Jump to content

2011.04.02 Blackburn H


Mr Chapman

Recommended Posts

Det hele begynte jo egentlig veldig bra, men etter det første kvarteret kom de kjente tegnene på at ting lugger skikkelig: ALTFOR ofte velges det å spille på trygge pasninger bakover på banen, og det er omtrent aldri en Arsenalspiller der ballen faller ned...

 

Men dette er ikke over! Blackburn er ikke bedre enn at vi bør ro dette i land. Og forhåpentligvis uten at vi trenger å risikere Fabregas som åpenbart ikke er 100% skadefri.

 

Jeg støtter forøvrig Chamakh inn for vP. I dag faller vP altfor langt tilbake på banen - vi må ha en spiss som er innenfor motstanderens 16meter!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Er det bare meg eller skiller Wilshere seg ut veldig fra laget når det kommer til skader? Han har i løpet av sesongen blitt taklet stygt og landet ganske hardt ned på bakken etter farlige dueller men spiller fortsatt og gjør det bedre enn de fleste på banen. Skulle ønske hele laget var som han :P

 

Tåler en støyt den gutten der ja. B)

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller skiller Wilshere seg ut veldig fra laget når det kommer til skader? Han har i løpet av sesongen blitt taklet stygt og landet ganske hardt ned på bakken etter farlige dueller men spiller fortsatt og gjør det bedre enn de fleste på banen. Skulle ønske hele laget var som han :P

 

Det virker (heldigvis) som om Wilshere er laget av sterkere stoff enn den gjennomsnittlige Arsenalspiller, ja!

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller skiller Wilshere seg ut veldig fra laget når det kommer til skader? Han har i løpet av sesongen blitt taklet stygt og landet ganske hardt ned på bakken etter farlige dueller men spiller fortsatt og gjør det bedre enn de fleste på banen. Skulle ønske hele laget var som han :P

 

Chamakh ble også mye taklet, men han virker så myk i hele kroppen at det virker som han ikke slår seg veldig uansett.

Link to comment
Share on other sites

Chamakh ble også mye taklet, men han virker så myk i hele kroppen at det virker som han ikke slår seg veldig uansett.

 

Chamakh virker atletisk, men v. Persie f.eks. ser ut som han er stiv som en stokk :P

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller skiller Wilshere seg ut veldig fra laget når det kommer til skader? Han har i løpet av sesongen blitt taklet stygt og landet ganske hardt ned på bakken etter farlige dueller men spiller fortsatt og gjør det bedre enn de fleste på banen. Skulle ønske hele laget var som han :P

Wishere er engelsk old school... Noe vi har svææært lite av.

 

Forresten het latterlig å spille med 1 spiss mot et rævva lag på hjemmebane!

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at de viser bilde av Bob Wilson når Almunia holder på å tabbe seg ut.....

 

Jeg synes ærlig talt synd på Almunia. Det er ikke lett å være mottaker av alt det skytset han får fra media. Hver lille feil - selv de som de fleste keepere opplever ganske ofte - blir blåst HELT ut av proposjoner...

 

Misforstå meg ikke - Almunia per 2010-11 er god nok til å være Arsenal-keeper. Men media (og vi fans) gjør det sannelig ikke enklere for ham.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ærlig talt synd på Almunia. Det er ikke lett å være mottaker av alt det skytset han får fra media. Hver lille feil - selv de som de fleste keepere opplever ganske ofte - blir blåst HELT ut av proposjoner...

 

Misforstå meg ikke - Almunia per 2010-11 er god nok til å være Arsenal-keeper. Men media (og vi fans) gjør det sannelig ikke enklere for ham.

 

Regner med du mener "Almunia per 2010-11 IKKE er god nok" hvis du snakker om førstekeeper. Som tredje/fjerdevalg ja da er han god nok for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tåplig å ta ut Arshavin idag. Han er jo en av de bedre...men når det er sagt. Kan jo ikke gjøre de så mye dårligere enn det er pr nå. Vi eier jo ikke plan og inch idag...

 

Sant nok det Legend.

 

Mitt håp er at Chamakh snart kommer innpå for Song og vi går over til 4-4-2.

Link to comment
Share on other sites

De som mener dette laget er favoritter når de møter Manu hjemme og Tottenham borte, kan ikke ha mange argumenter å komme med. Jeg kan ikke huske slik Arsenal imponerte i en fotballkamp.

Kanskje West Ham borte? Det begynner å bli en god stund siden...

Selv Wilshere, som har vist gode takter siste månedene har vært dårlig i dag

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 2 2011, 06:51 PM) 221279[/snapback]

Sant nok det Legend.

 

Mitt håp er at Chamakh snart kommer innpå for Song og vi går over til 4-4-2.

 

Yepp,burde gjort etter 45 min.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 2 2011, 07:51 PM) 221279[/snapback]

Sant nok det Legend.

 

Mitt håp er at Chamakh snart kommer innpå for Song og vi går over til 4-4-2.

 

 

ahhh.442, det hadde vært noe det. Venter i spenning når vi får se det igjen. Vi burde ALLTID spille 442 blitz fotball. så det istad med van persie. Kjempekontring på gang men neidag. Soloraidet til nasri var fint, men det kommer som følge at vi ikke har spillere på løp i rom. så egentlig liker jeg det ikke...

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 2 2011, 07:51 PM) 221279[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Sant nok det Legend.

 

Mitt håp er at Chamakh snart kommer innpå for Song og vi går over til 4-4-2.

ahhh.442, det hadde vært noe det. Venter i spenning når vi får se det igjen. Vi burde ALLTID spille 442 blitz fotball. så det istad med van persie. Kjempekontring på gang men neidag. Soloraidet til nasri var fint, men det kommer som følge at vi ikke har spillere på løp i rom. så egentlig liker jeg det ikke...

 

Wenger må vise baller og spille med 2 spisser i kamper som dette. Dessverre virker han å være temmelig kastrert for tida.

Link to comment
Share on other sites

men når vi ser manure.. de ligger under 2-0, og satser alt framover, er jo ikke i tvil om at de vinner.. vi greier ikke å omstille oss og lage slikt trøkk..istedet slipoer vi motstander til

Link to comment
Share on other sites

men når vi ser manure.. de ligger under 2-0, og satser alt framover, er jo ikke i tvil om at de vinner.. vi greier ikke å omstille oss og lage slikt trøkk..istedet slipoer vi motstander til

 

Har ikke i nærheten av den vinnerviljen i laget som ManU har. Ei heller en manager som tør å ta drastiske tiltak når det gjelder. Eneste gangen Wenger faktisk har gjort det de siste sesongene var mot WBA hvor han tok av Denilson på 45.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal ALT gjøres så forbanna vanskelig ?! Vinnervilje er blotta for spillerene !

Hvor sakke ned angrepene? Få ball, løp mot mål og slå den ballen framfor eller på mål! Ikke stopp opp å la 3-4 hengende Blackburn spillere komme å markere våres spillere!

Faen ikke ligagull på denne gjengen når det er slik det skal spilles!

Link to comment
Share on other sites

Oi, Wenger. Nå først skjønner du at man ikke kan spille med 1 spiss mot Blackburn hjemme!

Wenger er god med ungdommen, men en taktisk god trener er han jammen meg ikke!

 

Sagt det ganske lenge jeg for å si det sånn.

 

4-4-2 burde spilles hjemme mot antatt svakere lag hvertfall. 4-2-3-1 har fungert meget godt for oss borte.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...