Jump to content

2012.02.26 Tottenham H


Mr Chapman

Recommended Posts

Du tenker på samme Parker som deler av forumet her ønsket til Arsenal?

Jeg er så glad for at vi fikk Arteta istedet, faktisk er jeg glad for at vi fikk Banayoun istedet. Jeg har aldri vært fan av Parker, og synes han hører hjemme i en bakgårdsklubb. Det er vel derfor det ble tottenham på ham.

 

BE

Samme Parker som er nummer 8 på average rating hos Sky og som ble årets spiller ifjor ja

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

ok, jeg baserer meg på hva jeg ser og ikke hva andre ser når jeg diskuterer på forumet.

det jeg så var at han var en rundingsbøye.

 

BE

Du mener at du baserer deg på hva du har sett. Regner med du ikke satt å så kampen i opptak akkurat når du skrev innlegget?

Link to comment
Share on other sites

Du mener at du baserer deg på hva du har sett. Regner med du ikke satt å så kampen i opptak akkurat når du skrev innlegget?

er du morsom?

For det første så har du ingen grunn til å rette på andres språk.

For det andre så er setningen du prøver å endre grammatisk helt korrekt, så du er dessverre på jordet denne gang.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

angrycat.jpg

Hva er meningen med dette bildet?

det startet med at du angrep mitt språk ( i ditt angrep så bommet du med å/og og da/når ).

Når jeg så påpeker at du skriver feil så legger du ut ett bilde av en katt som glefser. Kan du forklare for meg hva hensikten din er?

Hvis hensikten er å se ut som en tosk på dette forumet så lyktes du.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hva er meningen med dette bildet?

det startet med at du angrep mitt språk ( i ditt angrep så bommet du med å/og og da/når ).

Når jeg så påpeker at du skriver feil så legger du ut ett bilde av en katt som glefser. Kan du forklare for meg hva hensikten din er?

Hvis hensikten er å se ut som en tosk på dette forumet så lyktes du.

 

BE

Slapp av. Om nødvendig pust i en pose. Herre så sutrete og hårsår du er

Link to comment
Share on other sites

Slapp av. Om nødvendig pust i en pose. Herre så sutrete og hårsår du er

 

Vel - det er jo du som "bajser på leggen" ved å prøve å rette opp en annens skrivefeil (som ikke er skrivefeil) med en skrivefeil (to faktisk). Det bildet burde være henspeila på deg selv, og ikke BE.

Link to comment
Share on other sites

 

Vel - det er jo du som "bajser på leggen" ved å prøve å rette opp en annens skrivefeil (som ikke er skrivefeil) med en skrivefeil (to faktisk). Det bildet burde være henspeila på deg selv, og ikke BE.

Ta deg en bolle. Herregud hele gutteklubben grei kommer løpende bare fordi jeg spurte BE om han så kampen mens han skrev innlegg

 

For å rette eventuelle misforståelser så har jeg ikke på noe tidspunkt korrigert skrivefeil hos BE. Han står fritt til å plassere sine verb i hvilken tid han vil

Link to comment
Share on other sites

 

Ta deg en bolle. Herregud hele gutteklubben grei kommer løpende bare fordi jeg spurte BE om han så kampen mens han skrev innlegg

 

For å rette eventuelle misforståelser så har jeg ikke på noe tidspunkt korrigert skrivefeil hos BE. Han står fritt til å plassere sine verb i hvilken tid han vil

 

Vel, en veldig eksklusiv klubb siden det da bare er meg og han.

 

Spørs om klubben må til London igjen snart - members only

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...