Jump to content

2011.04.02 Blackburn H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Lite nytt i denne kampen. Sliter med å skape sjanser, brenner de man klarer å skape. Til tider svakt spill, altfor lite bevegelse foran ballen og flere spillere helt ute av form. Almunia var en klovn i 1. omgangen, heldigvis mindre involvert i 2.

 

Gratulerer Manchester United med ligagullet.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor gidder vi når de ikke gidder. Disse spillerne har ikke fortjent å ha supportere.

 

Arsenal er dårligere på taktikk, teknikk, fart og fysikk enn f.eks Chelsea og Manu.

Wenger bør gå, for dette laget er det null fremtid i. Mest fordi de ikke vil det selv...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor gidder vi når de ikke gidder. Disse spillerne har ikke fortjent å ha supportere.

 

Arsenal er dårligere på taktikk, teknikk, fart og fysikk enn f.eks Chelsea og Manu.

Wenger bør gå, for dette laget er det null fremtid i. Mest fordi de ikke vil det selv...

 

Helt enig. Vi er ute av tittelkampen....

Nå har ikke jeg ihvertfall tro på dette Wenger omtaler som en plan....

På tide å få inn nytt blod på manager fronten...Hvem det skal være aner ikke jeg per dags dato, men er utrolig sikker på at dette ikke funker...

Link to comment
Share on other sites

Det var det, nå gjenstår vel kun de mest hardbarka matematikerene. Arsene har skapt et brukandes lag, men ikke et vinnerlag. Det har ikke skjedd særlig mye de siste 4 årene. Det er det samme mønsteret og de samme svakhetene for hele verden å se om og om igjen år etter år. That's a fact - desverre.

Link to comment
Share on other sites

Det var det, nå gjenstår vel kun de mest hardbarka matematikerene. Arsene har skapt et brukandes lag, men ikke et vinnerlag. Det har ikke skjedd særlig mye de siste 4 årene. Det er det samme mønsteret og de samme svakhetene for hele verden å se.

 

Never ending story.

Link to comment
Share on other sites

Take youre magic hat and leave.

Er så fed up av dette laget og alt som skjer her for tiden. De fortjener og bli buet av banen.

 

Vi har klart 2 mål på tre kamper mot sunderland,wba og blackburn hvorav to hjemme. Vi har en keeper som taper poeng. Vi har en evneveik manager som ikke tørr våge. Vi spiller med en spiss hjemme mot bunnlag. Vi er på vei til å bli boring boring igjen. Manure våger og vinner. De har desverre en manager som går vår en høy gang, og erstatteren heter vel Mourinho, og han er også milevis foran vår.

 

Jeg merker jeg begynner å bry meg mindre og mindre, jeg visste så alt for godt at vi aldri kom til å score ett mål idag. Så det lang vei. Vi har en kaptein som ikke vil være hos oss, vi har en keeper på lilleputt nivå. Vi har ett system som jeg ikke kan skjønne, for det virker så utrolig tilfeldig alt vi gjør. Vi har greid og rote bort 2-0 hjemme mot scum, vi har greid det utrolige og rote bort en 4-0 ledelse. vi har gått en champions leauge kamp uten skudd på mål. Og alikevel så ligger vi på andre plass. Ett meget stort svakhetstegn for premier leauge. Gratulerer manure med deres 19`ende. Tror vi ender på 3 eller 4 til slutt. og da er vel alle fornøyd med champions leauge til neste år. Jeg prøver og begrense min interesse fra og med samme sesong. For ærlig talt. Dette fatter jeg ikke at jeg gidder å bruke tid og penger på. 22 år av livet har jeg brukt. Greit nok, det har blitt noen oppturer, men så utrolig mange flere nedturer. Kanalpakkene er sagt opp. Hva jeg skal gjøre med de 30-40 draktene og 20-25 filmene og de uttallige Arsenal effektene jeg har. Det vet jeg ikke. Men en ting vet jeg. Noe har forandret seg i meg angående mitt forhold til Arsenal i år...Desverre kanskje, jeg vil heller si heldigvis. Er så lei av at hele helger og uker blir ødelagt av slike kamper. Livet er for kort til å basere mye av min egen lykke på andres suksess.

 

Takk for årene Arsenal, jeg glemmer dere nok aldri. Men jeg skal forsøke...I hvertfall frem til neste uke...Da er det vel på ann igjen... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Vi har kjørt oss fast.

Lagene som kommer til Emirates har knekt koden. Aggresivt press, knallhard defensiv organisering og dominerer i luftrommet.

 

Vi spiller på samme måte ALLTID og evner ikke å skyte når man har sjansen, fyller ikke opp i boksen og klarer ikke å finne ut nye muligheter å spille ut motstander.

 

Samtidig er det mental "issues" som gjør at spillerne ikke evner å ta ut det siste ekstra og mangler vinnermentalitet. Jeg forstår ikke hvorfor Wenger sier hver uke at disse spillerne er så mentalt sterke.

De gjør jo samme feil om og om igjen og jeg synes mange av dem gang på gang virker frustrert, usikre og til tider giddalause.

 

Jeg kommer ikke til å hive meg på noe hylekor om at Wenger må gå, men han må begynne i sommer å endre kurs på dette laget.

Kanskje ny stil, noen nye spillere inn, noen ut og utvikle laget til å bli bedre på flere deler av spillet.

Link to comment
Share on other sites

Nokk en sesong uten tittel. Begynner å bli vant til å bli megaskuffet, og det at vi ikke klarer å slå et av PL dårligste lag på eget gress kommer ikke som noen bombe.

AW er en fantastisk manager men jeg tror tålmodigheten hos de fleste fans snart er på kokepunktet. Hvis ikke spillerne leverer så hvorfor i guds navn beholder han dem. Almunia, Fabianski, Denilson, Eboue, Diaby og sikkert noen til kan godt bli solgt uten at jeg skal felle noen tårer over det.

 

Syns seriøst at russeren eller amerikaneren kan få nokk aksjer slik at de kan kjøpe klubben og investere i litt etterlengtet kvalitet der det trengs. Det er vell ikke store forandringene som skal til for at vi blir nesten uslåelige.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor gidder vi når de ikke gidder. Disse spillerne har ikke fortjent å ha supportere.

 

Arsenal er dårligere på taktikk, teknikk, fart og fysikk enn f.eks Chelsea og Manu.

Wenger bør gå, for dette laget er det null fremtid i. Mest fordi de ikke vil det selv...

 

Kunne ikke sagt det bedre. Jeg fatter ikke at jeg gidder...godt jeg ikke er alene. Er utolig enig i mye av det du skriver raven. Jeg bruker bare litt flere ord enn deg på å få det ut. Men det enkle er ofte det beste :huh:

 

Gidder ikke mere...

Link to comment
Share on other sites

Selv min optimisme er i ferd med å dø helt ut. Det ser ut til at et elendig Manulag vinner serien, psykt :huh:

 

Kanskje,men de har noe vi mangler...vinnervilje og hater å tape holdning.

United er best under press. Vi er svakest under press.

Ser ikke vi hadde snudd kampen som United gjorde idag.

Link to comment
Share on other sites

Selv min optimisme er i ferd med å dø helt ut. Det ser ut til at et elendig Manulag vinner serien, psykt :huh:

De skårer fire i annen omgang. Vi slipper inn fire.

De skårer i siste minutt mot Bolton, vi gjør det ikke mot Blackburn.

Det er til sammen fire poeng. Fort og gærnt. Dette er en forskjell.

Link to comment
Share on other sites

Kjenner at selv min optimisme holder på å dø nå - og den pleier å være rimelig standhaftig, for å si det mildt. Synes ikke Wenger kan lastes i dag. Bare tenk hvor mye pepper han hadde fått hvis han f. eks. hadde startet med Cesc, og han hadde blitt skadet. Wenger kaster inn det han har av tungt i dag, men det holder ikke fordi vi ALLLTID ser etter det perfekte målet. Når vi ser etter pasninger på motstanderens 5 meter, blir det vanskelig å score mål mot et stort og sterkt Blackburnforsvar. I tillegg er det ingen som angriper ballen 100% i motstanderen, da blir det vanskelig å score mål.

Jeg er redd vi tapte gullet i dag, Man U viser ligamesteregenskaper i dag, det gjør ikke vi.

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang driter vi oss ut.

 

Noen igjen som mener vi har verdens beste manager taktisk?

Spille med en spiss mot et lag som er på vei ned og når vi absolutt trenger en seier?

Nei nå er jeg lei, ut Wenger.

 

Det er vel ganske langt mellom dem som hevder at taktikk er blant Wengers store styrker, men jeg kan ikke si jeg synes at å holde seg til 4-3-3-formasjonen vi har brukt (og trent på) i hele år er en blunder. Problemet var vel snarere at den ene midtspissen utpå der virka allergisk mot 16-meteren. Spesielt i første omgang.

 

Dette poengtapet var tungt. Det tyngste hittil i år, egentlig, fordi det mer eller mindre begravde tittelhåpet vårt. For all del - jeg gir ikke opp før den overvektige dama synger, men så tannløse som vi framstår nå om dagen har jeg vondt for å se oss vinne resten av kampene. Noe vi sannsynligvis må dersom vi skal ta dette hjem :-(

 

Tungt, tungt, tungt. For meg var dette værre enn mikke mus-tapet, værre enn Barcelona og værre enn United i FA-cupen :-(

Link to comment
Share on other sites

Som forventa dette, vi mangler de som står fram når det virkelig gjelder og sånn har det vært siden Adams, Vieira, Henry og Bergkamps dager. Ser jo pokker meg ikke ut som de vil nok engang, provoserende å se på. Gi meg heller en gjeng spillere med litt mindre "flair" og MER HJERTE FOR ARSENAL, MER STYRKE, MER GUTS, INNSATS, MENN SOM SKRIKER OG BANNER OG GÅR I KRIGEN FOR ARSENAL FC.

 

Skikkelig lei Wengerfotballen. Er George Graham ledig?

Link to comment
Share on other sites

Har holdt meg unna alt med Arsenal en stund fordi håpet og troen har dels sviktet. I dag gir jeg opp og ser fremover mot neste år. Større gjeng med spillere uten selvtillit og tro på seier har jeg aldri sett. De er helt ute for tiden. Wenger har nå kun en ting å gjøre; få inn en mental-coach som kan rydde opp i skallene til spillerne. Wilshere, Fabregas, van P, Nasri, Song.. de svikter hver gang det virkelig blir hett. Noen må piske dem til å prestere på dårlige dager også. Dette går ikke lengre

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...