Jump to content

2012.02.26 Tottenham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Jeg sliter fortsatt med å forstå hvordan vi har sluppet inn to mål i denne kampen.

 

Syntes ikke forsvaret har vært på topp denne kampen, men midtbanen har vært suveren. Når det gjelder det første målet så hadde vi litt uflaks i avslutningen til Saha, men udyktighet i forkant av målet. Straffen syntes jeg var billig på det beste, men nå har vi ikke akkurat hatt mye marginer med oss denne sesongen.

 

Ellers har Sagna, Rosicky (!) og Walcott scoret i dag. Virkelig ufattelig mtp. hvor lite mål disse gutta har scoret i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Tenk hvor mye mer poeng vi hadde hatt hvis spillerne hadde kriget som dette mesteparten av sesongen? Er så forbanna irriterende å tenke på!

 

Jepp, er det som må til i hver eneste kamp.

Blusset opp en gnist i spillerne på 0-2 som vi ikke har sett på lenge.

Link to comment
Share on other sites

Gibbs ut etter en meget sterk andreomgang! Får håpe han er i grei form, Wenger får mye pes for sine taktiske disposisjoner, men Rosicky, Bønna og Walcott idag var genialt.

 

Tok Walcott 60 minutter før han kom ut av søvnen, men deretter viser han avslutningsteknikk fra øverste hylle. Må jobbe knallhardt med teknikken sin for selv om han scorer 2 mål i dag så vil han trolig neste kamp være ute å kjøre igjen.

 

Gibbs var langt bedre i andre, men i første så var han ikke imponerende. Trenger virkelig å finpusse posisjoneringen sin for å si det mildt, men det viktigste blir å komme over skadeproblemene sine.

 

Når det gjelder Benayoun så er jeg enig i at det var et meget godt valg og der må jeg bøye meg i støvet. Rosicky derimot var et soleklart førstevalg med Ramsey ute :P

Link to comment
Share on other sites

I dag skal jeg ikke si noe negativt (bortsett fra å nevne Walcotts 1. omgang i en parentes). Det Arsenal vi har sett siden Bale valgte å legge seg ned skulle vi sett oftere, da hadde vi ikke sittet og hamret eder og galle på tastaturet dag etter dag. Da hadde vi vert i Manchester territorium.

 

La superlativene hagle: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aol4RnjAKUe8dHp1SlhUSS1EbFhSRnlWYnhXekRmQUE&hl=no#gid=0

 

Dette er STORT. Til alt overmål svarte vi på Chelseas tremålsseier. Kan vi nå endelig bygge på denne opplevelsen. Det er noen minutter igjen, men nå skal jeg bare nyte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...