Jump to content

2011.04.02 Blackburn H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Har holdt meg unna alt med Arsenal en stund fordi håpet og troen har dels sviktet. I dag gir jeg opp og ser fremover mot neste år. Større gjeng med spillere uten selvtillit og tro på seier har jeg aldri sett. De er helt ute for tiden. Wenger har nå kun en ting å gjøre; få inn en mental-coach som kan rydde opp i skallene til spillerne. Wilshere, Fabregas, van P, Nasri, Song.. de svikter hver gang det virkelig blir hett. Noen må piske dem til å prestere på dårlige dager også. Dette går ikke lengre

 

En mental-coach burde jo være temmelig vanlig innenfor toppidrett og hvis Arsenal ikke har dette så har Wenger allerede sviktet for lengst. Og hvis vi har en og dette er hvordan han får opp motiveringen til spillerne anbefaler jeg på det sterkeste at denne mannen får fyken fortest mulig.

Link to comment
Share on other sites

Fy fader så dårlig. Dette er jo rett og slett elendighet satt i system.

 

At laget som visstnok skulle ha en mulighet til å hamle opp med Man U, har sviktet stort i store deler av perioden etter nyåret. De tre siste ligakampene mot Blackburn, WBA og Sunderland har gitt oss tre uavgjorter. To av disse kampene er spilt på hjemmebane. Det er for dårlig.

 

Dagens kamp føyer seg pent inn i rekken av mindre gode kamper. Måtte gi opp okkupasjonen av fjernsynsapparatet midtveis i andre omgang. Av det jeg så, så spilte Arsenal bra i starten av kampen. Deretter virket løpet nesten kjørt. Motivasjonen og vinnerviljen virker blottet for hele laget.

 

Har ikke hatt den helt store troen gjennom sesongen. For min del så er ligaen definitivt avgjort. Man U vinner fullt fortjent. Deres opphenting i dag er rett og slett imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan faen ikke klage på skader/dommeren eller hva det nå skulle være. Vi stilte med så og si toppet lag (hvertfall fremover) og tapte mot et bunnlag når vi kjemper om gullet.. Hvordan i helvette kan det skje? Blir så faens sur på hele amatør-laget.. Er bare å gratulere Ferguson og ManUtd, de vinner gullet..

 

7 år folkens, der er ikke lett.. Noe må skje, og det snart!

Link to comment
Share on other sites

Vi kan faen ikke klage på skader/dommeren eller hva det nå skulle være. Vi stilte med så og si toppet lag (hvertfall fremover) og tapte mot et bunnlag når vi kjemper om gullet.. Hvordan i helvette kan det skje? Blir så faens sur på hele amatør-laget.. Er bare å gratulere Ferguson og ManUtd, de vinner gullet..

 

7 år folkens, der er ikke lett.. Noe må skje, og det snart!

 

 

Enig!

 

Det er skummelt om man fortsatt skal gjemme seg bak diverse bortforklaringer. At Arsenal ikke klarer å utrette noe denne sesongen, har svært lite med dommere og skader å gjøre. Ansvaret hviler alene på Wenger og spilerne.

Link to comment
Share on other sites

Vi er fryktelig upresise og mister ballen alt for enkelt. Vi har svært dårleg bevegelse uten ball og speler stort sett på første berøring. Vi klarer mest aldri å doble på kant og skape gjennombrot der. Vi har ingen aning i korleis vi skal spele 4-3-3 eller kva den formasjonen skal forestille. Arshavin -Van Persie - Walcott har vel knappast ein situasjon der dei kombinere saman i heile kampen... Folk snakkar om Arsenal sitt fantastiske offensive spel. Eg trenger hjelp for å klare å hugse 4 gode offensive kampar i år... Beklager men dette laget er frykteleg langt unna å prestere nett no... Heldigvis snubla Spurs og Chelsea i dag, for eg har byrja bli frykteleg nervør for CL plassen....

Link to comment
Share on other sites

Vi er fryktelig upresise og mister ballen alt for enkelt. Vi har svært dårleg bevegelse uten ball og speler stort sett på første berøring. Vi klarer mest aldri å doble på kant og skape gjennombrot der. Vi har ingen aning i korleis vi skal spele 4-3-3 eller kva den formasjonen skal forestille. Arshavin -Van Persie - Walcott har vel knappast ein situasjon der dei kombinere saman i heile kampen... Folk snakkar om Arsenal sitt fantastiske offensive spel. Eg trenger hjelp for å klare å hugse 4 gode offensive kampar i år... Beklager men dette laget er frykteleg langt unna å prestere nett no... Heldigvis snubla Spurs og Chelsea i dag, for eg har byrja bli frykteleg nervør for CL plassen....

 

Er bare tull at Arsenal spiller go fotball, de har ikke spilt bra offansiv fotball siden Henry, Vieira og Pires var på Arsenal da vi var det mest frykta kontrings lage i England. Nå har vi alt for treige spillere og for mye ball trilling fram og tilbake, til tider jævla kjedelig å se på, de prøver hele tiden å spille seg helt inn i mål. Nei Wenger vis du ikke kan kjøpe inn spillere som kan stykre lage kraftig burde du seg deg etter noe annet å gjøre. Holder Arsenal fansen for narr i 6 år nå, hvor mange år til skal du drive på? Wenger burde få et balle spark av styre i Arsenal 6 år er nok. B)

Link to comment
Share on other sites

Feil spillestil,enkelt og greit! United vinner i dag,og vinner mest trolig serien fordi de har den mentaliteten om å score mere mål enn motstanderen! Hva gjør Wenger? Jo han tror han kan vinne kamper med å vinne statistikk! Denne possesion-fotballen med korte passninger der 70% av ballberøringene går sidelengs eller bak i banen må det bli slutt på,vi tar ingen titler før.......

Link to comment
Share on other sites

Nei Wenger vis du ikke kan kjøpe inn spillere som kan stykre lage kraftig burde du seg deg etter noe annet å gjøre. Holder Arsenal fansen for narr i 6 år nå, hvor mange år til skal du drive på? Wenger burde få et balle spark av styre i Arsenal 6 år er nok. B)

 

Helt dønn ærlig Dannialdo, jeg gremmes over å ha medsupportere som deg. Men hva du vil, men å uttale seg slik om en mann som har gitt oss så mye, det er ganske enkelt ikke voksent. Takke meg til.....nei jeg skal ikke si hva jeg mener......

Link to comment
Share on other sites

Kampens beholdning var returløpet til Arshavin. Det sier vel sitt...

Wenger har en seriøs oppgave foran seg, skal vi i det hele tatt få med oss en CL-plass.

 

Dette laget er totalt blottet for selvtillit, samhandling og kreativitet. Hvor er det fantastiske en-touch-spillet vårt? De hurtige overgangene? Man ser snev av det til tider, men nå blir det altfor mye "kjæling" med ballen!

Hver enkelt spiller holder gjerne på ballen i 3-4 sekunder, før den dyttes videre til nærmeste medspiller.

 

Curbishley sa det tidlig i kampen; dette er en (nok en) kamp hvor Arsenal ikke får hjelp av supporterne. Frustrasjonen brer seg på banen og på tribunen, og supporterne er dessverre litt med på å dra gutta enda lenger ned i "depresjonen"...

 

Hva som skrives på diverse forum før og etter kamp, spiller sikkert ingen rolle. Men de som er på Emirates under kamp, bør iallefall gi 110% støtte til laget. Vi skal ikke undervurdere supporternes rolle under kamp, det KAN faktisk være det som skiller mellom seier og tap!

Link to comment
Share on other sites

Kampens beholdning var returløpet til Arshavin. Det sier vel sitt...

Wenger har en seriøs oppgave foran seg, skal vi i det hele tatt få med oss en CL-plass.

 

Dette laget er totalt blottet for selvtillit, samhandling og kreativitet. Hvor er det fantastiske en-touch-spillet vårt? De hurtige overgangene? Man ser snev av det til tider, men nå blir det altfor mye "kjæling" med ballen!

Hver enkelt spiller holder gjerne på ballen i 3-4 sekunder, før den dyttes videre til nærmeste medspiller.

 

Curbishley sa det tidlig i kampen; dette er en (nok en) kamp hvor Arsenal ikke får hjelp av supporterne. Frustrasjonen brer seg på banen og på tribunen, og supporterne er dessverre litt med på å dra gutta enda lenger ned i "depresjonen"...

 

Hva som skrives på diverse forum før og etter kamp, spiller sikkert ingen rolle. Men de som er på Emirates under kamp, bør iallefall gi 110% støtte til laget. Vi skal ikke undervurdere supporternes rolle under kamp, det KAN faktisk være det som skiller mellom seier og tap!

 

Jeg kan forstå frustrasjonen til Emirates-publikumet, men har aldri likt tendensen at det virker viktigere å komme seg i snacksbua 35-40 minutter i 1. omgang og stadion virker halvtom når dommer'n blåser til pause. Samme gjelder folk drar hjem i 85 min. uansett resultat. Er de egentlig særlig interessert i kampen eller er de der bare for å være der? Er det så innmari viktig å komme seg hjem til f.eks. kl. 19 på en lørdag ettermiddag?

I tillegg syns jeg mye av syngingen og støtten høres mye bedre på bortebane enn på Emirates. Arsenal-fansen på bortebane er fantastisk og det er der man kan høre alle sangene på rekke og rad og de markerer seg skikkelig. Hardcore-fansen høres godt på Emirates også hvis det går bra i kampen, men ellers forsvinner de litt i mengden og store deler av stadion viser heller sin frustrasjon over spillet og spillerne enn å støtte laget. Det er ikke alltid sånn selvsagt, men det hender litt for ofte desverre.

Det føles nok annerledes når man er der og jeg kan bare snakke om det man ser og hører via TV, men etter min mening var det nesten bare hjemmekampen mot Barca det var skikkelig trøkk og støtte blant publikum i samtlige 90 min. Da var det en helt spesiell stemning. Skulle da ikke være så vanskelig å få til det igjen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forstå frustrasjonen til Emirates-publikumet, men har aldri likt tendensen at det virker viktigere å komme seg i snacksbua 35-40 minutter i 1. omgang og stadion virker halvtom når dommer'n blåser til pause. Samme gjelder folk drar hjem i 85 min. uansett resultat. Er de egentlig særlig interessert i kampen eller er de der bare for å være der? Er det så innmari viktig å komme seg hjem til f.eks. kl. 19 på en lørdag ettermiddag?

I tillegg syns jeg mye av syngingen og støtten høres mye bedre på bortebane enn på Emirates. Arsenal-fansen på bortebane er fantastisk og det er der man kan høre alle sangene på rekke og rad og de markerer seg skikkelig. Hardcore-fansen høres godt på Emirates også hvis det går bra i kampen, men ellers forsvinner de litt i mengden og store deler av stadion viser heller sin frustrasjon over spillet og spillerne enn å støtte laget. Det er ikke alltid sånn selvsagt, men det hender litt for ofte desverre.

Det føles nok annerledes når man er der og jeg kan bare snakke om det man ser og hører via TV, men etter min mening var det nesten bare hjemmekampen mot Barca det var skikkelig trøkk og støtte blant publikum i samtlige 90 min. Da var det en helt spesiell stemning. Skulle da ikke være så vanskelig å få til det igjen?

 

Jeg forstår frustrasjonen jeg også, men for meg så virker det som om at frustrasjonen ofte starter FØR kampen! Vi (supporterne) drar med oss en holdning til kampen som sier at "vi fucker det vel opp igjen", "typisk Arsenal å drite seg ut når det gjelder som mest"...

 

Barca-kampen er et strålende eksempel på hvor viktig det er å ha den 12.mann i ryggen!

Link to comment
Share on other sites

Curbishley sa det tidlig i kampen; dette er en (nok en) kamp hvor Arsenal ikke får hjelp av supporterne. Frustrasjonen brer seg på banen og på tribunen, og supporterne er dessverre litt med på å dra gutta enda lenger ned i "depresjonen"...

 

Hva som skrives på diverse forum før og etter kamp, spiller sikkert ingen rolle. Men de som er på Emirates under kamp, bør iallefall gi 110% støtte til laget. Vi skal ikke undervurdere supporternes rolle under kamp, det KAN faktisk være det som skiller mellom seier og tap!

 

Alt henger sammen med alt. Det er de samme menneskene som diskuterer på allverdens fora som besøker Emirates. Negativ stemning her eller der smitter.

 

Dessverre speiler Arsenals spillere, manager og fans hverandre litt for godt. For mange gjemmer ansiktet, eller slår oppgitt ut med armene når motgangen melder seg. Men med de billettprisene som gjelder på balløya generelt, og hos oss spesielt, kan man kanskje ikke vente annet?! Folk betaler i dag for å bli underholdt av et topp produkt, ikke for muligheten til å bidra med fandenivoldskhet.

Link to comment
Share on other sites

Er bare tull at Arsenal spiller go fotball, de har ikke spilt bra offansiv fotball siden Henry, Vieira og Pires var på Arsenal da vi var det mest frykta kontrings lage i England. Nå har vi alt for treige spillere og for mye ball trilling fram og tilbake, til tider jævla kjedelig å se på, de prøver hele tiden å spille seg helt inn i mål. Nei Wenger vis du ikke kan kjøpe inn spillere som kan stykre lage kraftig burde du seg deg etter noe annet å gjøre. Holder Arsenal fansen for narr i 6 år nå, hvor mange år til skal du drive på? Wenger burde få et balle spark av styre i Arsenal 6 år er nok. B)

Du har helt rett i at det er lenge siden Arsenal har spilt slik "det sies at de spiller". På samme måte som "Boring Arsenal" hang igjen flere år etter Grahams tid, har dette snakket om "Flowing Arsenal"ufortjent hengt igjen nå lenge etter at Arsenal faktisk har spilt bra.

Se på hjemmekampene i år f.eks. Bortsett fra mot Chelsea, så har jeg problemer med å finne en eneste god kamp Arsenal har spilt i år (når begge lag har vært 11 mot 11).

Og siste måneden, fra ligacupfinalen til nå har vært forferdelig. Laget har kun scoret 2 mål til sammen i alle de viktige kampene de har spilt (mot WBA). Det er jo latterlig. Siden LCfinalen har Arsenal kun scoret 2 mål mot WBA, ingenting mer. 0 mot Sunderland, 0 mot Manu, 0 mot Blackburn, 0 mot Barca. Helt siden Chelsea og Liverpool hjalp Arsenal ved å slå Manu, har Arsenal vært totalt rævva!

 

Wenger bør gå nå, hvis han tenker på andre enn seg selv.

 

Kampene Arsenal har igjen er:

Liverpool hjemme

Manu hjemme

Villa hjemme

 

Stoke borte

Bolton borte

Fulham borte

Tottenham borte

Blackpool borte

 

Kan ikke se at Arsenal vinner mer enn to av de (Villa og Blackpool) slik Arsenal har har spilt i år, og da særlig siste måneden. Arsenal kommer på 3.plass, men langt unna Manu.

 

Er det moen som helt ærlig mener at Arsenal er favoritter i noen av de andre kampene enn de to jeg har nevnt??

Link to comment
Share on other sites

Alt henger sammen med alt. Det er de samme menneskene som diskuterer på allverdens fora som besøker Emirates. Negativ stemning her eller der smitter.

 

Dette tror jeg du har helt rett i

Vi har alle et ansvar for å ivareta sammenhengen.

Derfor tror jeg saklighet i et forum som dette, ville hjulpet helheten.

Selv om ikke enkeltspillere kan norsk og trolig ikke leser det vi skriver.

 

Kampene Arsenal har igjen er:

Liverpool hjemme

Manu hjemme

Villa hjemme

 

Stoke borte

Bolton borte

Fulham borte

Tottenham borte

Blackpool borte

 

Kan ikke se at Arsenal vinner mer enn to av de (Villa og Blackpool) slik Arsenal har har spilt i år, og da særlig siste måneden. Arsenal kommer på 3.plass, men langt unna Manu.

 

Er det moen som helt ærlig mener at Arsenal er favoritter i noen av de andre kampene enn de to jeg har nevnt??

Kanskje oddsselskapene mener det.

Vi får se, men jeg tror de har Arsenal som favoritt i alle utenom to.

Manu hjemme og Tottenham borte.

Link to comment
Share on other sites

Dette tror jeg du har helt rett i

Vi har alle et ansvar for å ivareta sammenhengen.

Derfor tror jeg saklighet i et forum som dette, ville hjulpet helheten.

Selv om ikke enkeltspillere kan norsk og trolig ikke leser det vi skriver.

 

"Saklighet"? Det er da mye saklighet her inne.

Det er ikke usaklig å være negativ i sine skriblerier etter elendige forestillinger som i dag. (hvis det var det du mente)

Hadde det vært barn som hadde spilt i Arsenal, hadde saken vært en annen, men det er altså voksne mennesker som må tåle å få høre det de fortjener å høre

Link to comment
Share on other sites

"Saklighet"? Det er da mye saklighet her inne.

Det er ikke usaklig å være negativ i sine skriblerier etter elendige forestillinger som i dag. (hvis det var det du mente)

Hadde det vært barn som hadde spilt i Arsenal, hadde saken vært en annen, men det er altså voksne mennesker som må tåle å få høre det de fortjener å høre

Jada - det er mye saklighet er inne. Heldigvis.

Snakker ikke om skuffelse og saklig kritikk.

Tror de fleste vet hva jeg sikter til.

Link to comment
Share on other sites

Ja, da er det altså vår skyld? Hah, never in a million years.

 

Enhver Arsenalsupporter jeg kjenner er i alle fall en lidenskaplig supporter med bare positive tanker - i utgangspunktet. Det er imidlertid en grense for hvor mange ganger du gidder å se den samme filmen før det begynner å prege deg. Vi har nå sett på denne filmen jevnlig i 4 år og klamret oss fast i hypotesen om at Arsene knows og akseptert det fordi det måtte noen smale år til for å gjennomføre flyttingen til Emirates.

 

Nei så pokker. Vi har vært utrolig utholdende og tillitsfulle, men nå sprekker det - ikke bare hos meg, men hos det store flertallet av Arsenalsupporterfamilien. Ansvaret for dette har Royal Arsenals Emperor, Arsene Wenger, og ikke minst de som virkelig bestemmer - styret. Dette har ikke en dritt med Arsenalsupportere å gjøre. Herregud som jeg savner driven til David Dein - mannen som fikk Arsene Wenger til å bli magisk. Dagens styre består av pengetellere og ikke visjonære individer som virkelig brenner for fotballlagets ve og vel. Vi trenger begge deler, men både klubben og Arsene Wenger har nå kun det ene å støtte seg til. Da blir det som det blir, geniet og hjernen bak Wengerball gjennomgår en "Dr.Jekyll and Mr.Hyde" prosess og materialeiserer seg som Ebenezer Wenger.

 

Styret som i dag sitter er ikke ledere, de er administrartorer. Stagnasjonen i Arsenal startet 17. april 2007. For å spissformulere litt, om to uker er det 4 år siden sist noen hadde en virkelig ambisiøs tanke i det rom hvor alt starter og stopper i Arsenal FC.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet! Arsene does not!

 

Wenger har skrytt av at sesongens spillerstall er den beste i hans tid i Arsenal.

Wenger har proklamert at vi skal vinne ligaen denne sesongen, han har forkynt både CL håp og annet vis vas.

Og det med spillere som Skilatsji og Almunia (PL`s klovner), og en Song med store tempoproblemer og like uryddig spillestil som hår og skjegg.

En Arshavin som knapt er verd halve transferprisen. Denilson som er verre enn noen gang.

Og en horv med spillere som er så mye sykemeldt at de snart er moden for permanent uføretrygd.

 

Hvis Wenger, ja kanskje tidenes manager i Arsenal, snart ikke oppdager dette så er også han moden for en annen rolle. Ingen varer evig, selv ikke Wenger.

 

Jeg gjentar hva jeg engang skrev på høsten; dette laget har mer enn nok med å berge 4.plassen!

Det var mitt håp, og hadde vi tatt ligacupen i tillegg så hadde denne sesongen vært optimal.

Vårt håp får være at Spurs ikke henter oss inn, og at vi dermed forblir blant de 4 på topp.

Link to comment
Share on other sites

Helt dønn ærlig Dannialdo, jeg gremmes over å ha medsupportere som deg. Men hva du vil, men å uttale seg slik om en mann som har gitt oss så mye, det er ganske enkelt ikke voksent. Takke meg til.....nei jeg skal ikke si hva jeg mener......

Og hva mener så en garvet Chaz?

Jeg ser du på nytt skriver i samme tråd etter kampen at du har evig kjærlighet til Arsenal.

Og det er alt etter siste forestilling; på hjemmebane mot Blackburn.

Din kjærlighet stikker kanskje ikke så djupt, siden du forholder deg rolig og aksepterer at Arsenals representanter med millioninntekt yter omtrent null komma niks?

 

Har du ingen mening om spillet, innsatsen og taktikken?

Godtar du alt fra Wenger? Godtar du alt bare de er i Arsenalsystemet eller driter du i det hele?

 

Kan du ikke ytre mening om kampen igår, istedetfor å angripe medsupportere? B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil sammenligne Arsene Wengers Arsenal med følgende:

 

En bil kjører mot et stup. Passasjerene har tro på at sjåføren vet at han må svinge. Sjåføren svinger ikke, men passasjerene har fortsatt tro på at sjåføren kommer til å svinge. Stupet nærmer seg, og det er snart for sent å svinge, og passasjerene begynner å bli litt urolige. Noen har lyst til at en annen skal ta over rattet, mens noen klamrer seg til håpet om at sjåføren kommer til å ta en skarp sving ganske snart nå; "Sjåføren knows", tenker de.

Stupet nærmer seg - kanskje på tide å overlate rattet til en annen...

Link to comment
Share on other sites

For å dra dette litt videre. Bilen har kjørt utfor dette stupet 4 ganger nå. Heldigvis har det ikke gått liv tapt, alle har kommet fra det med litt skrubbsår og folkesnakk.

 

Nå er dette ikke en privatbil, men en racebil. En billig Citroén med hjemmesnekret turbo som stiller opp på Silverstone med Ayrton Senna ved rattet.

 

Ayrton Senna var verdens beste sjåfør som kjørte en underlegen bil kun med tanke på å vinne, koste hva det ville. Vi vet alle hvordan det endte, men om det var bilen som brøt sammen eller sjåføren som gjorde feil er ikke fullt så opplagt. Sjåføren fikk i alle fall skylda. Skal vi bytte sjåfør eller oppgradere bilen? Det er et valg ledelsen i teamet nå må ta.

 

Så er spørsmålet, sitter det en motorsportens David Dein der?

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi nok en gang dummer oss ut. Manure tar gullet, nå får vi bare prøve å støtte laget til en sterk 2. plass. Var vel uansett veldig få som hadde troa på gull fra starten av sesongen. Tar vi 2. plassen har vi iallefall noe å bygge videre på i forhold til neste sesong. Men da trengs det forsterkninger, først og fremst i forsvar og på topp. Trenger også en god def midt som kan utfordre Song. Almunia kan gå, og vi trenger da en backupkeeper til, eller en keeper over 30 som er verdensklasse og som kan lære opp Szczesny, Fabianski og Mannone/Shea. Kanskje vi skulle hyret inn en psykolog som kunne banka inn litt vinnervilje i denne gjengen vi har nå også? Kvalitetene er der, men vinnerviljen er som regel mangelvare...

 

En person enten i laget eller i støtteapparatet som kan drive med skikkelig peptalk ønskes av meg.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi nok en gang dummer oss ut. Manure tar gullet, nå får vi bare prøve å støtte laget til en sterk 2. plass. Var vel uansett veldig få som hadde troa på gull fra starten av sesongen. Tar vi 2. plassen har vi iallefall noe å bygge videre på i forhold til neste sesong. Men da trengs det forsterkninger, først og fremst i forsvar og på topp. Trenger også en god def midt som kan utfordre Song. Almunia kan gå, og vi trenger da en backupkeeper til, eller en keeper over 30 som er verdensklasse og som kan lære opp Szczesny, Fabianski og Mannone/Shea. Kanskje vi skulle hyret inn en psykolog som kunne banka inn litt vinnervilje i denne gjengen vi har nå også? Kvalitetene er der, men vinnerviljen er som regel mangelvare...

 

En person enten i laget eller i støtteapparatet som kan drive med skikkelig peptalk ønskes av meg.

Jeg mener at 2.plass ikke nødvendigvis er så veldig sterkt. Forrige sesong endte Arsenal som nummer 3 med 75 poeng. I år ender Arsenal sannsynligvis rundt 70. Altså hadde vi kanskje uansett en bedre sesong i fjor. I år har vi vært heldige med Chelsea sin forferdelige periode, samtidig som at City har brukt mye tid på å finne kjemien. Chelsea blir nok bedre neste år, City også, samtidig som at Manu får en bedre sentral midtbane. Slenger vi på Liverpool, så ser vi at det blir beinhardt om CL-plassene neste sesong. Da holder det Arsenal har prestert i år til maks 4.plass, tenker jeg.

Tottenham er eneste av de fem som virker å være litt i ingenmannsland, og sannsynligvis skal de slite med å holde Liverpool bak seg (ettersom de har et meget tøft program igjen). De har stagnert litt, føler jeg, men sliter jo også med skader.

Link to comment
Share on other sites

Finn bilen som er på vei utfor stupet/allerede har kjørt utfor stupet 4 ganger! Usmakelig krisemaksimering, spør du meg.

 

1 Man Utd

2 Arsenal

3 Chelsea

4 Man City

5 Tottenham

6 Liverpool

7 Everton

8 Bolton

9 Newcastle

10 Stoke

11 Sunderland

12 West Brom

13 Fulham

14 Blackburn

15 Birmingham

16 Aston Villa

17 Blackpool

18 West Ham

19 Wolves

20 Wigan

 

1 QPR

2 Norwich

3 Cardiff

4 Swansea

5 Leeds

6 Reading

7 Nott'm Forest

8 Millwall

9 Burnley

10 Watford

11 Hull

12 Leicester

13 Portsmouth

14 Bristol City

15 Ipswich

16 Barnsley

17 Coventry

18 Middlesbrough

19 Derby

20 Doncaster

21 Crystal Palace

22 Sheff Utd

23 Preston

24 Scunthorpe

 

1 Brighton

2 Huddersfield

3 Southampton

4 Peterborough

5 MK Dons

6 Bournemouth

7 Rochdale

8 Leyton Orient

9 Brentford

10 Exeter

11 Colchester

12 Charlton

13 Carlisle

14 Hartlepool

15 Oldham

16 Sheff Wed

17 Yeovil

18 Tranmere

19 Notts County

20 Dag & Red

21 Walsall

22 Bristol R

23 Swindon

24 Plymouth

 

1 Chesterfield

2 Wycombe

3 Shrewsbury

4 Bury

5 Stevenage

6 Torquay

7 Gillingham

8 Accrington

9 Port Vale

10 Rotherham

11 Oxford Utd

12 Crewe

13 Aldershot

14 Southend

15 Cheltenham

16 Morecambe

17 Macclesfield

18 Lincoln City

19 Hereford

20 Bradford

21 Northampton

22 Burton Albion

23 Barnet

24 Stockport

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...