Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

Hvor god Ade er får vi kanskje svar på de neste 9 kampene. Slik jeg ser det er han vår eneste spiss (med unntak av skadde Henry og Van Persie) som evner å score mål. Det er han vi må stole på nå, og det blir spennende å se hvordan han klarer seg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Adebayor har jo vært meget god denne sesongen. Skjønner ikke hvor du har det at han har vært dårlig fra? Herregud for et latterlig utsagn...

Måten Adebayor spelte i November, Desember, Januar gjorde mest at vi ikkje savna Henry. Kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

syns ikke ade er god nok for arsenal! hvor vanskelig kan det være å forstå det?! det arsenal trenger, er en spiss som ian wright. han trengte ikke en klar målsjanse før han banket ballen i nota. husker med glede mange av hans fulltreffere.

 

om noen syns ade er god, ok det, men dere må kunne akseptere at andre ikke har akkurat samme mening som dere! om ade var så god som enkelte skal ha det til, syns jeg han burde bidratt med å få klubben høyere på tabellen. men, for alt i verden, så tror og håper jeg at han virkelig slår igjennom. for at han har en del kvaliteter, er det ingen tvil om. men per dags dato, er det ikke disse kvalitetene arsenal har savnet...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kunne kommet opp med en grunn for hvorfor han ikke er god nok, så hadde det vært greit. Du sier at han ikke setter alle sjansene sine. Greit, det gjør han kanskje ikke, men det har vel aldri Henry gjort heller? Jeg føler at Ade får mye prell bare fordi han ser klomsete ut, men han har jaggu hatt mange veldig gode kamper i løpet av sin ett år lange Arsenalkarriere. Og som Paddy sier, så var han veldig god i Henry's skadefravær. Hadde han ikke vært så god da, lurer jeg jaggu på om vi ikke hadde ligget nede ved Bolton, Tottenham og de lagene der.

 

Skulle man solgt alle spissene som ikke setter 100% av sjansene sine, så hadde det jaggu blitt krise i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Ade er den klart beste targetmannen vi har på laget. Han er ikke den mest effektive spilleren, men han var som nevnt av andre her fantastisk i Henrys skadeperiode. Når Ade er i skikkelig storform er han utrolig god til å drible og holde på ballen. Afrikaneren er fortsatt ung, er godt likt av fansen og er en stor humørspreder i laget. Henry sløste også mye i begynnelsen, og vi vet alle hvordan han er blitt. Både Ade og van Persie tok et steg i riktig retning i år og sammen danner de et godt spisspar som utfyller hverandre bra. Hvis det er noen som skal selges er det Bapista. Hvis ikke han forbedrer seg stort i de siste kampene, kan han nok glemme å ha en framtid her.

Link to comment
Share on other sites

syns ikke ade er god nok for arsenal! hvor vanskelig kan det være å forstå det?! det arsenal trenger, er en spiss som ian wright. han trengte ikke en klar målsjanse før han banket ballen i nota. husker med glede mange av hans fulltreffere.

 

om noen syns ade er god, ok det, men dere må kunne akseptere at andre ikke har akkurat samme mening som dere! om ade var så god som enkelte skal ha det til, syns jeg han burde bidratt med å få klubben høyere på tabellen. men, for alt i verden, så tror og håper jeg at han virkelig slår igjennom. for at han har en del kvaliteter, er det ingen tvil om. men per dags dato, er det ikke disse kvalitetene arsenal har savnet...

 

Jo da, du må gjerne få lov til å mene at Ade ikke er god nok for Arsenal. Det er mulig at det laget trenger mest er en ren goalgetter, og Ade er ikke en slik, det er de fleste av oss enige om. Men han bidrar veldig mye ellers. Det hele koker ned til hvilken rolle spilleren skal ha, og hvor mye han bidrar totalt sett. Og jeg tror de fleste også er enige i at Ade er blant de som har bidratt mest positivt denne sesongen, selv om han kanskje burde hatt bedre uttelling. Og fotball er et spill med små marginer; det var jo ikke akkurat langt unna at Adebayor hadde putta to mot Liverpool, og da hadde kanskje pipa fått en annen lyd?

 

Glem heller ikke at Adebayor fortsatt er ung og lovende, og som andre påpeker var vel heller ikke Henrys effektivitet den største i begynnelsen. Og det at laget trenger en goalgetter betyr ikke at man ikke har bruk for Adebayors kvaliteter. Det ene utelukker ikke det andre.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

JA, det er veldig bra at han har skrevet ny kontrakt. Han viser engasjement og lojalitet til klubben. Hvis united eller Juventus hadde jeg blitt veldig overrasket. Adebayor har vært strålende i år, og han fortjener denne kontrakten.

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheter. En spiller som Adebayor er god å ha i stallen!

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheter! :D

 

Men jeg er enig med Evju her, at Ade er god å ha i stallen, men han er ikke helt god nok for fast plass enda. Uansett er det en absolutt god back-up!

 

Helt enig,Ade er en viktig brikke i laget.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor er enda ung og kommer til å bli bedre. Tipper at han og Bendtner vil være de naturlige backupene for Henry og Persie som forhåpentligvis kommer sterkt tilbake neste sesong. Hva som vil skje med Aliadiere og Baptista blir derfor usikkert...

 

Adebayor har potensiale til å score mange flere mål siden han er så flink til å komme til sjanser. Begynner han å putte kan det være vanskelig å sette ham ut. Merker at mange her inne mener at han ikke er god nok, men med støtte fra Persie og Henry slipper han å ha presset på seg for å være den som skal stå for de fleste målene. Kanskje virket han for preget av å være vår spiss nummer 1 i vår.

 

Adebayor har et fryktelig potensiale hvertfall!! :)

Link to comment
Share on other sites

Mitt syn på Adebayor er varierande. Til tider elsker eg fyren; jobber som gal og scorer nokre svært viktige mål. Likevel kan han være ekstremt irriterande; roter vekk ballen med dårlige mottak (har forbetra seg her då) og brenner dei mest utrulege sjangsar.

 

Grunnen til at han irriterer meg slik, er nok at han kan så vanvittig mykje betre. Og dersom han forbetrer mottaka, men først og fremst avsluttningane kan han bli veldig, veldig god.

Link to comment
Share on other sites

står at wenger leter etter en spiss som skal fylle etter adebayor når han er på afrikamesterskapet, i følge nettavisen.. men ble ikke ade kastet ut av landslaget da? eller noe i den duren..

 

Jo, han og flere spillere fordi de ikke fikk bonuser etter deltagelse i VM som de var lovet.

Men det kan jo hende at han er tatt tilbake i varmen.

Link to comment
Share on other sites

står at wenger leter etter en spiss som skal fylle etter adebayor når han er på afrikamesterskapet, i følge nettavisen.. men ble ikke ade kastet ut av landslaget da? eller noe i den duren..

 

Jo, han og flere spillere fordi de ikke fikk bonuser etter deltagelse i VM som de var lovet.

Men det kan jo hende at han er tatt tilbake i varmen.

 

Eller så kan det hende at Nettavisen ikke har peiling. De har jo ikke det til vanlig, så hvorfor begynne nå..

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Adebayor ble kastet ut av landslaget.. Tror han valgte dette selv. Da han scoret et av målene sine i hans hittil siste kamp for Togo viste han merke på drakta og signaliserte at han ikke kom til og spille der igjen.

 

Tilbake til saken: Owen er bare skada og tviler på at dette bedrer seg.. Så nei takk.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Okay, da var Emmanuel Adebayor tilbake på banen for Arsenal igjen og han imponerte ikke akkurat i comebacket mot City som han gjør alt for sjelden. Poenget mitt er at Adè ikke er god nok for Arsenal hvis vi skal være med og kjempe i toppen. Jeg ville mye, mye heller hat Nicolas Anelka enn Adè. Selfølgelig jeg vet at han scorte mot United bl.a, og han kunne vært en god backup, men hvis ikke Eduardo slår til, må vi få kjøpt en angriper som kan score mål som f.eks Anelka eller Martins. Jeg synes rett og slett ikke Adebayor er blant Arsenals 11 beste, desverre... Håper jeg tar feil selfølgelig og at Ade scorer mye mål, men per dags dato syns ikke jeg han er god nok.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...