Jump to content

2012.02.26 Tottenham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Tottenham er fryktelig heldige, men dommeren og Arsenal, er latterlig svake. Tottenhams midtbane, leker seg med Song og Arteta. Walcott er rett og slett en forferdelig svak spiller. Gutten har null teknikk, og er fullstendig blottet for fotballforståelse. Dette er kleint å se på. Her må det vist forandringer til. Og ikke bare på banen!

 

Ja, den frisparkvarianten med Arteta og Robin, er noe av det mest tåpelige jeg har sett denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Mulighetene for seier i denne kampen, må nok bli betraktelig høyere om Walcott blir igjen i garderoben etter pausen. Ox er mye bedre på alle vis!

 

Chamberlain eller Gervinho. Jeg bryr meg ikke så lenge Walcott går ut. Skulle gjerne sett Chamberlain få prøvd seg bak van Persie egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Fyfaen for en omgang. Syns vi dominerer det meste utpå der etter et helt forferdelig åpningskvarter. Helt utrolig hvor mye bedre vi er med to backer på banen. Gibbs etterlater seg store rom til Bale, som er bekymringsfullt, men bidrar med kreminnlegg fra sin side og mange utrolige gode løp. Håper virkelig han holder seg skadefri i mange år framover nå, et enormt talent, med de samme type ferdighetene som Cole hadde. Van Persie er Gud, Walcott må byttes ut.

 

Release the OX! COYG!

Link to comment
Share on other sites

Tror at farta til Ox ville vært wasted bak VP, Rosicky er en av de som har en god dag uansett. Litt redd pga de gule kortene på Koscielny og Arteta.. Sagna viser hvorfor jeg mener han er PLs beste høyreback og langt bedre enn Walker

 

Tror han kunne strekt Spurs forsvaret noe veldig. Pluss fått en god del flere scoringsmuligheter enn det han gjør ute på kanten. De gule på Koscielny og Arteta er skumle ja. Kunne kjørt Rosicky og Benayoun inn sentralt og satt på Gervinho og Chamberlain. Når det gjelder Sagna/Walker diskusjonen så er Sagna en bedre høyreback ennå, men Walker har flere strenger å spille på. Er redd for at han blir Premier Leagues klart beste høyreback hvis utviklingen hans fortsetter i samme retning. Er også veldig ung (kun 21) mens Sagna nå er 29 år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...