Jump to content

29.01.12 Aston Villa (H) FA-cup


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

 

Du får syte og klage så mye du vil, men jeg syns spillet har vært oppløftende i denne omgangen. Vi har ikke akkurat vært heldige nå og dette kan vi fint snu. Gleder meg til neste omgang.

 

Go gunners!

Akkurat her er jeg litt uenig Tapapa. Jeg syns vi triller alt for mye ball frem og tilbake. Det går for mye på tvers etter min smak. Det hele er ganske greit å forsvare seg mot. Hadde vi vært en trussel på cornere kunne det blitt farlig, men det er jo helt utrolig hvor lite skremmende vi er på de situasjonene.

Link to comment
Share on other sites

Kampen trenger kun ett bytte for å gjøre Arsenal mer farlig. Ut med Walcott og inn med Henry. Han har Arsenal i sjelen, og vil oppildne både spillere og publikum. I tillegg frykter Villa spillerne han mer enn Walcott som er udugelig med ballen i beina.

Link to comment
Share on other sites

Marginene er helt klart ikke på vår side...

 

Man kan ikke regne med å ha lykkens smed på sin side. Man må rett og slett være best og være i stand til å skape langt mer enn det vi gjør. Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det som regel ferdigheter som avgjør.

Link to comment
Share on other sites

 

......... men jeg syns spillet har vært oppløftende i denne omgangen. Vi har ikke akkurat vært heldige nå ......

Spillet har til tider vært oppløftende ja, men har vi vært "uheldige"? Den biten av kommentaren din, har jeg et problem med. Forklar gjerne! Hvis det er målene du sikter til, så går det mer på "udyktighet" fra oss (det første) og "dyktighet" (det andre) av Bent.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey er like målfarlig som en bøtte møkk

 

Amen, men han vant oss iallfall en straffe. Nærmest en målgivende det. Skjønner ikke hvordan Richard Dunne fortsatt kan være på banen etter den taklingen da han allerede har gult kort.

 

Ellers er van Persie sikker som banken!

Link to comment
Share on other sites

Hva sier du om Ramsey nå da? Hælflikken til Walcott, veggpasningene med Rosicky med følgende forsøk på tupp og nå fikset straffe. Godkjent start +

 

Han har åpnet andre omgang strålende! Men han er så sinnsykt varierende, men mer kan man vell ikke vente fra en så ung spiller. Fremdeles et meget stort talent.

Link to comment
Share on other sites

Hva sier du om Ramsey nå da? Hælflikken til Walcott, veggpasningene med Rosicky med følgende forsøk på tupp og nå fikset straffe. Godkjent start +

 

Tatt seg opp i andre, men vi får se hvor lenge han viser initivativ som dette. Det er som regel bare i korte spann han holder et nivå som det her..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...