Jump to content

2011.04.02 Blackburn H


Mr Chapman

Recommended Posts

90x45_100.gif

Arsenal - Blackburn

Emirates Stadium, lørdag 2. april

Avspark: 18:30

 

Realistisk sett er sesongen så og si over for vår del uten en seier på lørdag.

 

Vi får bare vente i spenning på nytt angående Cesc, Theo, Song og RvPs skader. Forhåpentligvis og i beste fall kan alle fire være bli klare til kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Viss me får inn igjen dei usikre så blir dette ein hyggeleg kamp.

 

Skader pr. 29.03.2011:

 

Usikre:

Cesc Fabregas, Hamstring

Alex Song, Knee

Theo Walcott, Ankle

Robin Van Persie, Knee

 

Uaktuelle:

Johan Djourou, Shoulder

Thomas Vermaelen, Achilles

Wojciech Szczesny, Finger

Lukasz Fabianski, Shoulder

Emmanuel Frimpong, Cruciate Knee Ligament

 

Spennande, sit ringside på lørdag kveld, reiser på Fulham - Blackpool på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Viss me får inn igjen dei usikre så blir dette ein hyggeleg kamp.

 

Skader pr. 29.03.2011:

 

Usikre:

Cesc Fabregas, Hamstring

Alex Song, Knee

Theo Walcott, Ankle

Robin Van Persie, Knee

 

Uaktuelle:

Johan Djourou, Shoulder

Thomas Vermaelen, Achilles

Wojciech Szczesny, Finger

Lukasz Fabianski, Shoulder

Emmanuel Frimpong, Cruciate Knee Ligament

 

Spennande, sit ringside på lørdag kveld, reiser på Fulham - Blackpool på søndag.

4 av våre viktigste spillere er usikre i vår viktigste del av sesongen, og våre 2 beste midtstoppere er uaktuelle.. Dèja vu? F*** SÅ INNERST I H******

 

Uansett skal laget vi mønstrer på Lørdag være godt nok til å slå Blackburn hjemme, bare ballen blir holdt på bakken.. Frykter dødballene til Bburn, for ikke å snakke om innkastene. Heldigvis er det ingen håndkler på Emirates til å kaste bort kampen med. (innkast og håndkler hadde jeg ingenting i mot sist Lørdag :) )

 

Krysser alt for at de uaktuelle er tilbake, men hvis ikke ønsker jeg hvert fall at Chamakh erstatter RvP, har fått nok av Bendtner og synes Chamakh har vist stigende form de siste kampene. Også må Nasri for guds skyld spille sentralt om Cesc ikke er med, han blir for mye borte på kanten, spesielt da Cesc ikke spiller.

 

Vi vinner 2-0 etter Chamakh dobbel!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva jeg gjør dersom Almunia-Diaby-Denilson spiller.

 

Du sitter antakeligvis og hamrer på tastaturet for hver minste detalj disse gjør feil, ute av stand til å se de positive tingene de gjør for laget. Du virker en tanke forutintatt når det gjelder disse spillerne. Hva med å gi alle spillerne en lik sjanse når dommeren blåser igang kampen? Støtte laget og alle som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hva jeg gjør dersom Almunia-Diaby-Denilson spiller. Spennende blir det hvertfall.

 

Hvem vil du spille med? Lehmann uten kamptrening, som tilsynelatende spilte dårlig på reservelaget her om dagen? Shea? Martinez? Mcdermott(?)??

 

Og med Song + Fabregas på skadelisten synes jeg det er fornuftig at Diaby og/eller Denilson spiller..

 

Tipper at Song er tilbake iallefall, forhåpentlig Fabregas også.

Mer usikker på RvP og Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Alt annet enn Almunia. B'burn og dødballer+Almunia henger ikke helt sammen.

Når det kommer til Denilson-Diaby må Wenger gjøre noe her. De har ikke lykkes i år og vi har andre spillere som kan gjøre en mye bedre jobb enn hvertfall Denilson! Han har skuffet enormt og har ingenting å gjøre på startelleveren til Arsenal.

 

Du sitter antakeligvis og hamrer på tastaturet for hver minste detalj disse gjør feil, ute av stand til å se de positive tingene de gjør for laget. Du virker en tanke forutintatt når det gjelder disse spillerne. Hva med å gi alle spillerne en lik sjanse når dommeren blåser igang kampen? Støtte laget og alle som spiller.

Hadde vært noe annet hvis spillerne hadde lest kommentarene våre her, men heldigvis gjør de ikke det. Dette er et diskusjonsforum der vi for eksempel kan diskutere hvem som skal spille og hvem som ikke fortjener det. Skjønner ikke hva du ser problem i dette. Støtte spillere kan du gjøre det for deg selv, med hjertet... men her bruker vi gjerne hjernen :)

Link to comment
Share on other sites

Alt annet enn Almunia. B'burn og dødballer+Almunia henger ikke helt sammen.

 

I utgangspunktet så er jeg enig, men hvis jeg ikke husker feil så imponerte Almunia nettopp mot Blackburn borte sist. Hukommelsen kan være veldig skjør, men jeg husker jeg var nerøvs, men så viste Almunia seg fra sin tøffe side.

Link to comment
Share on other sites

I utgangspunktet så er jeg enig, men hvis jeg ikke husker feil så imponerte Almunia nettopp mot Blackburn borte sist. Hukommelsen kan være veldig skjør, men jeg husker jeg var nerøvs, men så viste Almunia seg fra sin tøffe side.

 

Det stemmer faktisk, men du må også huske at Almunia hadde en hel preseason under beltet og et par kamper. Samtidig hadde han heller ikke akkurat gjort en megabrøler som knakk en del på selvtilliten hans.

 

Det mentale virker ikke akkurat å være styrken til Almunia, men hvis han starter på lørdag så håper jeg han sjefer innenfor boksen sin.

Link to comment
Share on other sites

Vi har en meget imponerende statistikk mot Blackburn hjemme med seier på 8 av 9 kamper. 1 uavgjort.

 

Dog hadde de vært typisk å stått med W8D1L1 etter den tiende kampen.

 

Laget jeg tror starter kamper:

1301703789627290.jpg

 

Kunne gjerne sett Song som midtstopper istedet for Squillaci og Chamakh istedet for RvP hvis det blir en risiko å starte med Robin. Nasri i midten og Walcott på høyre hvis man vil være litt forsiktig med kapteinen vår..

Link to comment
Share on other sites

Et sykt bra fotballag dette, hadde det ikke vært for de tre i midten bak der. De kommer etter alle solemerker til å koste oss gullet.

 

edit

 

En Djourou fremfor Squillaci/Koscielny hadde gjort alt mye lysere, men forhåpentligvis har vi litt flaks (ja jøss) og vinner kampene frem til Szczesny er klar igjen ihvertfall. Det skulle vært rundt 3 uker, men venter bare på at det skal komme en uttalelse som tilsier at han er ute resten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Team in full: Almunia, Sagna, Koscielny, Squillaci, Clichy, Song, Wilshere, Arshavin, Nasri, Walcott, Van Persie

 

Subs: Lehmann, Diaby, Fabregas, Rosicky, Eboue, Chamakh, Bendtner

 

Cesc på benken, tror det vil slå bra ut!

 

Wohoo, Nasri i midten! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...