Jump to content

29.01.12 Aston Villa (H) FA-cup


Simbad

Recommended Posts

 

Håper vi får si et glimt av Ryo imorgen.. Ser gjerne at Ramsey får vile, virker som han trenger det og vi trenger at han spiller bedre enn i det siste. Ellers med på den oppstillingen. Om Arteta er klar kan Coq ta venstre back i stedet for Miquel

 

Vi hadde fint hatt sjanse til å vinne FA cupen om disse lagene fortsatt var med. Med to backer friske, noe som forhåpentligvis skjer i disse dager, så kan jeg ikke skjønne annet enn at vi til tross for en rekke skader kan slå begge Manchesterlagene.

 

Mener du virkelig vi er sjanseløse mot dem?

 

Sier seg selv at sjansen for å vinne FA cupen med Manchester City og Manchester United ute er langt større enn uten. Særlig når dette Arsenal laget de siste 5-7 årene har vært kjent for å drite seg ut i cup kamper mot andre store lag.

 

Du husker vel FA cup kampen mot United i fjor? Vi stilte med tilnærmet toppet lag mens United startet med hele 8 forsvarsspillere + keeper og allikevel vant de 2-0.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 251
  • Created
  • Last Reply

 

Vi hadde fint hatt sjanse til å vinne FA cupen om disse lagene fortsatt var med. Med to backer friske, noe som forhåpentligvis skjer i disse dager, så kan jeg ikke skjønne annet enn at vi til tross for en rekke skader kan slå begge Manchesterlagene.

 

Mener du virkelig vi er sjanseløse mot dem?

 

Når det gjelder, absolutt !

Link to comment
Share on other sites

Skuffet over at Coquelin spiller på høyrebacken, alle våre 3 beste midtstoppere er ute på banen samtidig og at Ramsey starter.

 

Arsenal Subs: Szczesny, Sagna, Arteta, Benayoun, Arshavin, Park, Henry.

 

Syntes synd på Yennaris her som var meget god mot Manchester United, men som i dag ikke engang er på benken.

Link to comment
Share on other sites

Har en dårlig følelse før denne kampen.

Spilte fotballcup i går. Brukte selvfølgelig arsenalkeeperdrakta mi med fabianski på ryggen. Spilte helt bedritent. Håper den ekte fabianski retter opp for mine feil.

 

BE

Det tror jeg en Fabianski med noen matcher i bena hadde gjort på mesterlig vis. Men det har han ikke, så jeg er litt skeptisk. Den dårlige følelsen deler jeg med deg. Det lukter et kontringsvillig Aston Villa med en Bent og Cunt på topp.

Link to comment
Share on other sites

Syns fortsatt at Ramsey burde fått hvilt seg i dag, og Fabianski er det alltid spørsmålstegn over, men dette bør vi klare, jeg er optimistisk. Ser frem til å se Alan Hutton bli utvist etter noen dårlige taklinger.

 

Syntes Ramsey har vært mer av en byrde enn til hjelp den siste halvannen måned så der er jeg utrolig skuffet over at han ikke blir plassert på benken. Når det gjelder Fabianski er jeg også enig. Selv med 10 kamper på rappen så er han fortsatt utrygg som fy. Får håpe ikke Aston Villa får altfor mye dødballer og cornere.

Link to comment
Share on other sites

Syntes synd på Yennaris her som var meget god mot Manchester United, men som i dag ikke engang er på benken.

 

Helt enig, men i dag er det rett og slett ikke plass. Både laget på banen og på benken er rimelig sterkt. :)

 

Har en dårlig følelse før denne kampen.

Spilte fotballcup i går. Brukte selvfølgelig arsenalkeeperdrakta mi med fabianski på ryggen. Spilte helt bedritent. Håper den ekte fabianski retter opp for mine feil.

 

BE

 

Hvis ikke så får vi vel rett og slett skylde på deg. Er det fair?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...