Jump to content

2012.02.26 Tottenham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

slo av lyden på tv på stillinga 2-0 til scum, og slo den ikkje på igjen før 5-2 til oss. var også i kjøleskapet og henta første pilsa 15 sekund før Theo scora førsta målet sitt. så heretter blir det lydlaust og øl kvar Arsenal-kamp ;D

fantastisk kamp av alle i 2. omgang, vi pissa på scum i 45 minutt!

Link to comment
Share on other sites

Rosicky skadet igjen i følge Wenger. Et ryggproblem som er "quite worrying"....

 

Kødder du? Faen heller! Beste kampen hans på leeeenge og endelig funnet formen så kommer det en skade. Akkurat når vi også finner en meget god balanse med Song, Arteta, Rosicky og Benayoun. Så forbanna typisk!

Link to comment
Share on other sites

0-2 ble til 5-2. We litteraly pissed the yids of the park! Til de som tidvis har vært så imponerte av Spurs; her var svaret. Og seriøst; Gareth Bale is a friffin` fuckin` diver and a cheat.

 

Jeg er FRYKTELIG glad på vegne av Wenger, lille Mozart, Theo, og resten av gjengen.

 

Og til de som lurer; ja jeg misliker Spurs. Jeg misliker klubben STERKT! Det har jeg gjort siden påsken 1973, da jeg så Martin Chivers sparket ned Frank McLintock. Og yidsen oppførte seg som apekatter på tribunene. Siden har jeg møtt mange særs "snodige" yids. Og forholdet har ikke bedret seg. Møkkaklubb!

 

Med vennlig hilsen Chaz - Særs proud to be a Gooner! Theres only one team in London! Ooh to, ooh to be, ooh to be a; GOONAH!!! :-)

Link to comment
Share on other sites

Resultat og dominans som dette kunne vi forventet oss i tiden da Pires & co holdt lekestue med Spurs på jevnlig basis for noen år siden. At det dårligste Arsenallaget på 15 år så overbevisende kjører over det beste Spurslaget på 30 år er helt fantastisk og en herlig pekefinger til alle som har avskrevet oss - og det er mange. Hadde ikke trodd at Arsenal anno 2012 skulle klare noe sånt, men alt kan skje i dette derbyet. Tror ikke det kan være noen mer underholdende matcher for de nøytrale enn NLD-kampene. Håper dette kickstarter resten av sesongen og gir oss en fin innspurt. Vi går nok ikke videre i CL, men vi kan fortsatt spille en bra match mot Milan og feie dem av banen. Nå er det bare å køle på...

Link to comment
Share on other sites

En liten småartig observasjon. Ravenghost dukker nesten alltid opp når det går trått og forsvinner med en gang vi presterer bra. Chaz derimot forsvinner når vi gjør det svakt og dukker opp når ting går godt.

 

Så har man den artige observasjonen, at Tapapa til stadig er opptatt av andre debatanter......

 

Så til kampen; 5-2!

 

De siste 60 minuttene av kampen så visste spillerene for første gang på lenge en 100% vilje, for å sloss for hverandre, laget, og supporterene- Gutta jobbet bra i press, sloss for å vinne ballen tilbake, de gikk på løp for å skape rom for hverandre, og ballen gikk kjapt til hverandre. Helt tydelig, at laget hadde en spillerglede langt utover det vi har sett på veldig lenge.......

Hvorfor har vi ikke sett denne viljen tidligere?

 

Theo er nok engang meget giftig, når han får brukt farten rettvendt mot mål i "sentral" posisjon. Det 80meters løpet, det er rett og slett rått å se på. En spiller som har hatt en tøff periode i klubben, som ikke har fått mye til å fungere, har nettopp spilt en "jævlig" første omgang; så slår han tilbake med to mål og meget god arbeidsmoral. Fortjent Theo!! Måtte du snart få noen kamper på topp sammen med Persie, så skal man se at vi kunne fått mye ut av ditt talent over tid.

 

Persie; EN magisk spiller, men visste også meget moden og gode lederegenskaper med sitt intervju etter kamp. Får tåre i øyekroken, for dette var voksent og i god lagånd. Hyll hyll!

 

Synes HELE laget fortjener store ord, med tanke på den siste timen av kampen. Viktig å få den reduseringen, men etter det var det ren klasseforskjell på så mange områder. Det som gleder meg aller mest, er måten vi jobbet for laget. Måten vi virkelig visste vilje, arbeidsmoral, og en instilling som jeg ikke har sett på lenge.

Nå har vi greie sjanser til å oppleve en ny St.Totteringhams`day i 2012, og vi må bruke denne kampen til å gå ut med seltillitt på Anfield. Nå har vi muligheter til å virkelig få et løft i en meget viktig periode.

 

Vil vi klare det, eller faller vi igjennom på ny?

Jeg håper og tror at det kan skje mye positivt ut av dette, fordi jeg så elementer som ikke har vært tilstede på mange herrens tid.

Endelig!!

 

 

Stolt!!

Link to comment
Share on other sites

:wub: rett og slett fantastisk! søkke ta for en innsats av midtbanen!

nettopp sett kampen en gang til jeg nå,har ikke vært så glad siden chelseakampen!

må ærlig innrømme at jeg hadde gitt opp på forhånd,og på 0-2 ble jeg drittforbanna..

Men, gutta reiste seg og viste vår ekle lillebror at de nok har noen steg å gå enda hahaha!

 

For en deilig søndag!!

Link to comment
Share on other sites

har nettopp tråla gjennom kamptråden på tottenhamsvenner, og det er litt søtt at scum kallar seg storebror når dei ligg an til å havne foran oss i ligaen for første gong på 17 år :D omtrent som når city kallar seg det største laget i manchester...

61, never again!

og til Chaz og Sir John, eg vart født i påska 1973-det hugsar eg godt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Synes HELE laget fortjener store ord, med tanke på den siste timen av kampen. Viktig å få den reduseringen, men etter det var det ren klasseforskjell på så mange områder. Det som gleder meg aller mest, er måten vi jobbet for laget. Måten vi virkelig visste vilje, arbeidsmoral, og en instilling som jeg ikke har sett på lenge.

 

Godt sagt, dette var en lagseier. Håper dette henger igjen til neste helg, en borteseier mot Liverpool blir vanskelig å få til men tror ikke det er noen bedre måter å forberede seg enn det vi så i dag.

Link to comment
Share on other sites

0-2 ble til 5-2. We litteraly pissed the yids of the park! Til de som tidvis har vært så imponerte av Spurs; her var svaret. Og seriøst; Gareth Bale is a friffin` fuckin` diver and a cheat.

 

Jeg er FRYKTELIG glad på vegne av Wenger, lille Mozart, Theo, og resten av gjengen.

 

Og til de som lurer; ja jeg misliker Spurs. Jeg misliker klubben STERKT! Det har jeg gjort siden påsken 1973, da jeg så Martin Chivers sparket ned Frank McLintock. Og yidsen oppførte seg som apekatter på tribunene. Siden har jeg møtt mange særs "snodige" yids. Og forholdet har ikke bedret seg. Møkkaklubb!

 

Med vennlig hilsen Chaz - Særs proud to be a Gooner! Theres only one team in London! Ooh to, ooh to be, ooh to be a; GOONAH!!! :-)

 

Herlig skrevet! Jeg er født 20 år etter '73, men jeg misliker klubben like mye eller mer. For en kamp, for en vinnervilje, for en spirit og self confidence! Alle spilte fantastisk, men Rosicky var dagens beste, men det er marginer som skiller flere andre spillere.

 

Men hvorfor viser ikke laget det uthevende i hver kamp? Irriterende å tenke på det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...