Jump to content

29.01.12 Aston Villa (H) FA-cup


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Ha, utrolig å se hvordan mentaliteten og stemningen her inne skifter bare på 15 minutter.

 

Er det så rart da? Med tanke på de siste ukers resultater og spill? Den første omgangen skal ikke gå hen forbi, for det var elendig!

Link to comment
Share on other sites

Ha, utrolig å se hvordan mentaliteten og stemningen her inne skifter bare på 15 minutter.

Det er like utrolig å se hvordan mentaliteten og stemningen har skiftet på banen på bare 15 minutter og. Jeg har ikke statistisk grunnlag for å si dette, men jeg er ganske sikker på at det er en viss korrelasjon her.

Link to comment
Share on other sites

Skal dog nevnes at touchet til ramsey var katastrofalt, var aldri nødvendig for Dunne å takle

 

Jepp var en mega tabbe av Dunne. Skuddet til Ramsey et par minutter i forveien var også ufattelig dårlig. Å kalle det en lompe ville vært et kompliment! :P

 

Straffe igjen! Koscielny <3!

Link to comment
Share on other sites

Ha, utrolig å se hvordan mentaliteten og stemningen her inne skifter bare på 15 minutter.

 

Sånn går det når man skriver i kampens hete.

 

Ellers vil jeg si at vi ikke har vært spesielt gode, bare litt mer på hugget. Villa har derimot vært helt fryktelige. Helt utypisk Mcleish-lag å være så dårlig defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en innstilling jeg virkelig har savnet hos Arsenal. Dette er så alt for lenge siden jeg har sett. Håper virkelig det var en skikkelig tordentale fra Wenger i pausen, om det isåfall er sant, så kan vi ihvertfall legge under teppe ang. det ryktet om at han har mistet garderoben.

Link to comment
Share on other sites

 

Vår mest kreative og undererkjente spiller.

Satt og tenkte på det samme! Han har en fantastisk passningsfot, og er kreativ. Men det havne som regel i skyggen siden han er en slik bauta bakerst! Song er i mine øyne en av våre viktigeste spillere. Og en av dem beste DM i verden. Har gått forbi Essien også nå, siden han hele tiden er skadet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...