Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Hva skal man si? Holder på å gråte her jeg sitter helt tom for det meste.

 

Det er ikke vits å oppsummere en kamp som det her. Vi skaper endel, bommer, faller totalt sammen og United scorer klassemål på klassemål. Typisk? Kanskje, men herregud så fortjent. Forsvarsfireren ligner ikke grisen, Jenkinson er faen ikke god nok for norsk 4. divisjon og Traore beviser at han ikke har et snev av fotballforståelse. Ramsey er ræva, Walcott er ræva, RvP er ræva, Rosiscky er ikke god. At Wenger presterer å bytte ut Coquelin er også for meg helt uforståelig. Med han på banen er jeg overbevist om at vi ikke hadde tapt med SÅ stygge sifre. Hva gjør vi? Setter inn på en Chamberlain som ikke får til noe som helst, men det er ikke hans feil heller. Det er tre spillere som får sånn noenlunde godkjent av meg idag og det er Szczesny, Coquelin og Arshavin(!). Arshavin klarer iallfall å skape noe og det virket om ikke mye, litt farlig når han hadde ballen.

 

Det som derimot gjør meg så trist er ikke resultatet, men Arsene Wenger og co. Hva faen har de gjort i sommer? Kjøpt inn en haug 18-åringer og solgt unna våre to beste spillere. Det er fasiten. Hvorfor klarer ikke denne mannen å se hva som feiler dagens lag? HVORFOR? Vi har FFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN i meg nesten en MILLIARD å bruke på spillerkjøp og IKKE EN SJEL HAR KOMMET INN? FY FAEN JEG ER SÅ SKUFFA OG FORBANNA AT JEG IKKE ENGANG GIDDER Å SKRIVE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

 

Wenger - kjøp 5 spillere, send Jenkinson til Tufte IL og begynn å tren forsvar. ELLER... se til helvete å si opp eller få sparken. Nå er det nok.

Link to comment
Share on other sites

Wenger, dra til xxxxxxxx.... Du har lenge vert en helt, du Er en jævla idiot, håper du får sparken oppriktig. Jeg forakter deg . Håper tiden din i klubben Er over. Få inn morinho!

Du er INGEN Gooner! Burde vært utestengt!

Link to comment
Share on other sites

Det hjelper desverre ikke å argumentere med hvis om at og eller men osv osv. Det nytter ikke å klage på dommere, linjemenn, assistentdommere,kampoppsett eller skadesituasjonen osv osv.

 

Helt riktig! Problemet er at denne unnskyldningen har blitt brukt stadig vekk. Situasjonen som vi opplever nå, skyldes totalt mangler på nødevendige grep. Vi har tydeligvis en manager som til de grader har mistet grepet, samt et styre som virker totalt borte vekk. I andre klubber hadde dette fått konsekvenser. Mon tro hvor mye elendighet som må til før hodene ruller i Arsenal FC?

 

Er garantert det flaueste jeg har opplevd på mine 20 år som supporter.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si at jeg er skuffet. Det var omtrent dette jeg ventet. Min bror, som er utd-supporter, spurte meg 5 min før kampstart; Hva tror du om kampen i dag? Jeg er realist, og svarte med største selvfølge: 6-1 til utd.

 

Jeg undres nå på om Wenger bare er naiv, eller om det muligens er noe dumskap innblandet også. Dagens stall er så svak, at det er trist. likevel hevdes det at han er fornøyd med den. Men det er klart at det blir vanskelig, når man har spillere som Djorou. Kanongod første halvdel i fjorsesongen, for så å kollapse. I dag så det ut som om han var i ferd med å fingre seg selv i rektum hver eneste gang han ble utfordret. Om han er så redd for å handse, at han ikke kan gå i duellene, nør han heller ikke spille. Når jeg tenker tilbake på de svakeste spillerne jeg har opplevd i Arsenal, er det helt klart at spillere som Vivas, Cygan, Garde, Helder, og Flatts dukker opp. Det er da skremmende at flere av disse burde vært tatt ut til dagens stall. Det som er aller verst, er at Traore minner meg om Stepanovs. Tidenes verste Arsenalspiller. Der har Weger spillertypen som bør selges. Men det er vel mer i klubbens politikk å kvitte seg med de gode spillerne. Blir ikke lett å tiltrekke seg gode spillere etter en slik forestilling. Rett og slett en tragedie for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Faen nå må dere se til å skjerpe dere!!! Er dere ikke Arsenalfans? Her skal vi ikke snakke dritt om en av de største managerene i klubbens historie. Dere er ikke ekte supportere og fortjener å bli utestengt. Skjerp dere!!!!!

 

Ekte Arsenalfans støtter laget, de slenger ikke dritt om spillere, managere eller styre!

Link to comment
Share on other sites

sist gang Arsenal slapp inn 8 mål var i 1896.....

 

Det er faktisk helt tragisk. Og det verste er at når sofasupportere kan påpeke store mangler ved ledelsen av klubben og alt fra trenerteam, taktikk og spillerkvalitet utifra hva vi ser på TV-en så kan man undre seg om hvorfor ikke klubbens mest suksessrike manager ikke ser det?

 

Jeg klarer ikke å fatte det rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Du er INGEN Gooner! Burde vært utestengt!

 

 

Chaz! Kan du ikke spare deg?!

 

På den mørkeste dagen i denne klubben på over 100 år må du kunne spare det der "jeg er Arsenal i tykt og tynt" pisset ditt og smell the coffee! Dette er så pinlig og vanvittig. Ingen, jeg mener ingen mangager hadde fått drevet klubben inn i et slikt uføre som AW har gjort.

 

Dette er en stor skam og idag har man lov til å reagrere og sann mine ord, her blir det reaksjoner kanskje helt opp i styrerommet!

Link to comment
Share on other sites

Du vet du er ydmyket når SAF står og synes synd på deg.

 

Wenger har bringt mye glede inn, men han har pinadø klart og bringe inn noe av de mørkeste resultatene i Arsenals historie også...

 

WENGER OUT!!!!

 

Er så lei av å høre folk si at de ikke tør sparke han. Få han langt vekk, ikke opp i noen direktør post eller noe. Få han VEKK! Inn med Mourinho. Hadde aldri skjedd...

Link to comment
Share on other sites

Stakkars jævel som satt i studio som arsenal-kommentator.

 

Tenkte på det samme. Jeg har angst følelser i kroppen av dette laget. Jeg hadde stukket i pausen.

 

En av Verdens beste manager?????Petter Myhre, ta deg en bolle....Vi har nesten sluppet inn like mange mål på 3 kamper i år som vi pleide å gjøre på hele sesonger....

 

Null grunn til å kvitte seg med han??? Han kommer til å føre oss ned i championship...

 

 

Elsker ARSENAL, derfor det gjør så usannsynelig vondt

Link to comment
Share on other sites

Chaz! Kan du ikke spare deg?!

 

På den mørkeste dagen i denne klubben på over 100 år må du kunne spare det der "jeg er Arsenal i tykt og tynt" pisset ditt og smell the coffee! Dette er så pinlig og vanvittig. Ingen, jeg mener ingen mangager hadde fått drevet klubben inn i et slikt uføre som AW har gjort.

 

Dette er en stor skam og idag har man lov til å reagrere og sann mine ord, her blir det reaksjoner kanskje helt opp i styrerommet!

 

 

Dine bidrag her på forumet består stort sett i at du vil ha folk utestengt, patetisk! Folk er skuffet i dag og det burde selv du kunne forstå, Chaz.

 

Chaz har absolutt ingenting å bidra med på forumet, men allikevel i de mørkeste stundene kommer han inn og bidrar med kun irritasjon og frustrasjon hvor han mener han skal heve seg over alle andre. Rett og slett kvalmt.

Link to comment
Share on other sites

Chaz har absolutt ingenting å bidra med på forumet, men allikevel i de mørkeste stundene kommer han inn og bidrar med kun irritasjon og frustrasjon hvor han mener han skal heve seg over alle andre. Rett og slett kvalmt.

Slike innlegg finner jeg kvalmt..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...