Jump to content

2012.02.26 Tottenham H


Mr Chapman

Recommended Posts

Må håpe på en kanonstart i 2., og at Arsenal banker inn en par raske. Ox bør absolutt komme inn for en grusom Walcott. Om Walcott hadde hatt ferdighetene til Ox, ville det stått 3-2 eller 4-2.

 

Lurer på hva det var som fikk spillerne i gang? Kan det ha vært mumlingen å fingerslikkingen til Wenger og Rice? Godt å se at spillere som Bacary, Tomas og Robin tar tak. Virker som de klarer å dra med seg de andre også. Untatt Theo, desverre...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Må si jeg hadde gitt opp på 0-2. Straffen føltes hardt idømt. Og reprisen viste at Bale filmet. Trist at slikt blir dømt. Jeg slo av tv etter straffen. Trodde dette ville bli spikern i kista. Nå har vi overtaket inn til pause, og må bruke det! Dommeren er ikke på vårt lag, så vi kjemper mot 12 i dag

Link to comment
Share on other sites

Pøh! Soleklart straffe??? Absolutt ikke. Da skulle Gibbs hatt straffe i duellen med Walker også. Latterlig av studio

 

Savner en reprise av den. Av det lille vi fikk se, så det ut som en straffe for meg.

 

 

Ser dette på SkySports og der er ekspertene enige om at det aldri i livet var en straffe.

 

Hehe. Tenkte meg det, ja.

Link to comment
Share on other sites

*Puh* for en omgang!

 

Må ærlig innrømme at jeg ikke så for meg at vi skulle kunne gå til pause med 2-2. Men å ha gått til pause med 0-2 hadde også vært et ran. SÅ gode hadde ikke Tottenham vært.

 

Og straffa - hva skal man si? Ren filming. At ikke den norske kommentatoren klarte å se det etter tre-fire repriser er HELT utrolig. Da var det nok for meg - ute med TV2 og inn med Sky...

 

Sterkt gjort å komme tilbake, og nå er det full kamp i andre. Gleder meg! :)

 

Men Walcott... Mannen er TOTALT ute av form. Gjør nå han og oss en tjeneste, Wenger. Sett inn Ox eller Gervinho! Please...

Link to comment
Share on other sites

Må håpe på en kanonstart i 2., og at Arsenal banker inn en par raske. Ox bør absolutt komme inn for en grusom Walcott. Om Walcott hadde hatt ferdighetene til Ox, ville det stått 3-2 eller 4-2.

 

Lurer på hva det var som fikk spillerne i gang? Kan det ha vært mumlingen å fingerslikkingen til Wenger og Rice? Godt å se at spillere som Bacary, Tomas og Robin tar tak. Virker som de klarer å dra med seg de andre også. Untatt Theo, desverre...

 

Tror spillerne rett og slett ble forbannet og mente det var ufortjent med 0-2 og kanskje Tottene ble litt forsiktig på slutten av omgangen.

 

Vi er fortsatt hodeløs defensivt....må senke litt å ha nok folk bak ballen ellers blir vi kontret i 2.omg. også.

Litt mer balanse og inn med Gervinho og Chambo utover omgangen tror jeg vi tar dette!

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg hadde gitt opp på 0-2. Straffen føltes hardt idømt. Og reprisen viste at Bale filmet. Trist at slikt blir dømt. Jeg slo av tv etter straffen. Trodde dette ville bli spikern i kista. Nå har vi overtaket inn til pause, og må bruke det! Dommeren er ikke på vårt lag, så vi kjemper mot 12 i dag

 

Jeg vil nå ikke skylde på dommeren på straffa. Han kommer halsende etter bak og må bare bestemme seg for om han tror på Bale eller ikke. Filming og dommeren blir rett og slett lurt av Bale.

Link to comment
Share on other sites

Tror spillerne rett og slett ble forbannet og mente det var ufortjent med 0-2 og kanskje Tottene ble litt forsiktig på slutten av omgangen.

 

Vi er fortsatt hodeløs defensivt....må senke litt å ha nok folk bak ballen ellers blir vi kontret i 2.omg. også.

Litt mer balanse og inn med Gervinho og Chambo utover omgangen tror jeg vi tar dette!

 

Balansen er en stor bekymring, ja. Vi dytter ALTFOR mange folk ukritisk opp i banen med tanke på at Spurs har to spisser på. Og med total posisjoneringsforvirring på venstre side i forsvaret må vi være nøye på at noen holder igjen også.

Link to comment
Share on other sites

En syk 1.omgang.

 

0-1: Feil 1: Song, som ikke følger løpet, som gjør at Vermaelen føler han må trekke ut siden Gibbs ligger sentralt. Feil 2: Vermaelen kunne valgt å sett ann situasjonen, selv om det var et stort rom å løpe i.

0-2: Straffe. Det ser billig ut, men det virker riktig. Det er kontakt på hælen og Bale "hjelper" til, men likevel; jeg hadde vært sur om vi ikke fikk en slik straffe selv.

1-2: Godt ettertrykk, og bra av Sagna å se muligheten.

2-2: Persie, ikke mer å si.

 

Vi kommer tilbake, etter en forferdelig start. Vi lå på etterskudd, vi hadde feilpasninger i hytt å pine, og enkeltspillere uten noe selvtillitt. Nå er alt åpent.....

 

Poenget med chat underveis i omgangen?

Link to comment
Share on other sites

Sandro og van der Vaart inn for Tottenham. Redknapp er ikke redd for å gjøre taktiske endringer. Tror vi skal få slite greit på midtbanen nå.

 

 

Ellers kommer jo selvfølgelig Walcott ut for andreomgang. Herregud. 10 mot 11 i 15-25 minutter til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...