Jump to content

2010.08.21 Blackpool H


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Lyst å trekke frem Song som stopper i dag, synes han var sinnsykt god.. Ellers er det vanskelig å si noe stygt om noen i dag, utenom at Chamack burde hatt et par mål til..

 

En fornøyelse i dag :)

 

Skulle gjerne hatt en kopi av Song som vi kunne puttet i midtforsvaret, men vi trenger han på DM. For en spiller!

Link to comment
Share on other sites

Rosicky og Walcott klart best i dag. God kontroll på kampen i dag. Blackpool yppet seg så vidt i starten, ellers var det vi som styrte kampen. Det røde kortet ødela også for Blackpool. Skulle ikke vært straffe, men det røde kortet er jo greit nok skal man følge regelboka. Selv om den regelen kun er idiotisk. Altså straffe og rødt kort.

 

Godt å se Cesc tilbake igjen. Mangler litt på å være tilbake på sitt beste, men viste at touchen er der i hvertfall. Chamakh jobbet også iherdig i dag. Bare synd og skam at han ikke scorer flere enn ett, men sånn er det for spisser noen ganger. Allikevel så imponerer han. Han går alltid på de riktige løpene og er på plass i boksen i de avgjørende situasjonene. Bare han begynner å putte ballen i mål for fullt nå så er han absolutt på gang. :)

Link to comment
Share on other sites

Klasseforskjellen her var ekstrem og selv om Arsenal var gode gikk det på tomgang alt for store deler av kampen. 6-0 er store sifre i fotball, men det burde strengt tatt vært det doble. Dårlig effektivitet får ta hovedskylden for det, men det er også et faktum at der Chelsea ville peiset på begynner Arsenal med lek. Selv på en glad dag med storseier lar jeg faktisk det irritere meg. Målforskjellen er et gratis poeng. Dagens Arsenalspillere var så utvilsomt Walcott og Rosicky.

 

Manuel Almunia har fint lite å notere hverken den ene eller andre veien. Clean sheet og 6'er.

 

Bacary Sagna er en solid spiller. Som mot Liverpool trygg bakorver og villig forover. 7'er.

Alexandre Song og Thomas Vermaelen stopperpar i dag. Stort sett bare å støvsuge litt smårusk. 6'ere for vel gjennomført kamp. Gael Clichy. Hmmm, jeg er ikke overbevist over Gael i dag heller. Hverken i den ene eller andre enden av banen. Likevel ingen store skraper i lakken og han innkasserer en 6'er.

 

Abou Diaby igjen som holdende midtbanespiller. Soper opp det lille som er, men storspiller ikke. Får likevel for å ha navnet sitt på resultatlista. 6'er. Midtbanesentralen med Rosicky og Wilshere var mer enn Blackpool klarte å matche, eller rettere sagt Rosicky var det. Wilshere hadde igjen en litt småfrynsete kamp. Sliter han litt med hurtigheten i Arsenals spill? Får en gjennomsnittlig 6'er. Rosicky derimot var kongen på banen. Styrer og regisserer det som er, akkurat som etter innhoppet mot Liverpool. Man of the match og velfortjent 9'er.

 

Walcott fikk som forventet sjansen på kant i denne kampen og den tok han med glans. Herjet vilt med en back som var så svak at begrepet kjegle er på sin plass. Walcott er nok den som tar overskriftene etter kampen, og det er fortjent nok. Håper virkelig dette er opptakten til noe stort fra Walcott. 8'er for dagens oppvisning. Arshavin på motsatt kant var litt som mot Liverpool. Utfordrer med en direkte stil, men er ikke i toppform ennå. Føler likevel at han er på stigende og fortjener en 7'er i dag.

 

Da gjenstår Marouane Chamakh. Han jobber og kommer i posisjoner, men lykkes ikke med avsluttningene. Ett og et halvt mål står han likevel tilbake med. Tror det gjorde godt for psyken å få ballen inn til slutt. Med bedre effektivitet hadde en 8'er vært nærliggende, men slik det ble får det bli med en 7'er.

 

Fabregas, van Persie og Vela kommer inn og spiller rundt en halvtime som stort sett bestod av lek med ball. At de har fantastiske ferdigheter alle sammen såg vi. Desverre såg vi ikke at denne ble brukt målbevisst. Dette har jeg vert innom innledningsvis.

Link to comment
Share on other sites

Det blir spennende å se hvem Wenger velger mellom Chamack og Bendtner, når han kommer tilbake.. Tror nok det blir Chamack, men hva sier dere? For min del er de ganske like!

 

Btw, har dere glemt Almunia? han holdt tross alt nullen i dag! :)

Link to comment
Share on other sites

Arshavin på motsatt kant var litt som mot Liverpool. Utfordrer med en direkte stil, men er ikke i toppform ennå. Føler likevel at han er på stigende og fortjener en 7'er i dag.

Er forsåvidt enige i de fleste karakterene som du har satt, men når det gjelder Arshavin så er jeg nok mere skuffet en deg. Jeg synes det mangler mye på at Arshavin skal fortjene en 7'er så langt, hvis en sammenligner med f.eks. Walcott sin 8'er. Personlig så synes jeg det mangler både evne og vilje fra Arshavin så langt. Han kan så mye bedre enn det han har vist oss så langt i sesongstarten. En Arshavin som er i form og viser gåpåvilje er en av våre beste spillere, men med mine noe svaksynte øyner så har jeg ikke sett så mye til en slik Arshavin så langt.

Link to comment
Share on other sites

Er forsåvidt enige i de fleste karakterene som du har satt, men når det gjelder Arshavin så er jeg nok mere skuffet en deg. Jeg synes det mangler mye på at Arshavin skal fortjene en 7'er så langt, hvis en sammenligner med f.eks. Walcott sin 8'er. Personlig så synes jeg det mangler både evne og vilje fra Arshavin så langt. Han kan så mye bedre enn det han har vist oss så langt i sesongstarten. En Arshavin som er i form og viser gåpåvilje er en av våre beste spillere, men med mine noe svaksynte øyner så har jeg ikke sett så mye til en slik Arshavin så langt.

 

Karakterene har noe med at Arshavin hadde en form for motstand på sin side, Walcott hadde det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Helt grei dag på jobben mot et lag som vi skal slå, til tross for at de vant 4-0 på bortebane i premieren.

Ser flere her klager på uttellingen, dette er ikke korrekt.

Det er en gyllen regel at man skal produsere 4 målsjanser per mål og da har vi god uttelling i dag, må ikke bli alt for grådig oppi all leken :)

Chamakh sliter og jobber mere enn noen annen spiss vi har hatt på mange år, herlig å se, uttellingen kommer nok etterhvert, det blir iallefall et luksusproblem å velge mellom van Persie, Chamakh, Arshavin og Walcott på de tre foran, Theo var jo i det umulige hjørnet i dag, mon tro om russeren havner på benken?

Vi merker absolutt ingenting av at vår beste spiller fra oppkjøringen, Nasri, manglet i dag.

Song spiller nok på DM neste kamp, da forhåpentligvis sammen med Cesc og Rosicky på midten.

Almunia spiller godt i dag, mange gode igangsettinger og null error, skal ha honnør for det.

God start på sesongen!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

For et sjansesløseri..

 

Også spør jeg -> Når blir du fornøyd? en kamp vi vinner 6-0, og jeg kan ikke si jeg ser en eneste positiv kommentar fra deg - med unntak av walcotts positive trend

 

 

edit: Leste feil på ett av innleggene som ikke tilhørte deg, men en annen. Sorry! Alt for rask med denna forbanna reply knappen *legge seg flat*

Link to comment
Share on other sites

meget god kamp idag, eksplosiv og morsom å se :)

Vermaelen var eksepsjonell idag, vannt alle hodedueller og var meget solid! En til type som Vermaelen som er litt eldre og vi har et meget godt forsvar!

Song fyllte stopperplassen veldig bra, viser at han har de defansive kvalitetene som skal til.

 

Walcott var utrolig!! For en kontroll, hurtighet, og målteft han har! Nå blir det mye spill på han ! Herlig !

 

Chamakh, fikk endelig hull på byllen, men burde satt de 3 andre sjansene han hadde. Eller så venter jeg på den dagen han finner scoringsformen ! Men jeg vil helelr se at Chamakh ligger på linja, enn at han står i retur-rommet når walcott elelr sagna kommer ned på linja og kan slå 45 grader.

Ser heller at det er bedre for ham å ligge på linja og eventuelt score på et hardt lavt inlegg som kommer.

 

Skal ikke glemme Rosicky heller, fantastisk ! De pasningene, de vendingene, det overblikket, jeg er sjokkert! Legger en perfekt stikker med utsida av foten er det f*** ikke meg mange spillere som gjør!

Holde seg unna skader, og vi har en kjempe playmaker, og midtbanespiller som vil bli fryktet!

 

Men ellers var dette en kjempekamp av alle spillere! Herlig jobbet av hele laget !

Link to comment
Share on other sites

Kjempeartig kamp! Vi har for det meste full kontroll selv om Blackpol fort kunne lagd 1-1..Wilshere får spille masse,Walcott får dominere,Chamakh får sitt første mål og jeg vinner på oddsen! Rett resultat!Walcott første målscorer! og Malouda første målscorer! Artig kveld :)

Link to comment
Share on other sites

Selv om vi ikke spiller mot ligaens beste lag, så er det fortsatt herlig og vinne 6 - 0. En bra kamp med masse pent angrepsspill. Rosicky og Walcott er etter min mening banens to giganter, men ingen spilte en dårlig kamp. Tror det var veldig, veldig viktig at Chamakh fikk det målet, han var totalt ribbet for selvtillit etter alle bommene, tror det løsner etter målet. Var herlig og se når Vela vippet over 3(?) Blackpool spillere, det tyder på overkjøring :)

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

bra kamp av de fleste. clichy er noe på skogtur, men klarer å rette opp egne feil. diaby syns jeg er direkte svak. fint mål, men gjør ellers lite fornuftig med ballen. nok en kamp med særdeles mange balltap og uforståelige touch på ballen. arshavin viser stigende form. walcott var svært god, og rosicky eksepsjonell. rett og slett en fantastisk spiller. er med på alt som arsenal skaper. song spiller nok en gang til godkjent i forsvaret. vermaelen er meget god. tror muligens wenger heller burde lett etter en dm enn en fs, da det er flere dm som vil passe wengers prisnivå enn det er fs. tenker da spesielt på lassana diarra. da kan man begynne å si at arsenal vil få en stall som er i stand til å takle skader, slitasje ++.

 

arsenal spiller tidvis god fotball, men det er synd at de stopper etter 73 min. tempoet daler fryktelig, og de spillerne som har vært lengst på banan da, trekker ned tempoet slik at innbytterne ikke har mulighet til å vide seg frem fra sin beste side. fin lørdagsunderholdning :)

Link to comment
Share on other sites

En flott kamp i dag, av samtlige spillere. Dette minner meg mye om sesongstarten i fjor hvor vi ikke gav oss, og fortsatte pøse på, og holde høyt press.

 

Får vel sette opp en liten rating på spillerne jeg og.

 

Almunia - Her er det vanskelig sette en karakter da Al ikke gjorde en eneste kvalifisert redning. Men jeg har lyst til å gi han skryt i dag for veldig positivt keeperspill. Det var få lange utspill, og raske korte utkast som startet fler angrep.

 

Sagna 7- Gjør en prikkfri kamp. Suveren offensivt og defensivt. Skjerpet innleggsfot, samt godt samspill med Walcott.

 

Clichy 6 - Har en mye mer uryddig spillestil enn Sagna. På sitt beste er han mye bedre enn Sanga, men har også en del feil som kan koste oss poeng bakover. Burde skjerpe vurderingsevnen sin. Innleggsfoten er fortsatt langt bak mål

 

Vermaelen 7 - Fantastisk god til å bryte foran, til å vinne ball tidlig. Ser ut som han har tatt de riktige stegene for å forbedre seg som forsvarsspiller. Og gjør en god kamp. Pasningen til Walcott var ut av en annen klasse.

 

Song 7 - Man ser godt at Song ikke spiller i sin vanlige posisjon. Men han innehar kvaliteter som gjør han til en topp spiller i premier league. Teknikk duellstyrke og overblikk som kommer ut over i sesongen.

 

Diaby 7 - Gjør en ujevn kamp sammen med Clichy. 7'veren kommer pga målet. Varierer fra det fantastiske til det håpløse. Håper han får orden på vurderingene sine fremover i sesongen. Han har noen farlige balltap som vi ikke kan gjøre mot bedre lag.

 

Wilshere 6 - gjør en godt gjennomført kamp. Men varierer i likhet med Diaby. Jeg liker dog veldig godt hvor duellsterk denne lille gutten har blitt.

 

Rosicky 9 - for en kamp av Mozart. Strør passninger av en annen verden. Veldig flink til å ligge i de rette rommene. Og det kommer tydelig frem at han trives best litt mer sentralt i banen. Styrte det aller meste i dag

 

Walcott 9 - fantastisk kamp av unggutten. Er blitt vesentlig bedre til å skjære inn i banen. Også fler gode valg i dag. Sliter litt med den siste avleveringen. Men kommer garantert til å prege Arsenal sin sesong i år. Litt tillit vil ta denne gutten fra middelklasse til verdensklasse.

 

Arsjavin 7 - møter en vesentlig bedre spiller enn det Walcott gjør, og lider av dette. Ser fler har gitt Arsjavin og Walcott ganske lik rating, men jeg var av den oppfatning av at det var klasseforskjell. Sliter litt med å få et skikkelig sluttprodukt, men bedre takter enn jeg har sett på lenge.

 

Chamack 7 - bom bom bom. Men er fortsatt veldig delaktig i arsenal sitt angrepsspill. Ser at han sliter litt med enkelte kombinasjoner men klarer i fler tilfeller å oppholde to stoppere. Skaper enorme rom for Walcott så har gjort en stor usynlig jobb i dag

Link to comment
Share on other sites

Sir John:

 

Det er tidlig i sesongen, gutta har full kontroll og leder med 5-0. Gi meg en god grunn til at de skal løpe på seg syre, strekkskader eller gå av full kraft i dueller med 20 minutter igjen å spille. De aller fleste muskelskader kommer fra 70-ende minutt og utover. Vi vet alle hva Diaby, Roscisky, Song, Vermaelen, Sagna, Arshavin, Gallas, Vela, Bendtner og Denilson slet med i fjor: muskelskader, muskelskader og igjen muskelskader.

 

Så litt om kampen:

Tempoet i spillet og bevegelsene de første 60 minuttene er noe av det beste jeg har sett. Man må ikke la seg lure av at dette bare var Blackpool, dette var faktisk en utrolig maktdemonstrasjon og med et slikt tempo i passningsspillet ville de aller fleste lag i PL tape med omtrent like mange mål. I første omgang gikk det minst to løp rundt ballinnehaver hele tiden. TR kunne til en hver tid velge og vrake i oppspillspunkter og mye av æren skal Chamakh ha. Han river i stykker et midtforsvar helt alene og binder opp minst to spillere med fysikken sin. Han beveger seg meget smart og er veldig god i link-up spillet sitt. 1-0 målet var et stjerneeksempel på hvordan han først frigjør seg, spiller fri Arshavin som igjen kan velge mellom to løp. Triller ballen til TR som også har to alternativer. Arshavin har tatt et Pires løp inn i banen og plutselig er vi i overtall mot et ryggende forsvar. Helt fantastisk å se på.

Arshavin kan i perioder virke litt slurvete, men det er en tanke og idee bak alt han gjør. I går scorer han ett, har en assist og løper enormt mye og riktig. Gir sammen med Walcott og Chamakh TR all den tid og plass han trenger til å strø passninger i alle retning. Hadde medspillerene vært litt mer konsentrerte i avslutningene burde Arshavin stå igjen med 4 assists i dag.

Syns alle de 4 nevnte herrer gjør en meget god kamp i dag med et lite ekstra pluss til TR og Chamakh. Walcott får ekstremt mange pluss i margen i dag, men bør neste med så mange gode muligheter score minst ett til og får trekk for slurvete avleveringer i perioder.

 

Wilshere og Diaby er varierende. Diaby blir bedre og bedre etterhvert som han kan tillate seg å spille på sine styrker: vendinger, tunge løp fremover og fysisk tilstedeværelse i boksen. De første 30 er han bundet av at Wilshere ofte befinner seg litt ute av posisjon- noe som minner veldig om Ramseys første 10 kamper i fjor hvor Diaby og Song måtte forsvare for 2 hele tiden. Etterhvert får unge Jack justert seg litt i forhold til både TR og Diaby og dette frigjør sistnevnte fra sin mer statiske rolle hvor han ikke er like god. Vendingene sitter best i stort tempo og driblinger uten driv fører ofte til balltap. Merkelig nok er han også mer presis i passene når de blir slått under press og i stort tempo enn når han har tid og rom. Bommer da utrolig nok på de merkeligste ting. Wilshere burde ha scoret, Diaby viser veldig god teknikk når han feier inn sitt mål. Mange ville blåst den høyt over når man kommer inn som han gjør.

 

Song tackler en gang i kampen, ellers så stjeler han bare ballen fra motspiller. Av og til nesten komisk å se på. Motspiller blir løpende eller stående igjen uten ball og Song et par meter unna i sin slow-mo stil dansende med ballen i ben. Tempoet til Song har vært diskutert før, virker som mange endelig har innsett at man ikke skal la seg lure av stilen, gutten holder følge med de fleste når han vil. En dårlig avlevering i første og litt slurv når han vil spille spiss de siste 10. Tror han rett og slett kjedet seg etterhvert og hadde lyst til å score mål.

Vermaelen gjør stikk motsatt av Song. Han tackler, bryter foran og går i dueller hele tiden. Slik sett utfyller de hverandre meget godt. Belgieren gjør vel ikke en feil i hele kampen som jeg kan huske. Gode pass, vinner de duellene han skal og styrer rekka bak med stor ro og god kontroll. Kraftgutten Harewood blir dyttet unna flere ganger og taper alle dueller. Imponerende.

Clichy og Sagna løper og løper. Sagna virker å ha blitt mer presis på leggene, der har fortsatt Gael et stykke å gå. Clichy overspillt en gang, ingen kom forbi Sagna. Bra gjennomført uten det helt store fra noen av dem.

 

Almunia var med.

 

van P og Fab jogget rundt og tok i mot hyllesten. Godt for begge å få kjenne litt på stemningen. Fab begynte meget rolig, men løftet tempoet litt på slutten. To gode løp, passet til Wilshere av øverste klasse og gled lett unna noen tacklinger. En nytelse å se på. van P med assist og noen gode vegger. Skuffende at han ikke treffer bedre på avslutningen sin fra 20 og bør gå på mål når han drar seg fri på 10 meter.

Vela leker seg, men også han bør være mer ivrig etter å avslutte når han er på 10-12 meter. Burde ha scoret.

 

Jeg syns dette var morsomt, imponerende og rett og slett en meget god kamp hvor bevegelsen og tempoet var ekstremt bra. Blackpools manager svarte vel etter kampen at dette var noe av det råeste han hadde sett og at hans spillere ikke ante at det gikk an å bevege seg så fort med og uten ball. De visste rett og slett ikke hvor de skulle plassere seg, for uansett hvilken formasjon de prøvde så ble de løpt i senk. Hyggelige ord fra en dønn ærlig manager.

Link to comment
Share on other sites

Morsom kamp å se på.

Herlig å se Walcott skikkelig på gang. Idag klaffet mye for

Walcott. Og han viser vel at tar han de taktisk riktige valgene kan han bli stor. I dag var han vår beste spiller.

 

Ellers er det morsomt å se at lille Mozart styrer midtbanen slik han gjør. En klassespiller deluxe.

Song gjør en solid kamp som midtstopper og viser muskler.

Måten han snurrer rundt med motstanderene og stjeler ballen fra dem er morsomt å se på.

Song er en klassespiller og en god back-up som stopper.

 

Chamakh og Arshavin vil mye, og spesielt Chamakh var frustrert

etter noen store misser.Han er flink til å gå på løp og viser

at teknikken er der.

Herlig da han nikket inn målet sitt.

Arshavin har et stort fotballregister,men misset på en del pasninger,men framskritt fra Pool kampen. Syns allikevel han kan bli litt passiv til tider.

 

 

6-0 og vi er i rute;-)

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra kamp, tiltross for at motstanden ikke var allverdens. Og helt klart, vi burde klart minst to mål til. Men 6-0 skal man ikke sutre over. Herlig med en Theo hattrick. Håper virkelig at Theo tar steget opp denne sesongen.

 

Må også si at jeg har fått stor respekt for Blackpool manager Ian Holloway. I intervjuet etter kampen roser han Arsenals måte å spille fotball på, og best av alt han ønsker at laget skal spille fotball og benytter seg ikke Sam Allardyce taktikker som å sende på mest mulig bøller for å sparke motstanderne ut av kampen.

 

Respekt!

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra kamp, tiltross for at motstanden ikke var allverdens. Og helt klart, vi burde klart minst to mål til. Men 6-0 skal man ikke sutre over. Herlig med en Theo hattrick. Håper virkelig at Theo tar steget opp denne sesongen.

 

Må også si at jeg har fått stor respekt for Blackpool manager Ian Holloway. I intervjuet etter kampen roser han Arsenals måte å spille fotball på, og best av alt han ønsker at laget skal spille fotball og benytter seg ikke Sam Allardyce taktikker som å sende på mest mulig bøller for å sparke motstanderne ut av kampen.

 

Respekt!

Helt enig. Så intervjuet og jeg må også si at jeg har respekt for denne karen. En god taper kaller man det.

Link to comment
Share on other sites

Sir John:

 

Det er tidlig i sesongen, gutta har full kontroll og leder med 5-0. Gi meg en god grunn til at de skal løpe på seg syre, strekkskader eller gå av full kraft i dueller med 20 minutter igjen å spille. De aller fleste muskelskader kommer fra 70-ende minutt og utover. Vi vet alle hva Diaby, Roscisky, Song, Vermaelen, Sagna, Arshavin, Gallas, Vela, Bendtner og Denilson slet med i fjor: muskelskader, muskelskader og igjen muskelskader.

 

Det er en måte å tenke på. Slaktet låg der for å bli partert ytterligere. Det har ikke nødvendigvis noe med å løpe mer å gjøre, det dreier seg om å være litt mer målrettet. Den siste halvtimen ble behandlet som en treningsøkt for to av innbytterene. Hverken mer eller mindre. Mulig det vil gagne dem på lengre sikt, og dermed oss, men dette har vært og er fortsatt en påfallende forskjell mellom oss og disse tiders Chelsealag. De med over 100 mål forrige sesong. Kan ta med de beste United årgangene også som innkasserte storseiere jevnt og trutt når anledningen var der. Som en følge av dette har de som oftest bedre målforskjell enn oss, og dermed i praksis et ekstra poeng. Dette dreier seg om å få marginene over på sin side, samt unngå en og annen arbeidsulykke på veien.

 

Jeg tror ikke et sekund på at det er en sammenheng mellom dette og Arsenals muskulære problemer. Da er heller problemet at for mange kamper må jages til siste sekund fordi laget går over på crusiecontrol og lek da de har snuten så vidt foran. Så - ooops. Hva det enn er som gjør dette så er det noe vi ser ganske ofte. Det er de samme mentale mekanismene som gjør at vi alt for sjelden har klart å drepe kamper.

 

Nå må ikke dette bli hovedsaken da. Hovedsaken er at vi vant årets første hjemmekamp, scoret noen flotte mål, fikk store bidrag fra spillere det har vært satt spørsmålstegn ved - og så videre.

Link to comment
Share on other sites

Noen som forresten har lagt merke til at "The Wonder of You" av Elvis Presley ikke lenger blir spilt når spillerne kommer på banen? Vi har nå gått tilbake til Fatboy Slim - Right here right now, som også ble spilt på Highbury :)

 

Kanskje ikke det viktigste, men det virket som om det funket i går iallfall! :P

Link to comment
Share on other sites

(Stefan B @ Aug 22 2010, 01:51 PM) 204455[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Noen som forresten har lagt merke til at "The Wonder of You" av Elvis Presley ikke lenger blir spilt når spillerne kommer på banen? Vi har nå gått tilbake til Fatboy Slim - Right here right now, som også ble spilt på Highbury :)

 

Kanskje ikke det viktigste, men det virket som om det funket i går iallfall! :P

 

La merke til det og ønsker endringen velkommen! Liker "The Wonder of You", men det er kanskje bedre å gjøre som de gjør nå og heller spiller en litt "kvikkere" og mer stemningsbyggende sang når spillerne entrer banen og skal gire seg opp! ;)

 

Off topic. Om Chamakh fra en blogger :

 

"Yes, he missed a couple of chances, but he was in the right places. And he nodded one in at the end, despite the oil slick on his head"

 

B)

Link to comment
Share on other sites

The Wonder of You blir fremdeles spilt 15 minutter før kampstart... TWOY ble aldri akseptert av fansen, og ble tvunget av supportergrupper til å bli flyttet. På en måte godt å bli kvitt Elvis (syns det var en OK sang), men den nye sangen burde vært mer Arsenal-relatert (Good Old Arsenal har blitt foreslått). En begynnelse er det i alle fall, så kanskje det kommer en bedre sang etter hvert. Det er i hvert fall godt å se at Arsenal, med nå både North Bank og Clock End, og "Arsenalisation" går i riktig retning når det gjelder supporterne. Kanskje vi en gang i fremtiden også kan føle oss hjemme på E******s Stadium.

Link to comment
Share on other sites

The Wonder of You blir fremdeles spilt 15 minutter før kampstart... TWOY ble aldri akseptert av fansen, og ble tvunget av supportergrupper til å bli flyttet. På en måte godt å bli kvitt Elvis (syns det var en OK sang), men den nye sangen burde vært mer Arsenal-relatert (Good Old Arsenal har blitt foreslått). En begynnelse er det i alle fall, så kanskje det kommer en bedre sang etter hvert. Det er i hvert fall godt å se at Arsenal, med nå både North Bank og Clock End, og "Arsenalisation" går i riktig retning når det gjelder supporterne. Kanskje vi en gang i fremtiden også kan føle oss hjemme på E******s Stadium.

 

Veldig glad vi er kvitt den drepende kjedelige Elvis-låta. Skal vi ha en egen melodi så bør det være noe med tradisjon og ikke en styrebestemt sang som noen tilfeldigvis liker.

 

Sett kampen på nytt nå og er bare enda mer overbevist om at Chamakh kommer til å bli en uhyre viktig spiller for oss i år. Skaper enormt med rom og har en enorm fysikk. Gi ham ti kamper til og vi har spillertypen vi har savnet siden Adebayors strålende sesong.

 

Sir John:

Enig i at Chelsea virker meget sterke og det er imponerende at de scorer så mye som de gjør. De har gjort det til en vane og det kunne vi med fordel tatt lærdom av.

Men, i gårsdagens kamp var det viktigere å komme igjennom uten at det skulle koste for mye eller utsette seg for skader. Tipper spillerene visste at kampen var avgjort til pause og jeg syns det var imponerende at de fortsatte med såpass høyt tempo som de gjorde etter 4-0 scoringen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...