Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

Adebayor’s arrest comes after he told The Sun he was lucky to have escaped a life of crime in his native Togo.

 

Vel.... Man skal jo aldri helt stole på det som The Sun skriver. Jeg tviler også på at Ade har slått kona si, selv om ingen her kan vite hvordan han er utenfor banen. Jeg tror at dette er storm i et vannglass.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply
Adebayor’s arrest comes after he told The Sun he was lucky to have escaped a life of crime in his native Togo.

 

Vel.... Man skal jo aldri helt stole på det som The Sun skriver. Jeg tviler også på at Ade har slått kona si, selv om ingen her kan vite hvordan han er utenfor banen. Jeg tror at dette er storm i et vannglass.

 

Nå ja, han er vel ikke den eneste som eventuelt har slått kona? Ville ikke overraske meg det slag om det var sant. Men, vi får leve i håpet. Uansett har han iallefall klart å bli en favoritt for oss på banen! :)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor’s arrest comes after he told The Sun he was lucky to have escaped a life of crime in his native Togo.

 

Vel.... Man skal jo aldri helt stole på det som The Sun skriver. Jeg tviler også på at Ade har slått kona si, selv om ingen her kan vite hvordan han er utenfor banen. Jeg tror at dette er storm i et vannglass.

 

Nå ja, han er vel ikke den eneste som eventuelt har slått kona? Ville ikke overraske meg det slag om det var sant. Men, vi får leve i håpet. Uansett har han iallefall klart å bli en favoritt for oss på banen! :)

 

Vel, jeg vil si at han var en favoritt på banen, men han mister en stoor del av respekten jeg har fått for ham den siste tiden, om dette er sant!

 

Håper dette bare er noe theSun eller kona har miksa sammen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...p+gun&channel=&

 

Ade er spilleren Man U frykter mest!!

Ade spillte en fantasisk kamp mot de sist og har bare blitt bedre og bedre siden. Så jeg skjønner at de frykter han.

Men for å være helt ærlig tviler jeg på at han starter..

Han har akkurat kommet tilbake fra skade og man kunne se det lille han spillte sist at han ikkje hadde funnet teknikken helt tibake.

Men han har jo selvfølgelig trent hele uken siden, så vi får håpe at han har funnet den gode følelsen..

 

Og e tipper at det hjelper med at en så god spiller som Rio kommer ut å sier at de frykter han mest, når man har spillere som titi, robin og julio på topp!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har ventet på at noen skulle kommentere avslutningsteknikken til denne staka'n vår, men ingen har gjort det.

For er det noe han ikke kan er det dette. Når han får orden på dette, kommer han til å bli ekstremt giftig.

 

Den nydelige dragninga hans på onsdag, for så å brenne løs noe som fort kunne blitt innkast, var jo et bevis på det. Han har vel kun scora innenfor boksen så langt for oss. Ikke at det er noe galt i det, for det er jo akkurat en slik spiss vi har behov for. Han jobber og sliter, mister han en ball, kan du nesten banne på at han jobber den opp igjen.

 

Jeg bare tenker HVIS han får orden på skuddfoten, da blir det saker!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.itv-football.co.uk/Story/0,1427...1961216,00.html

 

 

Virker som han begynner og kreve litt for mye litt for tidlig, skal være enig at han har spilt seg opp utover sesonge, men føler han må prestere bedre over tid.

På den andre siden så ønsker jeg ikke å miste han, har troa på han. Bare han ikke blir for grådig. Da er han nok borte vekk.

På den andre siden, hadde spilt for Arsenal gratis, så når du har ei sånn lønn så fatter jeg ikke hva du klager på, med mindre du heter John A Riise og har ei grådig mor, og gjeld oppover øra :)

Link to comment
Share on other sites

FA har like så godt gjort om Ades straff til 4 kamper ;), pluss en bot på 7500 pund :P. Utrolige FA sier jeg bare, hvordan i all verden er det mulig? LINK: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...AN+FOR+ADEBAYOR

 

 

Skandale...rett og slett.

 

Ade skulle jo ikke hatt straff i det hele tatt.

 

Som jeg har sagt før, personlige høring er tulball og gjør bare vondt værre.

FA hører aldri på hva spiller og trenere sier uansett.

Link to comment
Share on other sites

Helt idiotisk avgjørelse av FA. Hadde de derimot trukket tilbake de kampene han fikk pga "slaget" og gitt ham en kamp for reaksjonen etterpå det røde kortet, kunne jeg under tvil forstått det. Men når de velger å legge til enda en kamp, pluss en bot, viser det bare at de som har tatt denne avgjørelsen aldri skulle fått lov til å sitte i et slikt styre! Sånt gjør meg forbanna når folk ikke kan klare å se sine egne feil når det er så åpenlyst!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Han er muligens litt bråkmaker, vår godeste Ade. Så lenge han holder seg til å krangle med landslaget er jeg fornøyd, men har sett noen ørsmå tendenser (rykter) angående kontrakt for noen uker tilbake også.

 

La oss håpe han lar saken ligge, og holder seg unna landslagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

ade kan muligens være en spiller med en del gode egenskaper, men jeg kan ikke se at han her noe å tilføre arsenal laget. til alle dere som har klaget på ade; jeg er fullstendig enige med dere. håper virkelig at en annen klubb ønsker å hente denne karen slik at vi kan hente feks klose

 

ade har som regel en to tre og av og til fire hundre prosent sjanser, men klarer sjelden eller aldri å levere det vi ønsker. derfor syns jeg det er synd at de "voksne" supporterne klager når de langt yngre klager på spillere som ade og senderos. om man ikke på disse sidene skal få lov til å komme med sine egne meninger, ser jeg forumet som bortkastet. det er helt vanlig at supportere sier sine meninger om klubbens spillere. og derfor synest jeg det er godt å se at mange klager på adebayor og senderos. for de har vært nærmest hjelpeløse gjennom store deler av sesongen. hadde arsenal hatt en annen stopper, som var ok og presterte stabilt og en spiss som scoret på iallefall 1 av 10 100% sjanser, hadde de kjempet om tittelen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...