddelbart var strengt, men efter å ha sett situasjonen om igjen synes jeg det isolert sett er greit. Men når det er snakk om gult nummer to blir det igjen riv ruskende galt. Triste greier.

 

Ikke overbevisende keeperspill av WS på utlikningen, forresten.

Link to comment
Share on other sites

Ja, han er en av de som kan reise seg etter å ha dreti seg på draget, men ingenting som garanterer at han klarer det. Polens forsvarsspill får forøvrig vårt forsvar til å virke som om det er verdensklasse.. Får det i alle fall til å se ut som om Hellas har en lagoppstilling med Zidane, Zidane, Zidane og Zidane på midtbanen..

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke han får sjansen igjen dette mesterskapet, Polen har en hard gruppe og det ser ut som om Hellas tar denne kampen og det betyr fort kroken på døra for polakkene!

 

Edit: Siden jeg sikkert blir misforstått; Tror ikke Polen velger å bytte keeper om de kommer videre uten Wojciech, desverre, vil gjerne se han mer i EM..

Link to comment
Share on other sites

Er også litt mindre defensiv jobbing på han når han spiller for landslaget, men uansett så virker det som om han trives mer på banen når han spiller for Russland enn for Arsenal (hvertfall slik situasjonen har vært en god stund på klubbnivå).

Link to comment
Share on other sites

xp8oB.png

Han har primært spilt på kant som vi ser her, men posisjonen er ikke det viktige spør du meg - han ser langt mer inspirert ut, med uendelig mer selvtillit. Tviler på at han kommer tilbake, men en spilleglad Arshavin som i dag ville de fleste lag i verden siklet etter.

 

Håper Rosicky kan få en god andreomgang nå, men Tsjekkia er forferdelig dårlige...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...