Jump to content

2010.08.21 Blackpool H


Arsenalboy93

Recommended Posts

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 21 2010, 04:43 PM) 204354[/snapback]

Chamakh er maks uheldig igjen! Men syntes han har vært veldig frisk til tider!

Chamak har vært god i oppspillsfasen! Men foran mål har det vært så som så! Walcott derimot!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 21 2010, 04:43 PM) 204354[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Chamakh er maks uheldig igjen! Men syntes han har vært veldig frisk til tider!

 

Chamak har vært god i oppspillsfasen! Men foran mål har det vært så som så! Walcott derimot!

 

Chamakh har hatt 4 avslutninger. 1 på hodet som gikk langt utenfor, en avslutning som sneiet stolpen (det var forøvrig en veldig vanskelig avslutning også siden ballen lå veldig vanskelig til, og han holdt på å bli pakket inn av forsvarsspillere) og to gode avslutninger som dessverre keeperen til Blackpool var god nok til å ta.

 

Tror hvis han får et par nettkjenninger at målene kan renne inn for Chamakh, for dette har vært veldig positivt. Dog håper jeg virkelig at han beveger seg mer i bakrom enn hva han har gjort i dag og på Anfield.

Link to comment
Share on other sites

Dette er meget bra, god bevegelse og fine angrep. Chamakh virker positiv, syns han har gjort mye bra, god til å posisjonere seg riktig i boksen. Bakrommet, ja kanskje, men han virker ikke å være av den typen spiller, Walcott som må ta den jobben. Han hadde ett løp i bakrom (Chamakh) og det endte jo med straffe, så fungerer bra.

 

Forøvrig så var det ikke straffe, burde vært frispark på 16 meter, men vi takker og bukker!

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 21 2010, 04:50 PM) 204356[/snapback]

Chamakh har hatt 4 avslutninger. 1 på hodet som gikk langt utenfor, en avslutning som sneiet stolpen (det var forøvrig en veldig vanskelig avslutning også siden ballen lå veldig vanskelig til, og han holdt på å bli pakket inn av forsvarsspillere) og to gode avslutninger som dessverre keeperen til Blackpool var god nok til å ta.

 

Tror hvis han får et par nettkjenninger at målene kan renne inn for Chamakh, for dette har vært veldig positivt. Dog håper jeg virkelig at han beveger seg mer i bakrom enn hva han har gjort i dag og på Anfield.

 

Helt riktig det du skriver Stefan B. I tillegg har han laget ett straffespark for oss. En meget god førsteomgang av Chamakh som forhåpentligvis scorer i andre. Han har etter mitt syn vært vår tredje beste spiller denne omgangen, etter Walcott og Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Hva var det du sa igjen, Capello?

 

Håper vi gjør som Chelsea pleier å gjøre nå - lager en SKIKKELIG målfest, det er tross alt en hel uke til nest kamp mot Blackburn. Håper heller ikke noen her vil si at Chamakh er like dårlig som Bendnter, bare fordi han bommer på sjanser...

 

COME ON ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett Walcott i aksjon på lenge, endelig kommer det! Satse på at formen han har vist denne omgangen fortsetter, så han får svart alle kritikerne!

 

Problemet til Walcott er at han er så veldig avhengig av fart, og tror at mot raskere og bedre backer enn hva han har møtt i dag, så mister han fort selvtilliten og blir borte. Forhåpentligvis kommer han over dette etterhvert, og viser alle oss Gooners hvorfor Wenger verdsetter han såpass høyt!

 

Diaby!

 

Flott av Rosicky og Sagna!

 

Og der satt hattricken!

Link to comment
Share on other sites

Chamakh har vært irekte ræv i dag.

Rosicky og Walcott har vært veldig gode.

Arshavin bedre enn sist.

Veldig bra resultat, men skuffende at spillerne tar ferie når det gjenstår en halvtime!

Hvordan kan du si at Chamak har vært ræva? Jeg syns han vært veldig positiv jeg, men litt skuffet over at han ikke scorer... Kan virke litt sliten nå, men uansett! Ræva har han absolutt ikke vært!

EDIT: Lekent av Vela!

EDIT2: Chamak :) :D

DEILIG!!!

Link to comment
Share on other sites

Chamakh har vært irekte ræv i dag.

 

Helt uenig at han har vært ræva. Visstnok har spillet hans tapt seg etter at han ble satt ut på kanten, men nå scoret han ett veldig fortjent scoring.

 

Med Chamakh har vi nå en alvorlig trussel på offensiv dødball og det trenger vi.

Link to comment
Share on other sites

3 mål på 4 minutter hadde vært noe nå! Eller hva Tapapa? :)

 

Selvfølgelig hadde det vært gøy. Det er faktisk sant at det plager meg at Tottenham har en større seier enn oss. Liker det virkelig ikke, men for all del så er jeg godt fornøyd med kampen i dag :D

 

EDIT: Akkurat nå er vi top of the league. Det er jo også noe!

Link to comment
Share on other sites

Dette er et "feelgood"-resultat, som egentlig ikke forteller så mye om hvor vi står.

 

Som Ravenghost skrev så var det en råtten start, jeg var svært skuffet av Arsenal sin innledning av kampen. Totalt var vi selvsagt suverene, men vi møter i utgangspunktet et lag som skal være betydelig dårligere enn oss. Når Blackpool så må spille med en mindre det meste av kampen, så bør det være overkjøring.

 

Det som gir meg "feelgood"-følelsen er at noen av våre spillere kanskje tar med seg en god følelse videre. Walcott har hatt potensialet, men må i år vise den stabiliteten som har manglet. Chamak virket nesten fortvilet etter sine mange misser, så forhåpentligvis så gav målet i sluttminuttene han det kicket som skal til.

 

Det siste "feelgood"-elementet er at det var en snill kamp, det var vel knapt en stygg tackling og ingen gule kort. Det var ett rødt kort (riktig idømt), men vi kan vel ikke karakterisere taklingen som stygg. Og så har Blackpool en hyggelig tilhengerskare som heier på laget selv når alt håp er ute.

 

Som sagt "I feel good".

Link to comment
Share on other sites

Bunnsolid kamp, dog vi har 22(!) målsjanser, bør vi kanskje score mer, men

dette var ordentlig deilig. Akkurat det jeg ønsket å se i årets første hjemmekamp.

 

Våre beste i dag er Rosicky og Walcott. De var vanvittig gode. Jeg ber om de at holder seg noenlunde skadefrie!

 

Godt å se Cesc og Robin tilbake, vi har en stor bredde fremover på banen når alle er friske.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...