Jump to content

2012.02.26 Tottenham H


Mr Chapman

Recommended Posts

 

Tviler på at Phil Thompson er mye Spurs-fan. Langli vet jeg ingenting om, men Schau er Spurs-fan ja. Dog var vell Schau den i panelet som plukket ut flest Arsenalspillere, om jeg ikke tar helt feil.

 

Langli er Liverpool-fan, men skjuler det vel ganske bra. Artikkel fra 2010: http://www.tv2.no/sport/fotball/england/droemmer-om-dalglishcomeback-i-liverpool-3102683.html

Så de er Sp*rs-og Liverpool-fans heile gjengen.

Jeg syns flere av dem ofte virker anti-Arsenal...akkurat som Alsaker og Thompson. De har jo omtrent aldri Arsenal-folk i studio så da blir det vel sånn.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Rosicky, Song, Arteta, Walcott, Benayoun, Van Persie.

Subs: Park, Oxlade-Chamberlain, Fabianski, Jenkinson, Gervinho, Chamakh, Miquel.

 

Overraskende at Benayoun starter, ville selv gjerne ha sett både Ox og Gervinho fra start!

Link to comment
Share on other sites

jaha, så vi skal ikke ha noe tempo på kantene? Hvor er Theo?

Etter min mening bør Gervinho definitivt starte..

 

Likte ikke helt dette laguttaket...

Theo er med fra start...

 

Benayoun er sannsynligvis valgt for defensive bidrag, synes dog at Ox bør få sjansen, han er god defensivt og er eneste av vingene våre som får målpoeng for tiden..

Link to comment
Share on other sites

Theo er med fra start...

 

Benayoun er sannsynligvis valgt for defensive bidrag, synes dog at Ox bør få sjansen, han er god defensivt og er eneste av vingene våre som får målpoeng for tiden..

 

Jupp, sorry blingsa der :D

Link to comment
Share on other sites

Haha herregud for et lag! Er det én spiller som hvertfall ikke burde starte så er det jo nettopp Walcott (som jeg påpekte tidligere i tråden når jeg sa han hadde hatt rundt en uke på å overbevise Wenger om hvor god han er på trening) og da særlig over Chamberlain og Gervinho. Dette laget er tatt ut for å forsvare seg rett og slett. Dette sier det meste om hvem som er lillebror for øyeblikket. Et defensivt lag på hjemmebane mot Tottenham..

Link to comment
Share on other sites

Rutinen i laget er jo mer, enn det vi har hatt de siste 8 årene....... Ellers artig å se, at Theo spiller fremfor OX med tanke på hva de har prestert på banen de siste ukene. Men; Theo scorer 2-0 målet idag, så jeg er fornøyd :)

Link to comment
Share on other sites

Kroenke står over i dag, skulle egentlig se kampen, endte med å sende lykkeønskning til laget.

 

Folde hendene og be om at Arsene fikser alt. Snodig eierskapsstrategi. Men et ganske talende bilde.

 

Denne kampen kan bli hva som helst. 4-1, 5-5 eller 2-6? Ingenting vil overraske. Heldigvis er det spektakulær hoppsport fra Vikersund på "ener'n" hvis dette skulle bli stygt..

 

Skitt fiske!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva du mener med overkommelig, men Kaboul har vært meget god for Tottenham denne sesongen. Bedre enn King, i mine øyne.

Seriøst? Mener at King har vært Europas beste midtstopper til nå i år. Sett nesten alle Spurs-kampene i tillegg, Kaboul har vært forsvarets akilles.

Link to comment
Share on other sites

Kroenke står over i dag, skulle egentlig se kampen, endte med å sende lykkeønskning til laget.

 

Herre...Har han vært på Emirates siden han kjøpte seg inn? Latterlig.

 

Forøvrig er jeg glad Bønna får tillit i dag. En spiller som elsker slike kamper, og nesten alltid presterer mot gode lag. Jeg er dog veldig uenig i valget til Wenger på den andre siden. Her burde helt klart Gervinho eller The Ox spille. Chamberlain har ikke vært så utrolig som han var for noen uker siden i det siste, men fortsatt milevis bedre enn det Walcott har vært.

Link to comment
Share on other sites

Seriøst? Mener at King har vært Europas beste midtstopper til nå i år. Sett nesten alle Spurs-kampene i tillegg, Kaboul har vært forsvarets akilles.

Mange Tottenham-fans som mener det også. Kaboul har tatt store steg i år, vil ikke forundre meg om han han leverer en MOTM-prestasjon i dag.

Link to comment
Share on other sites

 

Herre...Har han vært på Emirates siden han kjøpte seg inn? Latterlig.

 

Forøvrig er jeg glad Bønna får tillit i dag. En spiller som elsker slike kamper, og nesten alltid presterer mot gode lag. Jeg er dog veldig uenig i valget til Wenger på den andre siden. Her burde helt klart Gervinho eller The Ox spille. Chamberlain har ikke vært så utrolig som han var for noen uker siden i det siste, men fortsatt milevis bedre enn det Walcott har vært.

 

Han har dessverre blitt dobbeltmarkert etter at han fikk så utrolig mye oppmerksomhet etter målene mot Blackburn, men som du sier så har han allikevel vært milevis bedre enn Walcott. Det samme med Gervinho. Tviler på at Walcott vil få til noe som helst på Assou-Ekotto sin side da han trolig har vært ligaens beste venstreback, men man vet jo aldri med Walcott og det er vel problemet. Fyren kan være tilnærmet verdensklasse den ene dagen og dagen etter se ut som en sprinter som ikke har spilt fotball en eneste dag i sitt liv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...